eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach w zakresieprzeglądów i konserwacji, wzorcowania, legalizacji, kalibracji urządzeń laboratoryjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach w zakresie: przeglądów i konserwacji, wzorcowania, legalizacji, kalibracji urządzeń laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 78810 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, faks 032 6091618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach w zakresie: przeglądów i konserwacji, wzorcowania, legalizacji, kalibracji urządzeń laboratoryjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach w zakresie: przeglądów i konserwacji, wzorcowania, legalizacji, kalibracji urządzeń laboratoryjnych w 2015 r. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 15 Pakietów tj.: - Pakiet 1 - Wzorcowanie termometrów elektronicznych - 4 szt. - w listopadzie - Pakiet 2 - Wzorcowanie termohigrometru - 1 szt. - w maju. - Pakiet 3 - Przegląd i konserwacja, adjustacja i wzorcowanie pipet automatycznych - 78 szt. - od czerwca do października. - Pakiet 4 - Przegląd i konserwacja, legalizacja wag - 18 szt. od maja do listopada. - Pakiet 5 - Wzorcowanie konduktometru - 1 szt. - we wrześniu. - Pakiet 6 - Wzorcowanie wag laboratoryjnych - 2 szt. - w październiku. - Pakiet 7 - Wzorcowanie/ badanie filtrów HEPA - 5 szt. - w listopadzie. - Pakiet 8 - Walidacja prędkości obrotów i temperatury w wirówce laboratoryjnej - 1 szt. - w czerwcu. - Pakiet 9 - Konserwacja i walidacja automatycznych analizatorów mikropłytek ETI-MAX - 2 szt. dwa przeglądy w maju i dwa w listopadzie. - Pakiet 10 - Wzorcowanie termomiksera - 1 szt. - w październiku. - Pakiet 11 - Kalibracja rejestratorów temperatury i czujników temperatury - 19 szt. - w maju. - Pakiet 12 - Wzorcowanie minutników elektronicznych - 8 szt. - w maju i czerwcu. - Pakiet 13 - Przegląd i konserwacja termocyklera Stratagene - 1 szt. - w listopadzie - Pakiet 14 - Przegląd i konserwacja termocyklera Mastercykler - 1 szt. - w sierpniu. - Pakiet 15 - Wzorcowanie odważników - 3 komplety -w październiku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ust. 2 i 2a ustawy; wykażą, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych spełniają warunki, dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania posiadania; wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił, a ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać spełnienie warunków określonych w punkcie 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy Pzp nie później niż na dzień składania ofert. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń lub z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu - z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy. W przypadku, kiedy samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest w Formularzu oferty wykazać części zamówienia, które będą im powierzone. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie /oryginał/ tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, w celu zweryfikowania podjętego zobowiązania, przedkłada na żądanie Zamawiającego także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w Rozdziale VII SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla pakietu 1, 2, 3, 5, 6, 10, 12, 15 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcą usługi było laboratorium wzorcujące posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, w celu spełnienia warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty przetargowej certyfikatu określającego zakres akredytacji PCA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realzcji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - pokój 22..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie termometrów elektronicznych - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie termohigrometru - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja, adjustacja i wzorcowanie pipet automatycznych - 78 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja, legalizacja wag - 18 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie konduktometru - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie wag laboratoryjnych - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie/ badanie filtrów HEPA - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Walidacja prędkości obrotów i temperatury w wirówce laboratoryjnej - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i walidacja automatycznych analizatorów mikropłytek ETI-MAX - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie termomiksera - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalibracja rejestratorów temperatury i czujników temperatury - 19 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie minutników elektronicznych - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja termocyklera Stratagene - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja termocyklera Mastercykler - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie odważników - 3 komplety.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.