eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-14

Pleszew: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie
Numer ogłoszenia: 78940 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sport Pleszew Sp. z o.o. , Al. Mickiewicza 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 62 742 83 63, faks 62 742 12 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.pleszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sport.pleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa kompleksu sportowego w Pleszewie obejmującego budynek krytej pływalni wraz ze zjeżdżalnią zewnętrzną oraz funkcjami towarzyszącymi - kręgielnią, zespołem fitness, gastronomią, fryzjerem, sklepem sportowym oraz parkingi i niezbędną infrastrukturę. Zamówienie obejmuje zakres pozostały do realizacji po odstąpieniu od umowy zawartej z dotychczasowym wykonawcą usługi nadzoru inwestorskiego. Wartość dotychczas wykonanych robót budowlanych wynosi 14.488.332,44 zł Wartość nadzorowanych robót do wykonania wynosi 5.494.321,62 zł zł brutto . Zamawiający dopuszcza: a) składanie ofert na realizację całego zakresu prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego nadzoru inwestorskiego. Wartość nadzorowanych robót budowlanych do wykonania wynosi 5.494.321,62 zł brutto ; b) składanie ofert częściowych dotyczących pełnienia funkcji; - inspektora nadzoru budowlanego - koordynatora - wartość robót budowlanych(branża konstrukcyjno - budowlana) do wykonania 2.862.723,36 zł - inspektora nadzoru robót sanitarnych, wodno - kanalizacyjnych i cieplnych - wartość robót sanitarnych do wykonania 1.655.464,01zł - inspektora nadzoru robót elektrycznych i energoelektrycznych (w tym niskoprądowych) - wartość robót elektrycznych do wykonania 744.532,23 zł - inspektora nadzoru robót drogowych - wartość robót drogowych do wykonania 231.602,01 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadania: - inspektor nadzoru budowlanego - koordynator - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - inspektor nadzoru uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci wodno - kanalizacyjne i cieplne bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - inspektor nadzoru uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje elektryczne i energoelektryczne , wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - inspektor nadzoru uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających kierowanie lub nadzorowanie budowy/przebudowy krytej pływalni o wymiarach minimum 12 x 25 m w odniesieniu do inspektora branży budowlano - konstrukcyjnej - koordynatora zespolu inspektorów oraz dokumentów potwierdzających kierowanie lub nadzorowanie budowy/przebudowy krytej pływalni w obiekcie uzytecznosci publicznej w odniesieniu do inspektora branży sanitarnej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - inspektor nadzoru budowlanego - koordynator - minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu budowy ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ), w tym minimum 1 zadanie dotyczyło kierowania lub nadzorowani budowy/przebudowy krytej pływalni o wymiarach minimum 12 x 25 m, - inspektor nadzoru branża sanitarna - minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót instalacyjnych ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ) w tym minimum 1 zadanie dotyczyło kierowania lub nadzorowani budowy/przebudowy krytej pływalni, - inspektor nadzoru - branża elektryczna i energoelektryczna - minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu budowy ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ), - inspektor nadzoru - branża drogowa - minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport.pleszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sport Pleszew sp. z o.o., Al.Mickiewicza 6, 63 - 300 Pleszew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sport Pleszew sp. z o.o., Al.Mickiewicza 6, 63 - 300 Pleszew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:Priorytetu IV - Rewitalizacja obszarów problemowych Działanie 4.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych i powojskowych w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (konkurs nr 01/IV/2009)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie - inspektor nadzoru budowlanego - koordynator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru branzy konstrukcyjno - budowlanej oraz funkcji koordynatora inspektorów nadzoru branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej.Wartość robót budowlanych(branża konstrukcyjno - budowlana) do wykonania 2.862.723,36 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie - branża sanitarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci wodno - kanalizacyjne i cieplne, wentylacje, klimatyzacja, technologia uzdatniania wody. Wartość nadzorowanych robót sanitarnych do wykonania 1.655.464,01zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie - branża elektryczna i energoelektryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i energoelektrycznej, w tym nad instalacjami niskoprądowymi - wartość nadzorowanych robót elektrycznych do wykonania 744.532,23 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie - branża drogowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad robotami budowlanymi branży drogowej - wartość nadzorowanych robót drogowych do wykonania 231.602,01 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.