eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Ochrona wód w dorzeczu rzeki Dunajec i Uszwicy poprzez uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie działalności Związku Międzygminnego w Brzesku - Kontrakt V - Budowa kanalizacyjnej sanitarnej w Gminie Brzesko - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-20

Brzesko: Ochrona wód w dorzeczu rzeki Dunajec i Uszwicy poprzez uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie działalności Związku Międzygminnego w Brzesku - Kontrakt V - Budowa kanalizacyjnej sanitarnej w Gminie Brzesko - etap I
Numer ogłoszenia: 79010 - 2010; data zamieszczenia: 20.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Solskiego 13, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6626510, faks 014 6626511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpwikbrzesko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego - sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona wód w dorzeczu rzeki Dunajec i Uszwicy poprzez uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie działalności Związku Międzygminnego w Brzesku - Kontrakt V - Budowa kanalizacyjnej sanitarnej w Gminie Brzesko - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zadanie I Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla oś. Leśna, oś. Kopaliny oraz ul. Wiejska w Brzesku w zakresie obejmującym wykonanie: kanałów grawitacyjnych o średnicach: - O 200 - długość 8.979 mb; - O 160 - długość 1220 mb; rurociągów tłocznych o średnicy od O 90 i długości 531 mb, sieciowych przepompowni ścieków - 2 szt. (z robotami budowlanymi, technologiczno instalacyjnymi, elektrycznymi, AKPiA wraz z monitoringiem, przyłączami elektrycznymi). Zadanie II Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jadownikach - ul. Staropolska, ul. Środkowa, ul. Wschodnia - i ul. Starowiejska i ul. Bujaka w Brzesku w zakresie obejmującym wykonanie: kanałów grawitacyjnych o średnicy - O 315 - długość 499 mb; - O 250 - długość 884 mb; - O 200 - długość 1.153 mb; - O 160 - długość 990 mb; 2. Zadania muszą być realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 6 do oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15 cm ponad poziom terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w razie zaistnienia takiej potrzeby w określonym czasie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. pkt 6 upzp, które mogą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, jak w przedmiocie zamówienia określonym w III Części niniejszej SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3, 45.11.12.00-0, 45.11.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium: - dla zadania I pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej dla oś. Leśna, Kopaliny oraz ul. Wiejska w Brzesku- w wysokości 100 000 PLN, - dla zadania II: Budowa kanalizacji sanitarnej w Jadownikach - ul. Środkowa i ul. Wschodnia i w Brzesku ul. Starowiejska i ul. Bujaka - w wysokości 20 000 PLN. Zgodnie z art. 45 i art. 46 upzp oraz pkt 11 IDW SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie wykazanie wykonania robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na budowie: dla zadania I: kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z rurociągami tłocznymi i co najmniej jedną przepompownią sieciową ścieków o wartości minimum 5 mln PLN, dla zadania II: kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o wartości minimum 0,8 mln PLN. W przypadku złożenia oferty na każdą z części Wykonawca musi wykazać, iż wykonał roboty budowlane podobne do niniejszego zamówienia o sumarycznej wartości (tj. minimum 5,8 mln PLN). Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- załącznik NR 9, których przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie: dla zadania I: kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z rurociągami tłocznymi i co najmniej jedną przepompownią ścieków o wartości minimum 5 mln PLN, dla zadania II: kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o wartości minimum 0,8 mln PLN. Dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone mogą być referencje, protokoły odbioru końcowego. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty zawierały, co najmniej: -wskazanie miejsca wykonania w tym wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, -wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) -wskazanie wartości robót -wskazanie rodzaju i zakresu robót, -opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt a stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku robót opłaconych w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na złote wg średniego kursu NBP z dnia przekazania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. Wykonawca obowiązany jest podać kurs przeliczeniowy w swojej ofercie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia /nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie, dysponowanie wymaganym sprzętem w postaci: dla zadania I: -1 spycharki gąsienicowej o mocy co najmniej 100 KM, -2 koparek podsiębiernych o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3, -2 koparko-ładowarek, -2 samochodów samowyładowczych do transportu urobku o ładowności co najmniej 10 ton, -1 walca wibracyjnego, -1 dźwigu samojezdnego o udźwigu minimum 3 ton, -2 pomp do odwadniania wykopów o wydajności co najmniej 10dm3/s, -2 zestawów da szalowania wykopów. dla zadania II: -1 koparki podsiębiernej o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3, -1koparko-ładowarki, -1samochodu samowyładowczego do transportu urobku o ładowności co najmniej - 10 ton, -1 walca wibracyjnego, -1 pompy do odwadniania wykopów o wydajności co najmniej 10dm3/s, -1 zestawu da szalowania wykopów. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia (realizacja równoległa) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował sprzętem w ilości wynikającej z sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych części. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami załącznik NR 10 do IDW SIWZ. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia /nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzana będzie minimalna wysokość średniorocznego zatrudnienia i liczebność kadry kierowniczej: - dla zadania I: co najmniej 20 pracowników w tym 2 na stanowisku kierowniczym; - dla zadania II: co najmniej 8 pracowników w tym 2 na stanowisku kierowniczym. - posiadanie minimalnych wymagań przez personel kierowniczy: dla zadania I: 1. Kierownik Budowy- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, - przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2. Kierownik Robót Elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. dla zadania II: Kierownik budowy- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy budowy w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, - przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik NR 11 IDW SIWZ. - dla zadania I: co najmniej 20 pracowników w tym 2 na stanowisku kierowniczym; - dla zadania II: co najmniej 8 pracowników w tym 2 na stanowisku kierowniczym. oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik NR 12 do IDW SIWZ. Ponadto Wykonawca winien przedłożyć kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia /nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie posiadanie minimalnych rocznych przychodów netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości: - dla zadania I: co najmniej 1 mln PLN, - dla zadania II: co najmniej 0,2 mln PLN, 1. posiadanie środków finansowych w dyspozycji lub zdolności kredytowej udokumentowanej przez bank Wykonawcy: - dla zadania I: w wysokości co najmniej 1 mln PLN, - dla zadania II: w wysokości co najmniej 0,2 mln PLN, 2.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż: - dla zadania I: w wysokości 0,5 mln PLN, - dla zadania II: w wysokości 0,1 mln PLN. W celu sprawdzenia tego warunku Wykonawca żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia /nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW SIWZ, -Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW SIWZ, -Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego załącznik nr 2 do niniejszej IDW SIWZ, -Oświadczenie dodatkowe z art. 24 ust. 1 pkt 4-9 upzp wykonawcy o niewykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego załącznik nr 3 do niniejszej IDW SIWZ, -Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załącznik nr 4 do niniejszej IDW SIWZ, -Kosztorys ofertowy dla zadania I, jeżeli dotyczy. -Kosztorys ofertowy dla zadania II, jeżeli dotyczy. -Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 7 IDW SIWZ. -Zobowiązanie do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- załącznik nr 8 do IDW SIWZ, jeżeli dotyczy. -Wykaz wykonanych robót sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do IDW SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót, -Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 10 IDW SIWZ, -Oświadczenie o wielkości średniorocznego zatrudnienia i liczebności personelu kierowniczego załącznik nr 11 do IDW SIWZ. -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do IDW SIWZ, -Oświdczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień zawodowych załącznik nr 13 niniejszej IDW SIWZ wraz z kserokopią decyzji o posiadanych uprawnieniach budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. - stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. -dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie kopię orygnału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie (innej niż pieniężna) dopuszczonej przez Zamawiającego, -wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 6 IDW SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: 1. Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części robót budowlanych, dostaw lub usług, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, które ze względów ekonomicznych lub technicznych lub prawnych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, 2. Obniżenie wartości umowy w przypadku robót budowlanych zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, W obu powyższych przypadkach opisanych w ust. 1 oraz 2 obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu ostatniej faktury częściowej. 3. Wykonanie robót budowlanych zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartości zawartej umowy. 4. Zmiana terminu wykonania robót budowlanych, Warunkami takiej zmiany są: - Wystąpienie zdarzeń technicznych lub okoliczności , których nie można było - przewidzieć a które uniemożliwiają terminową realizację zadania, W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: -niezidentyfikowane uzbrojenie terenu, -zlokalizowanie niewybuchów, -konieczność przeprojektowania obiektu, -ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe, -konieczność uzyskania dodatkowych zezwoleń, -protesty osób fizycznych lub innych podmiotów co do budowy obiektu, - zgoda obu stron umowy , - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartości zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpwikbrzesko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-800 Brzesko ul. Solskiego 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: 32-800 Brzesko ul. Solskiego 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla oś. Leśna, oś. Kopaliny oraz ul. Wiejska w Brzesku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla oś. Leśna, oś. Kopaliny oraz ul. Wiejska w Brzesku Zakres obejmujący wykonanie: -kanałów grawitacyjnych o średnicach: - O 200 - długość 8.979 mb; - O 160 - długość 1220 mb; -rurociągów tłocznych o średnicy od O 90 i długości 531 mb, -sieciowych przepompowni ścieków - 2 szt. (z robotami budowlanymi, technologiczno instalacyjnymi, elektrycznymi, AKPiA wraz z monitoringiem, przyłączami elektrycznymi). Zadanie musi być realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 6 do oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15 cm ponad poziom terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3, 45.11.12.00-0, 45.11.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jadownikach - ul. Staropolska, ul. Środkowa, ul. Wschodnia - i ul. Starowiejska i ul. Bujaka w Brzesku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje wykonanie: -kanałów grawitacyjnych o średnicy - O 315 - długość 499 mb; - O 250 - długość 884 mb; - O 200 - długość 1.153 mb; - O 160 - długość 990 mb; Zadanie muszą być realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 6 do oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15 cm ponad poziom terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.11.12.00-0, 45.11.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.