Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Tarnów: Wykonanie i odnawianie oznakowania poziomego ulic w granicach administracyjnych miasta Tarnowa.
Numer ogłoszenia: 78829 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Gospodarki Komunalnej , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882869, faks 14 6882876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i odnawianie oznakowania poziomego ulic w granicach administracyjnych miasta Tarnowa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.oznakowanie cienkowarstwowe farbą rozpuszczalnikową, 1.2.oznakowanie grubowarstwowe masą termoplastyczną lub chemoutwardzalną, w tym piktogramy znaków drogowych 1.3.oznakowanie materiałami prefabrykowanymi do oznakowania poziomego, 1.4.wykonanie znakowania drogi punktowymi elementami odblaskowymi, 1.5.wykonanie innych robót związanych z tym zakresem na terenie miasta Tarnowa. 2.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej (ST) stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Techniczną dla tego typu prac w istniejących warunkach terenowych, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220, poz. 2181 ze zm.). 4.Ilości metrów wyszczególnione w załączniku nr 1 w pozycji kosztorys ofertowy należy traktować, jako szacunkowe. Zastrzega się, iż mogą one ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o max. 30% ilości wskazane w Kosztorysie Ofertowym Oznakowanie Poziome. 5.Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze robót. 6.Wykonawca ze szczególną starannością właściwie zabezpieczy i oznakuje każde z miejsc prowadzenia robót. 7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody będące skutkiem wykonywanych robót na terenie ich prowadzenia. 8.Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 9.Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy/om do wykonania. Pozostałe roboty Wykonawca realizuje własnymi siłami. 10.Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 11.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem: 11.1.dla oznakowania cienkowarstwowego farbą rozpuszczalnikową - minimum 6 miesięcy, 11.2.dla oznakowania grubowarstwowego masą termoplastyczną lub chemoutwardzalną, w tym piktogramów znaków drogowych - minimum 36 miesięcy 11.3.dla oznakowania materiałami prefabrykowanymi do oznakowania poziomego - minimum 36 miesięcy, 11.4.dla wykonania znakowania drogi punktowymi elementami odblaskowymi - min. 36 miesięcy Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem. 12.Gwarancja rozpoczyna się od daty odbioru wykonanych robót, zgodnie z protokołem odbioru. Gwarancje nie obejmują aktów wandalizmu, kolizji drogowych i innych czynników zewnętrznych niezawinionych ze strony Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt.III.4.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (liczy się data zgłoszenia/zakończenia robót), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu i / lub odnawianiu oznakowania poziomego na drogach publicznych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400.000 zł brutto. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz, którego zamówienie było zrealizowane. Jeżeli Wykonawca w przetargu polega na zasobach innego podmiotu - wiedzy i doświadczeniu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków): a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentu musi wynikać, że roboty budowlane zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania z przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku dokumentów na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca przelicza wartość robót rozliczanych w walutach innych niż PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty obowiązującego w dniu ogłoszenia zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia - pkt.III.4.1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie dysponuje lub będzie dysponował: 1.3.1co najmniej następującym potencjałem technicznym (sprzętem), tj.: a)szczotką mechaniczną do czyszczenia dróg - szt. 1, b)frezarką do usuwania oznakowania poziomego - szt. 1, c)samojezdnymi malowarkami drogowymi, z hydrodynamicznym systemem aplikacji farby i automatycznym dozowaniem kulek - szt. 2 d)malowarką drogową z hydrodynamicznym lub pneumatycznym systemem aplikacji farby - szt. 1, e)układarką mas termoplastycznych lub / i chemoutwardzalnych - szt. 1, f)linią telefoniczną stacjonarną, w tym oddzielny faks lub modem g)dostępem do łącza internetowego, h)systemem łączności komórkowej. Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na potencjale technicznym innych podmiotów - sprzęcie niezbędnym do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tym potencjałem. W szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania do dyspozycji sprzętu jak wskazano wyżej, na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu - pkt.III.4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym, tj. ważnym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia wydanym przez dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, na podstawie art. 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840), w związku z art. 6 ust. 3a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). W przypadku uprawnień dla osób, o których mowa w ust. 1 pkt 1.3 ppkt 1.3.2 lit. a) dopuszcza się odpowiadające im kwalifikacje nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobie/osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. W szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania do dyspozycji osoby/osób z uprawnieniami jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia - pkt III.4.1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu- pkt. III.4.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z przedłożonych w ofercie dokumentów (pkt III.4.2), do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo) podpisane przez osobę(y) upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). 3.W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia i dokumenty określone w pkt. III.4.1. oraz dowód wniesienia wadium 4.Jeżeli Wykonawca w przetargu polega na zasobach innego podmiotu - wiedzy i doświadczeniu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków): a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentu musi wynikać, że usługi zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie, b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania z przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest w szczególności przedstawić w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia 6. Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na potencjale technicznym innych podmiotów - sprzęcie niezbędnym do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tym potencjałem. W szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania do dyspozycji sprzętu jak wskazano wyżej, na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w następujących przypadkach: 1)zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2)zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 3)zmiany stawek podatku od towarów i usług; w takim wypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie brutto 4)zmiany nazwy zadania; 5)uzasadnionej zmiany podwykonawców; 6)zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 2.Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części. 3.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy, zmiana takiego podwykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku wykazania spełniania tego warunku przez proponowanego Podwykonawcę. Zmiana Podwykonawcy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Inżynierii Ruchu Drogowego w Centrum Usług Ogólnomiejskich Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24, pok. 101, tel. 14-688-25-71.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Kancelaria Główna w Centrum Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- "Grupowe ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Tarnowie oraz członków ich rodzin"
- dostawa zestawów do biopsji pod neuronawigację oraz markerów do neuronawigacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Przegląd, czyszczenie, dezynfekcja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiat Niżański
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Rozbudowa Nasielskiego Ośrodka Kultury - Poprawa infrastruktury kulturalnej - ETAP I
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
- Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.