eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Prowadzenie obsługi bankowej rachunku Funduszu Pracy dla PUP w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Krasnystaw: Prowadzenie obsługi bankowej rachunku Funduszu Pracy dla PUP w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 78896 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 576 69 17; 576 60 62, faks 082 576 60 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup.krasnystaw.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej rachunku Funduszu Pracy dla PUP w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obsługi bankowej rachunku Funduszu Pracy dla PUP w Krasnymstawie Prowadzenie i obsługa rachunku Funduszu Pracy w ramach , których znajdują się środki Funduszu Pracy oraz środki przeznaczone na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy, a także wykonywanie bankowej obsługi wypłat świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób , obejmuje: 1. Zapewnienie przez Wykonawcę obsługi bankowej Zamawiającego w co najmniej jednej placówce na terenie miasta Krasnystaw, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.30 przez okres trwania umowy. 2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących (Fundusz Pracy) przez okres 48 m-cy, co najmniej 1 szt. 3. Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych ( obsługa pożyczek ) przez okres 48 m-cy, co najmniej 1 szt. 4. Otwarcie i prowadzenie na zasadach obowiązujących w zawartej umowie innych rachunków bankowych ( PFRON, EFS ), co najmniej 4 szt. 5. Udostępnienie systemu elektronicznej bankowości, który musi obsługiwać jeden z formatów eksportu przelewów z systemu SYRIUSZ STD używanym przez Zamawiającego (komputerowy system dla Publicznych Służb Zatrudnienia autorstwa SYGNITY S.A.) wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników (usługa typu elektronicznego z kluczami dostępu) na jednym stanowisku komputerowym przez okres trwania umowy. W razie konieczności, na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca udostępni system elektronicznej bankowości na drugim stanowisku komputerowym Zamawiającego. 6. Wykonywanie przelewów krajowych wewnętrznych i do innego banku w systemie bankowości elektronicznej ( ok. 300 szt. miesięcznie ). 7. Realizację dyspozycji Zamawiającego podpisanych wyłącznie przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkami, a wymienione w karcie wzorów podpisów. 8. Wykonywanie dyspozycji Zamawiającego do wysokości środków znajdujących się na rachunkach. 9. Wydawanie opinii i zaświadczeń. 10. Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w siedzibie Wykonawcy w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób, którzy nie posiadają rachunku bankowego oraz wpłat gotówkowych w punkcie kasowym na terenie miasta Krasnystaw, od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.30 przez okres umowy (szacunkowa wartość wypłat w m-cu (ok.420 osób x ok.680 zł ). 11. Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez okres umowy ( ok.2000 zł m-cznie). 12. Wykonawca pokryje koszty przeniesienia rachunków bankowych z banku obsługującego dotychczas rachunki. 13. Udostępnienie przez bank kluczy elektronicznego podpisu do obsługi bankowego systemu elektronicznego . 14. Bank sporządzać będzie dzienne wyciągi bankowe w formie papierowej spełniające wymogi dowodu księgowego w rozumieniu Ustawy o rachunkowości, które udostępni Zamawiającemu w następnym dniu roboczym po dniu, którego wyciąg będzie dotyczyć. 15. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia ( SIWZ )..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności jako banki działające na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej ( zał. Nr 4 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Oprocentowanie środków na rachunku - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup-krasnystaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PUP Krasnystaw 22-300 Krasnystaw ul. Mostowa 4 pok. 111 lub na www.pup-krasnystaw.samorzady.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 11:00, miejsce: 1. Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy, ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.