eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup piecyków grzewczych na paliwo WP5-21 w ilości 50 szt.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Szczecin: Zakup piecyków grzewczych na paliwo WP5-21 w ilości 50 szt.
Numer ogłoszenia: 78882 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup piecyków grzewczych na paliwo WP5-21 w ilości 50 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup piecyków grzewczych na paliwo WP5-21 w ilości 50 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: - Wymagania Eksploatacyjno -Techniczne załącznik nr 4 do SIWZ, - Klauzula Jakościowa załącznik nr 5 do SIWZ, - Dane do przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie wykazem miejsc dostawy i osób upoważnionych do odbioru - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Dostawa wraz z rozładunkiem na koszt wykonawcy do miejsc wskazanych zgodnie wykazem miejsc dostawy i osób upoważnionych do odbioru - załącznik nr 7 do SIWZ. Rozładunek obejmuje: rozładunek i ustawienie przedmiotu zamówienia w magazynie w sposób umożliwiający sprawdzenie ilości. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 50 m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. 5. Odbiór sprzętu będzie prowadzony na zasadach odbioru wojskowego przez właściwe dla siedziby dostawcy Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SIWZ. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przedstawić odbiorcy protokół ilościowo - jakościowy wystawiony przez przedstawiciela RPW. 6. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2016 r. 7. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. 8. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu. 9. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji. Prawo opcji będzie polegać na rozszerzeniu zamówienia podstawowego o zakup dodatkowych ilości piecyków grzewczych WP5-21 (do 15 szt.), w przypadku gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie niższa niż kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zakupi dodatkową ilość piecyków do kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia za cenę jednostkową wybraną na etapie wyboru oferty najkorzystniejszej. Uwarunkowana prawem opcji część dostawy zostanie zrealizowana jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji Zamawiającego w terminie 105 dni od daty podpisania umowy. 10. Wartość szacunkowa zamówienia: 504 065,00 zł.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.52.00 - Urządzenia grzewcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie posiadanie wiedzy i doświadczenia pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Celem potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: - opinię Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie, ul. Lubicz 25A lub innego instytutu z listy Polskiego Centrum Akredytacji o bezpieczeństwie użytkowania urządzenia do ogrzewania pomieszczeń przeznaczonych na pobyt stały ludzi. - Formularz cenowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Wydłużenie okresu gwarancji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 2) Zmiany danych teleadresowych; 3) Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem. Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacja na temat ZNWU: Zamawiający żąda od Wykonawcy z którym podpisze umowę wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. (art. 147÷151). Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy i winno być wniesione najpóźniej w dniu zawarcia umowy przed jej podpisaniem. 2. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający posługiwał się będzie następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Kryterium: cena - znaczenie: 85% Kryterium: wydłużenie okresu gwarancji - znaczenie: 15% Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. Liczba punktów przyznana za kryterium cena zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Y x 85 Pc - obliczone punkty za kryterium cena X - cena najniższa wśród badanych ofert (zł) Y - cena oferty badanej (zł) Max ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 85 pkt. Liczba punktów przyznana za kryterium wydłużenie okresu gwarancji zostanie określona następująco: Pg - liczba punktów za kryterium wydłużenie okresu gwarancji - wydłużenie gwarancji o każde 12 miesięcy 5 pkt (nie więcej niż 15 pkt) Oceny dokonuje się w następujący sposób: Pg - wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy - 5 pkt, Pg - wydłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące - 10 pkt Pg - wydłużenie okresu gwarancji o 36 miesięcy - 15 pkt Max ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 15 pkt. Warunki brzegowe: - maksymalne wydłużenie okresu gwarancji wynosi 36 miesięcy - Wykonawca, który nie zaoferuje wydłużenia okresu gwarancji lub zaoferuje wydłużenie okresu gwarancji mniej niż 12 miesięcy - otrzyma 0 pkt. - Wykonawca, który zaoferuje wydłużenie okresu gwarancji o czas równy lub dłuższy niż 12 miesięcy, a mniej niż 24 miesiące - otrzyma 5 pkt. - Wykonawca, który zaoferuje wydłużenie okresu gwarancji o czas równy lub dłuższy niż 24 miesiące, a mniej niż 36 miesięcy - otrzyma 10 pkt. - Wykonawca, który zaoferuje wydłużenie okresu gwarancji 36 miesięcy i więcej niż 36 miesięcy otrzyma 15 pkt. Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i okresu gwarancji - przedłużenie wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pg (Punkty wydłużenie okresu gwarancji) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.