Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-14
Pleszew: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie
Numer ogłoszenia: 78940 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sport Pleszew Sp. z o.o. , Al. Mickiewicza 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 62 742 83 63, faks 62 742 12 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.pleszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sport.pleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa kompleksu sportowego w Pleszewie obejmującego budynek krytej pływalni wraz ze zjeżdżalnią zewnętrzną oraz funkcjami towarzyszącymi - kręgielnią, zespołem fitness, gastronomią, fryzjerem, sklepem sportowym oraz parkingi i niezbędną infrastrukturę. Zamówienie obejmuje zakres pozostały do realizacji po odstąpieniu od umowy zawartej z dotychczasowym wykonawcą usługi nadzoru inwestorskiego. Wartość dotychczas wykonanych robót budowlanych wynosi 14.488.332,44 zł Wartość nadzorowanych robót do wykonania wynosi 5.494.321,62 zł zł brutto . Zamawiający dopuszcza: a) składanie ofert na realizację całego zakresu prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego nadzoru inwestorskiego. Wartość nadzorowanych robót budowlanych do wykonania wynosi 5.494.321,62 zł brutto ; b) składanie ofert częściowych dotyczących pełnienia funkcji; - inspektora nadzoru budowlanego - koordynatora - wartość robót budowlanych(branża konstrukcyjno - budowlana) do wykonania 2.862.723,36 zł - inspektora nadzoru robót sanitarnych, wodno - kanalizacyjnych i cieplnych - wartość robót sanitarnych do wykonania 1.655.464,01zł - inspektora nadzoru robót elektrycznych i energoelektrycznych (w tym niskoprądowych) - wartość robót elektrycznych do wykonania 744.532,23 zł - inspektora nadzoru robót drogowych - wartość robót drogowych do wykonania 231.602,01 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadania: - inspektor nadzoru budowlanego - koordynator - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - inspektor nadzoru uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci wodno - kanalizacyjne i cieplne bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - inspektor nadzoru uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje elektryczne i energoelektryczne , wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - inspektor nadzoru uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających kierowanie lub nadzorowanie budowy/przebudowy krytej pływalni o wymiarach minimum 12 x 25 m w odniesieniu do inspektora branży budowlano - konstrukcyjnej - koordynatora zespolu inspektorów oraz dokumentów potwierdzających kierowanie lub nadzorowanie budowy/przebudowy krytej pływalni w obiekcie uzytecznosci publicznej w odniesieniu do inspektora branży sanitarnej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- inspektor nadzoru budowlanego - koordynator - minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu budowy ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ), w tym minimum 1 zadanie dotyczyło kierowania lub nadzorowani budowy/przebudowy krytej pływalni o wymiarach minimum 12 x 25 m, - inspektor nadzoru branża sanitarna - minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót instalacyjnych ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ) w tym minimum 1 zadanie dotyczyło kierowania lub nadzorowani budowy/przebudowy krytej pływalni, - inspektor nadzoru - branża elektryczna i energoelektryczna - minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu budowy ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ), - inspektor nadzoru - branża drogowa - minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport.pleszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sport Pleszew sp. z o.o., Al.Mickiewicza 6, 63 - 300 Pleszew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sport Pleszew sp. z o.o., Al.Mickiewicza 6, 63 - 300 Pleszew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:Priorytetu IV - Rewitalizacja obszarów problemowych Działanie 4.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych i powojskowych w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (konkurs nr 01/IV/2009)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie - inspektor nadzoru budowlanego - koordynator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru branzy konstrukcyjno - budowlanej oraz funkcji koordynatora inspektorów nadzoru branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej.Wartość robót budowlanych(branża konstrukcyjno - budowlana) do wykonania 2.862.723,36 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie - branża sanitarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci wodno - kanalizacyjne i cieplne, wentylacje, klimatyzacja, technologia uzdatniania wody. Wartość nadzorowanych robót sanitarnych do wykonania 1.655.464,01zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie - branża elektryczna i energoelektryczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i energoelektrycznej, w tym nad instalacjami niskoprądowymi - wartość nadzorowanych robót elektrycznych do wykonania 744.532,23 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa Kompleksu Sportowego w Pleszewie - branża drogowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad robotami budowlanymi branży drogowej - wartość nadzorowanych robót drogowych do wykonania 231.602,01 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie miejsc postojowych na ul. Cmentarnej w Kowalewie
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnych, przeciwpożarowych oraz centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4312P w Szymanowicach w zakresie dobudowy chodnika
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 4C.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.