eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH PODCZAS ZAJĘĆ - I EDYCJA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7893 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Łódź: DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH PODCZAS ZAJĘĆ - I EDYCJA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Program Rozwoju Kompetencji w Politechnice Łódzkiej w obszarze ICT", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, krajowy numer identyfikacyjny 158300000, ul. ul. Stefanowskiego  18, 90924   Łódź, woj. , państwo Polska, tel. , e-mail a-w2-4@adm.p.lodz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia ubliczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zp.p.lodz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zp.p.lodz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22, budynek A12, Biuro Projektu ICT - Dziekanat - pokój nr 8.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH PODCZAS ZAJĘĆ - I EDYCJA
Numer referencyjny: 11/ICT/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa materiałów zużywalnych wykorzystywanych podczas zajęć dla Studentów z następujących rodzajów zajęć: A. Gry (konsola,tablet,kontroler,telefon komórkowy ), B.Aplikacje mobilne (platforma programistyczna dla systemów wbudowanych,Zestaw Komputera jednopłytkowego SBC,Czujnik ruchu,Adapter czujnika ruchu,Ekspres do kawy ciśnieniowy,Stacja Lutownicza,bezprzewodowy czujnik ruchu i pola magnetycznego, konwerter Bluetooth to Ethernet, Inteligentny identyfikator, Inteligentny przekaźnik BT, bezprzewodowy, precyzyjny czujnik ciśnienia i temperatury, Moduł adaptera Bluetooth Low Energy ze złączem USB 2.0. Zestaw beaconów z zestawem narzędzi programistycznych, Tag inteligentny, Czujnik przerwania wiązki IR - LED, Czujnik pyłu / stężenia cząstek - monitor czystości powietrza Zestaw startowy IoT z graficznym programem do tworzenia widgetów, Zestaw startowy IoT umożliwiający współpracę z chmurą, Moduł Bluetooth do Platformy Programistycznej dla Systemów Wbudowanych, Miernik prędkości obrotowej silników, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D - FILAMENT CZARNY, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D - filament typu GLASS, Cyfrowy telefon bezprzewodowy z dwiema słuchawkami, Głośniki multimedialne, Telefon komórkowy,Gogle rzeczywistości wirtualnej C. Grafika (dysk twardy, macierz dyskowa, tablet, projektor) D. Elektrotechnika i AGD (kabel Ethernet dedykowany dla sterownika Siemens S7-1200, Potencjometr osiowy, wieloobrotowy, Obudowa uniwersalna z tworzywa sztucznego, Przełącznik dźwigniowy, Silnik krokowy, Sterownik silnika krokowego, Zasilacz impulsowy na szynę DIN, Wentylator, Czujnik temperatury, Czujnik indukcyjny, czujnik pojemnościowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji biały, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji żółty, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji fioletowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji szary, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji czerwony, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji pomarańczowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji zielony, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji brązowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji niebieski Kabel miedziany (linka), kolor izolacji czarny, Trzymacz - kolor szary Złączka szynowa typu zug - kolor niebieski, Złączka szynowa typu zug - kolor czerwony, Złączka szynowa typu zug - kolor szary, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-PETG, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-GLASS, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-ULTRA zielony, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-HIPS czarny, Zasilacz impulsowy na szynę DIN, Elektromagnes prądu stałego E. Elektronika i telekomunikacja (Wyświetlacz dotykowy LCD, Komputer jednopłytkowy, Zestaw prototypowy z minikomputerem, Adapter HDMI (F)- DVI (M), Karta micro SD, Komputer jednopłytkowy, Zasilacz impulsowy, Silnik elektryczny z enkoderem, Silnik prądu stałego, Enkoder, Programator-debugger) F. Aplikacje użytkowe (Czajnik elektryczny z czujnikiem temperatury, Dysk zewnętrzny, Kabel HDMI, Dysk SSD, Dron z kamerą, Bateria do drona Śmigla do drona, Hełm Wirtualnej Rzeczywistości, Karta graficzna , Przełącznik sieciowy)

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:30210000-4, 34711200-6, 31710000-6, 31700000-3, 31711100-4, 32250000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. za spełniony jeśli do oferty Wykonawca załączy: wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (tj. dwóch dostaw sprzętu adekwatnego do sprzętu objętego niniejszym zamówieniem). Za podobne zamówienie uznaje się dostawę sprzętu zbliżonego merytorycznie do tego, który chce zakupić Zamawiający w tym postępowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - każda o wartości co najmniej 15 000,00zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do SIWZ) 1.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.3. oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu podwykonawcom wykonania części zamówienia (Załącznik 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika do oferty lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie; 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej. 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V punkt 1.2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V punkt 1.2 oraz jej podpisem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin wymiany / naprawy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym automatycznej zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa, 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie nowych przepisów prawa, o których mowa w ust. 1, przy czym to Wykonawca musi wystąpić o stosowną zmianę do Zamawiającego na piśmie. 3. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/01/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: A    Nazwa: Gry

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konsola,tablet,kontroler,telefon komórkowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 32250000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termi wymiany/naprawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: B    Nazwa: Aplikacje mobilne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:platforma programistyczna dla systemów wbudowanych,Zestaw Komputera jednopłytkowego SBC,Czujnik ruchu,Adapter czujnika ruchu,Ekspres do kawy ciśnieniowy,Stacja Lutownicza,bezprzewodowy czujnik ruchu i pola magnetycznego, konwerter Bluetooth to Ethernet, Inteligentny identyfikator, Inteligentny przekaźnik BT, bezprzewodowy, precyzyjny czujnik ciśnienia i temperatury, Moduł adaptera Bluetooth Low Energy ze złączem USB 2.0. Zestaw beaconów z zestawem narzędzi programistycznych, Tag inteligentny, Czujnik przerwania wiązki IR - LED, Czujnik pyłu / stężenia cząstek - monitor czystości powietrza Zestaw startowy IoT z graficznym programem do tworzenia widgetów, Zestaw startowy IoT umożliwiający współpracę z chmurą, Moduł Bluetooth do Platformy Programistycznej dla Systemów Wbudowanych, Miernik prędkości obrotowej silników, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D - FILAMENT CZARNY, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D - filament typu GLASS, Cyfrowy telefon bezprzewodowy z dwiema słuchawkami, Głośniki multimedialne, Telefon komórkowy,Gogle rzeczywistości wirtualnej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 31700000-3, 31711100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin wymiany / naprwy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: C    Nazwa: Grafika

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dysk twardy, macierz dyskowa, tablet, projektor
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 31710000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin wymiany / naprawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: D    Nazwa: Elektortecnika i AGD

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:kabel Ethernet dedykowany dla sterownika Siemens S7-1200, Potencjometr osiowy, wieloobrotowy, Obudowa uniwersalna z tworzywa sztucznego, Przełącznik dźwigniowy, Silnik krokowy, Sterownik silnika krokowego, Zasilacz impulsowy na szynę DIN, Wentylator, Czujnik temperatury, Czujnik indukcyjny, czujnik pojemnościowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji biały, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji żółty, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji fioletowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji szary, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji czerwony, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji pomarańczowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji zielony, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji brązowy, Kabel miedziany (linka), kolor izolacji niebieski Kabel miedziany (linka), kolor izolacji czarny, Trzymacz - kolor szary Złączka szynowa typu zug - kolor niebieski, Złączka szynowa typu zug - kolor czerwony, Złączka szynowa typu zug - kolor szary, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-PETG, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-GLASS, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-ULTRA zielony, Materiały eksploatacyjne do drukarki 3D Zortrax M200 - filament Z-HIPS czarny, Zasilacz impulsowy na szynę DIN, Elektromagnes prądu stałego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6, 31700000-3, 31711100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin dostawy20
terin wymiany / naprawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: E    Nazwa: Elektronika i telekomunikacja

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyświetlacz dotykowy LCD, Komputer jednopłytkowy, Zestaw prototypowy z minikomputerem, Adapter HDMI (F)- DVI (M), Karta micro SD, Komputer jednopłytkowy, Zasilacz impulsowy, Silnik elektryczny z enkoderem, Silnik prądu stałego, Enkoder, Programator-debugger)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6, 31700000-3, 31711100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin wymiany naprawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: F    Nazwa: Aplikacje użytkowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czajnik elektryczny z czujnikiem temperatury, Dysk zewnętrzny, Kabel HDMI, Dysk SSD, Dron z kamerą, Bateria do drona Śmigla do drona, Hełm Wirtualnej Rzeczywistości, Karta graficzna , Przełącznik sieciowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 34711200-6, 31711100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin wymiany / naprawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.