To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-10
Łodź: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomościach przy:
ul. Gnieźnieńskiej 6/8 m. 2 - zadanie I ( część 1)
ul. Urzędniczej 41 m.50 - zadanie II (część 2)
w ramach programu MIA100KAMIENIC
w Łodzi zgodnie z przedmiarami robót.
Numer ogłoszenia: 78977 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53363 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty, Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomościach przy: ul. Gnieźnieńskiej 6/8 m. 2 - zadanie I ( część 1) ul. Urzędniczej 41 m.50 - zadanie II (część 2) w ramach programu MIA100KAMIENIC w Łodzi zgodnie z przedmiarami robót..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomościach: zadanie I ( część 1) ul. Gnieźnieńskiej 6/8 m. 2 zadanie II (część 2) ul. Urzędniczej 41 m.50 - w ramach programu MIA100KAMIENIC w Łodzi zgodnie z przedmiarami robót. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do (SIWZ) - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia - min. 36 miesiące oraz 60 miesięcy na stolarkę PCV od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomości przy ul. Gnieźnieńskiej 6/8 m. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MESTER-SERWIS" P.H.U. KRZYSZTOF MICHALSKI, JADWIGA SZREJNER
jakie przetargi wygrała firma
"MESTER-SERWIS" P.H.U. KRZYSZTOF MICHALSKI, JADWIGA SZREJNER
- P.H.U. MESTER SERWIS s.c. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner, ul. Służbowa 29 m. 43, 92-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27759,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21147,17
Oferta z najniższą ceną: 21147,17 / Oferta z najwyższą ceną: 34281,73
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomości przy ul. Urzędniczej 41 m.50
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MESTER-SERWIS" P.H.U. KRZYSZTOF MICHALSKI, JADWIGA SZREJNER
jakie przetargi wygrała firma
"MESTER-SERWIS" P.H.U. KRZYSZTOF MICHALSKI, JADWIGA SZREJNER
- P.H.U. MESTER SERWIS s.c. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner, ul. Służbowa 29 m. 43, 92-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16657,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12372,66
Oferta z najniższą ceną: 12372,66 / Oferta z najwyższą ceną: 22247,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŁODŹ
- Roboty budowlane polegające na utwardzeniu i odwodnieniu terenu przy budynkach zlokalizowanych przy ul. Konstadta 9 / Jakuba 6 i Majzela 8
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- "Budowa tężni solankowej obok Parku im. A. Struga przy ul. Urzędniczej"
- "Przygotowanie i wydawanie posiłków dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi - w obiekcie w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3 w okresie od dnia 24.06.2024 r. do dnia 17.08.2024 r."
- Dostawa maszyn czyszczących dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- ZP/6/2024 - dostawa Systemu do RT-PCR dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
więcej: przetargi ŁODŹ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.