eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Przebudowa drogi powiatowej nr 2291O ul. Dworcowa w Wołczynie na odcinku o długości 0,554 km (0+005÷0+559)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-05

Ogłoszenie nr 78948 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.

Kluczbork: Przebudowa drogi powiatowej nr 2291O ul. Dworcowa w Wołczynie na odcinku o długości 0,554 km (0+005÷0+559)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51942-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kluczborski, krajowy numer identyfikacyjny 53141250400000, ul. ul. Katowicka  1, 46200   Kluczbork, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 0-77 4185218, faks 0-77 4186520, e-mail zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatkluczborski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2291O ul. Dworcowa w Wołczynie na odcinku o długości 0,554 km (0+005÷0+559)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FP.272.3.2017.AM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I JEGO ZAKRES: Droga powiatowa nr 2291O to droga klasy L (lokalna) o przekroju ulicznym położona w terenie zabudowanym (miasto Wołczyn). Początek drogi zlokalizowany jest w obrębie skrzyżowania z drogą krajową nr 42 (ulica Powstańców w Wołczynie) a koniec na wjeździe na teren dworca PKP. Przeznaczony do przebudowy drogi odcinek zaczyna się na granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 2291O i drogi krajowej nr 42 w km 0+005. Koniec remontowanego odcinka znajduje się na granicy pasa drogowego i działki stanowiącej własność PKP (0+559), zatem długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 554 m. Na całym odcinku jezdnia drogi posiada nawierzchnię z masy bitumicznej w km od 0+005 do 0+144 o szerokości 6,90 a na pozostałym odcinku o szerokości 6,6 m. Droga ma przekrój uliczny z chodnikami usytuowanymi po obu stronach drogi. Odwodnienie pasa drogowego odbywa się poprzez kanalizację deszczową. Przebudowywana droga przylega do Placu Wolności w Wołczynie, którego przebudowa będzie realizowana przez Gminę Wołczyn w ramach zadania: Przebudowa drogi gminnej nr 100434O Pl. Wolności w Wołczynie. Przebudowa drogi gminnej będzie realizowana równocześnie z przebudową drogi powiatowej. JEZDNIA. W ramach przebudowy, remontowi poddana zostanie nawierzchnia jezdni trasy zasadniczej na całej długości oraz w obrębie skrzyżowań z drogami publicznymi i zjazdami na drogi wewnętrzne. Istniejąca warstwa ścieralna zostanie sfrezowana i na powierzchni 4 146,55 m2 zostanie wykonana nowa nawierzchnia grubości 5 cm. SKRZYŻOWANIA. W ramach przebudowy zostaną przebudowane 4 skrzyżowania z drogami publicznymi oraz zjazdy na drogi wewnętrzne. W ramach przebudowy dokonana zostanie korekta geometrii skrzyżowań, zmieniona zostanie lokalizacja przejść dla pieszych, dobudowane odcinki chodników oraz wymieniona nawierzchnia jezdni i chodników. CHODNIKI I ZJAZDY. Istniejące chodniki na całym odcinku drogi zostaną poddane przebudowie w ramach, której zostanie zmieniona lokalizacja części chodników oraz dobudowane nowe odcinki chodników. Chodnik na całej swej długości jest przeznaczony wyłącznie dla pieszych. Nowy odcinek chodnika powstanie przy krawędzi jezdni drogi powiatowej na długości parkingu zlokalizowanego przy Urzędzie Miejskim w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych. W ramach oddzielnego zadania zostanie przebudowany przez Gminę Wołczyn parking przy urzędzie Miejskim oraz droga gminna nr 100434O. Dobudowane zostaną także odcinki chodników w obrębie zjazdów na drogi wewnętrzne. W ramach przebudowy chodników ustawione zostaną nowe obrzeża, krawężniki betonowe, przestawione krawężniki kamienne. Istniejąca konstrukcja nawierzchni chodników zostanie wzmocniona podbudową z kruszywa łamanego grubości 10 cm. Po wykonaniu podbudowy zostanie ułożona nowa nawierzchnia z kostki betonowej (lokalnie granitowej) na powierzchni 1 917,45 m2. Przebudowane zostaną także zjazdy na przyległe do drogi powiatowej nieruchomości. W ramach przebudowy zostanie skorygowana lokalizacja zjazdów oraz wymieniona konstrukcja. Na podbudowie tłuczniowej grubości 15 cm zostanie ułożona nawierzchnia z kostki betonowej na powierzchni 269,4 m2. ZATOKI POSTOJOWE . Przy krawędzi jezdni, na istniejących pasach zieleni, pomiędzy jezdnią a chodnikiem powstanie 11 zatok postojowych, na których będzie zlokalizowanych 56 stanowisk dla samochodów osobowych. Budowa zatok postojowych musi zostać poprzedzona wykarczowaniem 43 pni drzew, które zostały ścięte zimą 2017 r. SYSTEM ODWODNIENIA. Regulacja wysokościowa 20 studni ściekowych oraz 27 włazów kanałowych studni rewizyjnych. Ponadto zostaną przebudowane 3 studnie ściekowe oraz lokalnie (22,50 m) wymienione zostaną przykanaliki stanowiące połączenie studni ściekowych ze studniami rewizyjnymi OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU. Na przebudowywanej drodze zostaną wprowadzone zmiany w istniejącej organizacji ruchu. Wszystkie tablice znaków zostaną wymienione oraz zostaną dostawione nowe znaki zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Oznakowanie poziome zostanie wykonane, jako grubowarstwowe z mas chemoutwardzalnych. W obrębie 2 skrzyżowań z drogami powiatowymi oraz w obrębie zjazdów na drogi wewnętrzne ustawione zostaną ochronne poręcze łańcuchowe. 2. Do obligatoryjnych obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz.1729), wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w STWiORB. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót oraz sposób ich wykonywania ujęte zostały w Dokumentacji Technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB oraz w Przedmiarze Robót, które są integralną częścią (załącznikami) niniejszej SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.2016.290 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami oraz z obowiązującymi Normami, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej. 5. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz.1570 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz w Przedmiarze Robót. 6. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej (technicznej lub Przedmiarze robót) wskazane zostały nazwy handlowe lub znaki towarowe materiału bądź urządzenia technicznego to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych i zostały one podane przykładowo określając jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 7. Oferując cenę za realizację zamówienia, Wykonawca musi brać pod uwagę wszelkie koszty (m. in. wizji lokalnej, uzgodnień, wyłączeń, opłat, zajęcia terenu celem prowadzenia prac, zabezpieczeń robót, projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzenie oraz prawidłowe i kompletne oznakowanie robót na jego podstawie, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie, zabezpieczenie, koszty związane z faktoringiem itp. oraz wszelkie ryzyka i ewentualne rabaty) związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca. 8. UWAGA! Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę [w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.)] - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem masy bitumicznej; - roboty brukarskie; - roboty związane z montażem oznakowania pionowego i wykonaniem oznakowania poziomego; - roboty kanalizacyjne - remont studni ściekowych i przykanalików. Szczegółowe wymagania odnośnie zatrudnienia oraz czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcę odnośnie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zawarte są w SIWZ oraz w projekcie umowy. 9. Termin (okres) gwarancji: minimum 3 lata, maksimum 5 lat (zgodnie z ofertą) - od podpisania protokolarnie bezusterkowego odbioru końcowego. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w projekcie umowy stanowiącej integralna część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. 2. Niniejsze zamówienie publiczne współfinansowane będzie ze środków: a)Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019, b)w ramach FAKTORINGU SAMORZĄDOWEGO - Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej na zasadach faktoringu samorządowego - wykup faktoringu do: 20.03.2018r.(koszty związane z faktoringiem ponosi Wykonawca). c) Gminy Wołczyn.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT647777.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMOST Sp.Jawna,  remost.olesno@gmail.com,  ul.Wielkie Przedmieście 26,  46-300,  Olesno,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 796766.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 742248.57
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1018798.23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.