eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Warszawa: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 78825 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego i jego Oddziałów na terenie Rzeczpospolitej (Warszawa Biuro, Oddział: w Warszawie, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, we Wrocławiu, Poznaniu oraz Laboratorium w Krakowie)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości : część 1 - 300,00 zł..; część 2 - 130,00 zł.; część 3 - 10,00 zł.; część 4 - 500,00 zł.; część 5 - 430,00 zł.; część 6 - 250,00 zł.; część 7 - 380,00 zł.; część 8 - 220,00 zł.; część 9 - 430,00 zł.; na rachunek bankowy Zamawiającego: Citibank Handlowy w Warszawie S.A. ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa 32 1030 1061 0000 0000 5381 2058 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania z ofertą, 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 4)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a; Art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w § 5 SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków. 3)Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy (wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jak również że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów, o których mowa w ust. 3, stosuje się odpowiednio. 5.Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk oświadczenia - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 3 1 do SIWZ. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 7.Forma dokumentów: 1)dokumenty, o których mowa w ust. 1 do 4 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy - oryginał nie jest wymagany), 2)oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 i 6, jest składane w formie oryginału, 3)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres wysyłkowy ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok. 64 - osobiście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 12:00, miejsce: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres wysyłkowy ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok. 64 - osobiście.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Biuro ul. Chałubińskiego 8 00-928 Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel obrotowy siedzisko i oparcie tapicerowane, regulowana wysokość siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, regulowana wysokość oparcia, 2 podłokietniki 12 Biurko zamykane na klucz z dwoma kontenerami jeden z 4 szufladami drugi z drzwiami 6 Regał metalowy na akta z regulowanymi półkami, półki wykonane z blachy stalowej o grubości min. 1 mm, 6 półek, udźwig półki min. 145 kg, słupy nośne wykonane z kątownika perforowanego, co 20 mm i wyposażone w stopkę z tworzywa, malowane proszkowo 3 Szafa aktowa metalowa, drzwi skrzydłowe ze schowanymi zawiasami, zamykana na zamek ryglujący drzwi w 2 punktach, regulowana wysokość półek, min 4 półki, wykonana z blachy min 0,8mm 11 Nadstawka z półkami dwudrzwiowa zamykana na klucz 9 Wieszaki 2 Szafa ubraniowa (szafa dwudrzwiowa podzielona wewnątrz na dwie części: ubraniową szerokości 55 cm (z wieszakiem i górną półką ) druga część z półkami szerokości 25 cm) 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Warszawie ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa metalowa wzmocniona zamykana 1 Metalowe regały biurowe 7 Wieszak 1 Szafa ubraniowa 3 Szafa na akta 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział Terenowy w Lublinie Al. Wincentego Witosa 1, 20-315 Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metalowa szafa biurowa 203e. Drzwi skrzydłowe ze schowanymi zawiasami. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym (Rysunek nr 1) 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Krakowie ul. Pocieszka 5 31-408 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa dwudrzwiowa z nadstawką przeznaczona na przechowywanie segregatorów, wyposażona w zamek ryglowany u góry i na dole, wyposażone w 5 półek. 1 Nadstawka wyposażona w 1 półkę. Możliwość rozmieszczenia półek w dowolnie regulowanym położeniu. 1 Szafa dwudrzwiowa z nadstawką, przeznaczona na przechowywanie segregatorów, wyposażona w zamek ryglowany u góry i na dole. Szafa wyposażona w 3 półki. 3 Nadstawka wyposażona w 1 półkę. Możliwość rozmieszczenia półek w dowolnie regulowanym położeniu. 3 Regał z 6 półkami rozmieszczonymi w dowolnie regulowanym położeniu. Regał przeznaczony na przechowywanie segregatorów. 4 Łóżko jednoosobowe z zagłówkiem wyposażone w materac sprężynowy na ramie drewnianej, nóżki drewniane lub metalowe. 4 Szafka nocna (nakastlik). 4 Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - połowa, drążek na ubrania z półką wewnętrzną w górnej części, druga połowa 4 półki na ubrania. 2 Toaletka z szafką na milibar. 2 Regały do archiwum.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Gdańsku ul. Kętrzyńskiego 24b, 80-376 Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła obrotowe. Wyposażone w podnośnik pneumatyczny do płynnej regulacji wysokości, regulacja odległości siedziska od oparcia, regulacja kąta nachylenia siedziska względem oparcia, podłokietniki, lekki profil w części lędźwiowej kręgosłupa, profilowane siedzisko 8 Szafy biurowe na akta 2 drzwiowe zamykane na klucz z 4 półkami dowolnie regulowanymi 7 Nadstawki na szafy biurowe na akta 2-drzwiowe, w środku półka, zamykane na kluczyk 7 Stoły konferencyjne 7 Szafki pod ladę recepcyjną - szuflady, zamykane na kluczyk 20 Szafki pod ladę recepcyjną , 1 półka, dolna, ew. możliwość regulowania wysokosci półek , zamykane na kluczyk. 2 Szafki do recepcji z półkami, o wysokości min. 34 cm. , zamykane na kluczyk 2 Szafka do recepcji z Szufladami, zamykane na kluczyk. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy we Wrocławiu ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko wykonane z płyty MDF o grubości 18mm, blat o grubości 30 mm, wykończenie Calvados wyposażone w dwie szafki boczne zamykane na klucz. Szafka wyposażona w jedną półkę. Szafka wyposażona w 4 szuflady. Połączenie z szafkami stanowi jednolitą całość. 4 Krzesła obrotowe z wysokim oparciem, regulowana wysokość siedziska, podłokietniki. 2 Krzesła konferencyjne. Oparcie o średniej wysokości, miękkie tapicerowane tkaniną z atestem trudno zapalności. Stelaż metalowy w kolorze czarnym-matowym. Rurka stelaża o przekroju owalnym. Możliwość sztaplowania (układania jedno na drugie) Podłokietnik ze składanym plastikowym pulpitem w kolorze czarnym (wersja dla praworęcznych i leworęcznych) 35 Regał wykonany z płyty MDF o grubości 18mm, wykończenie Calvados wyposażony w 4 półki zamknięty ścianką z tyłu 2 Regał stalowy na akta *60 kg nośność półki przy równomiernie rozłożonej masie *Nośność regału: do 700 kg *8 pólek na jeden regał *Półki z trzykrotnym profilowaniem i ogranicznikiem *Wysokość krawędzi półki: 25 mm *Możliwość zmiany wysokości półki co 25 mm *Stabilność regału uzyskana poprzez zastosowanie stężeń diagonalnych *Dodatkowe wyposażenie w postaci bocznych listew zabezpieczających przed wysunięciem dokumentów 10 Wieszak na ubrania. Wieszak stojący, 6-8 haczyków na jednym wieszaku. 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Poznaniu ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko (rama + materac ze sprężynami kieszeniowymi 90) , do samodzielnego montażu z montażem na miejscu 8 Szafka nocna (komplet z łóżkiem) 8 Biurka drewniane - bez półki na klawiaturę, z jednej strony szuflada + szafka, do samodzielnego montażu z montażem na miejscu (Rysunek nr 3) 4 Szafy ubraniowe dzielona dwudrzwiowe z częścią zawierającą półki po jednej stronie i drążek po drugiej (50 50),do samodzielnego montażu z montażem na miejscu (Rysunek nr 4) 3 Szafa ubraniowa na wymiar (zabudowa wnęki na poddaszu jak na zdjęciu, w załączniku), dwudrzwiowa, drzwi przesuwane 50 50, drążek + półki (Rysunek nr 5) 1 Krzesło obrotowe - fotele do pracy przy komputerze na podstawie z pięcioma kółkami, z podłokietnikami o regulowanej wysokość siedziska i kąta oparcia, wyściełane materiałem 8 Wieszaki - stojący na ubrania drewniany z uchwytami na parasolki 2 Regały metalowe, 6 półek metalowych o nośności min 140kg półkę, słupy o wymiarach 35x35x2 (kątowniki perforowane z otworami do mocowania półek) -. bez montażu 10 Regały metalowe , 7 półek metalowych o nośności min 140kg/półkę, słupy o wymiarach 35x35x2 (kątowniki perforowane z otworami do mocowania półek) - bez montażu 5 Stół kuchenny drewniany 1 Ława narożnikowa tapicerowana (komplet ze stołem) 1 Krzesła drewniane z oparciem (komplet ze stołem) 2 Zestaw wypoczynkowy składający się z sofy dwuosobowej, dwóch foteli i stolika; materiał ekoskóra Meble kuchenne - w skład których wchodzą :szafka z czterema szufladami 40cm (Rysunek nr 6) 1 Szafka dolna 40cm, 1 Szafka + zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem, syfonem i baterią zlewozmywakową 1 Szafka narożna wewnętrzna otwieranie prawe 1 Płyta maskującą z tyłu w kolorze mebli zakrywająca tył szafki i lodówki Blat na szafki dolne grubości 2,8cm zakończony półokręgiem z nogą, który z jednej strony oparty będzie na szafce narożnikowej, jako element tzw. wyspy Szafka wisząca witryna 80cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Laboratorium TDT Ul.Pocieszka 5 31-408 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło biurowe o metalowej lakierowanej ramie (koloru czarnego), z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem 5 Biurko komputerowe, drzwiczki i szuflady zamykane na kluczyk, szuflada na klawiaturę, nogi aluminiowe-srebrny matowy (Rysunek nr 7) 2 Stół biurowy, nogi aluminiowe-srebrny matowy 4 Szafa metalowa na akta,5 półek metalowych, zamek z zasuwami. Malowana proszkowo. 4 Szafa na akta, drzwiczki zamykane na kluczyk, 4 półki na segregator A4 (Rysunek nr 8) 4 Nadstawka do szafy na akta (Rysunek nr 8) 4 Wieszak ubraniowy wolnostojący w całości wykonany z drewna 6 Regał warsztatowy, metalowy,5 półek, nośność całkowita 1000kg 4 Szafka metalowa BHP, 2-drzwiowa,dzielona, z półką, wieszakiem na ubrania 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Katowicach Al. Roździeń-skiego 1 40-202 Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy wykonane z płyty obustronnie laminowanej, widoczne krawędzie oklejone obrzeżem PCV 1mm. Półki regulowane, na podpórkach o 5mm. Drzwiczki otwierane i zamykane na zamek, w szafach bez przegrody drzwiczki zamykane na zamki baskwilowe. 10 Szafy wykonane z płyty obustronnie laminowanej, widoczne krawędzie oklejone obrzeżem PCV 1mm. Półki regulowane, na podpórkach o 5mm. Drzwiczki otwierane i zamykane na zamek, w szafach bez przegrody drzwiczki zamykane na zamki baskwilowe. 1 Szafy wykonane z płyty obustronnie laminowanej, widoczne krawędzie oklejone obrzeżem PCV 1mm. Półki regulowane, na podpórkach o 5mm. Drzwiczki otwierane i zamykane na zamek, w szafach bez przegrody drzwiczki zamykane na zamki baskwilowe. 4 Szafy wykonane z płyty obustronnie laminowanej, widoczne krawędzie oklejone obrzeżem PCV 1mm. Półki regulowane, na podpórkach o 5mm. Drzwiczki otwierane i zamykane na zamek, w szafach bez przegrody drzwiczki zamykane na zamki baskwilowe. 5 j.w + (podział szaf h=700mm, i 1600mm) 1 j.w + (podział szaf h=700mm, i 1600mm) 8 j.w + (podział szaf h=700mm, i 1600mm) 1 j.w + (podział szaf h=700mm, i 1900mm) 2 j.w + (podział szaf h=700mm, i 1900mm) 4 j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm) 1 j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm) 2 j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm 10 j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm) 5 j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm) 2 j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm , szafa narożna) 1 j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm) 12 Adnotacja do pozycji 1-16. Proszę nie sugerowac się opisem pomieszczeń, tylko odpowiednim wymiarem podpisanym przy szafie, gdyż nie ma tu zachowanej kolejności wymiarów rysunków, ponieważ w opisie zamówienia szafy są zsumowane..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.