eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Obsługa maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Złotów: Obsługa maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe)
Numer ogłoszenia: 78910 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635434, faks 067 2635434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.zlotow.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Obsługa maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Złotowie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 ze zm.) aktualne na rok, w którym Wykonawca ubiega się o zamówienie, Posiadają potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie spełnienia wymagań do prowadzenia szkolenia: Obsługa maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe), o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe dla grup co najmniej 5 osobowych (jeżeli okres działalności jest krótszy, to z okresu prowadzenia działalności) o tematyce: Obsługa maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia zostały zorganizowane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) salą szkoleniową z możliwością skorzystania z pomieszczeń sanitarnych i socjalnych o powierzchni minimum 25 m 2, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce tj. 10 stanowisk szkoleniowych oraz wyposażoną w środki dydaktyczne w tym co najmniej: tablice, projektor multimedialny, ekran. Pomieszczenia, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być oznaczone poprzez wywieszenie plakatu, tablicy informacyjnej, naklejki lub innego rodzaju materiału zawierającego dwa podstawowe logotypy: Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informację o realizowaniu szkolenia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (informacje: www.efs.gov.pl), 2) odpowiednim miejscem do realizacji części praktycznej, odpowiednio oznaczonym i oznakowanym pomieszczeniem z możliwością skorzystania z pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, spełniających wymagania ergonomiczne i bhp, wyposażone w park maszynowy wraz z placem manewrowym. Używane materiały, sprzęt, urządzenia itp. wykorzystywane przy realizacji szkolenia muszą być zgodne z normami polskimi, posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia, być zgodne z zaleceniami inspektorów nadzoru oraz spełniać wymagania Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) minimum dwoma wykładowcami uprawnionymi do realizacji części teoretycznej i części praktycznej szkolenia: Obsługa maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe), spełniającymi wymagania wymienione w § 26 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263), 2) w przypadku zdarzeń losowych wykładowcami na zastępstwo osób wykazanych w ofercie do realizacji części teoretycznej i części praktycznej szkolenia. Wykładowcy wskazani na zastępstwo muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie przynajmniej równe określonym w pkt I. ppkt 1). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest objęty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia - 30
  • 3 - liczba zorganizowanych i przeprowadzonych z należytą starannością szkoleń o tematyce Obsługa maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki ....... - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie dotyczącej zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być także dokonywane w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.zlotow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów w sekretariacie - I piętro, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywność drogą do zatrudnienia czyli od A do Z Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich , Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.