eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianka › Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Trzciance w budynkach przy ul. Staszica 1 i 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Trzcianka: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Trzciance w budynkach przy ul. Staszica 1 i 3
Numer ogłoszenia: 78829 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Trzciance , ul. Staszica 1, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 67 216 25 11 wew. 21, 24, 40, faks 67 216 25 11 wew. 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Trzciance w budynkach przy ul. Staszica 1 i 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu w łazience dla publiczności w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3 polegających na demontażu starej armatury i płytek ściennych oraz podłogowych i położeniu nowych płytek ściennych i podłogowych, nowej armatury łazienkowej, wymianie starych rur kanalizacyjnych , uszczelnieniu ścian wilgotnych i posadzek pod okładzinę ceramiczną płynną folia uszczelniającą w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby; malowaniu części łazienki nie pokrytych płytkami ściennymi, po uprzednim przygotowaniu ścian do malowania :zmycie , gruntowanie, łącznie z naprawą miejscowych drobnych uszkodzeń, w tym odparzeń, powierzchniowych ubytków mechanicznych oraz spękań tynków gipsowych, zamontowaniu podwieszanego sufitu z odpowiednich materiałów do tego typu pomieszczeń , pomalowanie sufitu oraz wymianie instalacji elektrycznej w razie stwierdzenia takiej potrzeby i zamontowaniu halogenów w suficie podwieszanym, wymianie drzwi wejściowych do pomieszczenia, pomalowaniu stolarki znajdującej się w pomieszczeniu; wykonanie remontu w serwerowni znajdującej się w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1, polegających na rozebraniu ścianki działowej znajdującej się pomiędzy pomieszczeniem serwerowni a pomieszczeniem gospodarczym, zamontowaniu części ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniem gospodarczym a sekretariatem Wydziału Karnego, przygotowaniu ścian i sufitów do malowania poprzez wyrównanie ścian w obydwu połączonych pomieszczeniach, położenie siatki wyrównującej lub wygładzeniu ścian w inny sposób, malowaniu ścian i sufitu, rozmontowaniu kabli teleinformatycznych i elektrycznych oraz ponownym ich założeniu po zakończeniu prac remontowych, zerwaniu starej wykładziny dywanowej i rozebraniu części podłogi panelowej, wyrównaniu posadzki metodą powodującą wyrównanie poziomów powstałych po zerwaniu starych okładzin podłogowych i położeniu kafli podłogowych : rodzaj i kolorystyka kafli podłogowych wybrana przez Prezesa i Dyrektora Sądu Rejonowego w Trzciance. Wykonawca zobowiązany będzie do rozmontowania i wyniesienia lub przestawienia pod nadzorem informatyka sądowego szaf informatycznych wraz z urządzeniami tam podłączonymi; rozmontowania i zamontowania ponownego klimatyzatorów tam się znajdujących oraz do wyniesienia szaf biurowych znajdujących się w pomieszczeniu gospodarczym; wykonanie remontu w sześciu salach rozpraw znajdujących się w budynku przy ul. Staszica 1, polegających na przygotowaniu ścian i sufitów do malowania poprzez wyrównanie ścian w pięciu pomieszczeniach, położenie siatki wyrównującej lub wygładzeniu ścian w inny sposób, malowaniu ścian i sufitu, rozmontowaniu kabli teleinformatycznych i elektrycznych oraz ponownym ich założeniu po zakończeniu prac remontowych z zamontowanie dodatkowych gniazd zasilających w miejscach wskazanych przez upoważnionego pracownika Sądu. Wykonawca zobowiązany będzie także do wyniesienia i wniesienia mebli z sal rozpraw lub do takiego ich osłonięcia, by nie uległy zabrudzeniu czy uszkodzeniu podczas remontu sal rozpraw..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, że obowiązujące przepisy nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców posiadającego czynną działalność gospodarczą w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 3 roboty remontowe, z których każda obejmowała remont pomieszczeń biurowych. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a które posiadają doświadczenie w branży budowlano remontowej, w szczególności w pracach w biurach. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a które posiadają doświadczenie w branży budowlano remontowej, w szczególności w pracach w biurach. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży zaświadczenia aktualne o braku zaległości w składkach ZUS i niezaleganiu w podatkach z właściwego Urzędu Skarbowego. Zamawiający dopuszcza przedłożenie oświadczenia o braku zaległości podatkowych i w składkach ZUS. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzcianka.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Trzciance ul. Staszica 1 64-980 Trzcianka pok. nr 26 lub mailowo: dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Trzciance ul. Staszica 1 64-980 Trzcianka pok. nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.