eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Całodobowy dozór na terenie Szpitala



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Kraków: Całodobowy dozór na terenie Szpitala
Numer ogłoszenia: 78778 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy dozór na terenie Szpitala.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na całodobowym dozorze na terenie Szpitala Specjalistycznego im. St. Żeromskiego SPZOZ w Krakowi, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków. Teren zewnętrzny, na którym znajdują się obiekty podlegające dozorowi wynosi 11 ha. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do zorganizowania świadczenia usług dozoru i będzie wykorzystany wyłącznie na cele związane ze świadczeniem usług dozoru. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z umowy osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny udostępnionych pomieszczeń. Modernizacja pomieszczeń wykraczająca poza bieżące remonty i konserwacje może być przeprowadzona przez Wykonawcę wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy. Wykonawca powinien dbać o zabezpieczenie przedmiotu najmu przed kradzieżą, pożarem i zalaniem. Zamawiający oddaje w najem pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowej 46,63 m2 usytuowanych: 1 Portiernia I piętro - Pawilon C 2 Portiernia Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego parter - Pawilon G 3 Portiernia Oddziału Dermatologicznego parter - Pawilon G 4 Portiernia R przy bramie wjazdowej dla karetek 5 Portiernia - Administracja parter - Pawilon A Wykonawca będzie płacił Zamawiającemu stawkę w wysokości: netto 18,00 zł/m2 . Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów eksploatacyjnych dotyczących pomieszczeń przeznaczonych do zorganizowania usług dozoru. Koszty eksploatacyjne rozliczane będą wg liczników, a w przypadku, gdy instalacja liczników jest niemożliwa w formie ryczałtu. Dotyczy mediów: 1. Woda zimna: 2,99 m3 x 4,98 zł = 14,89 zł netto 2. Woda ciepła: 2,99 m3 x 26,87 zł = 80,34 zł netto 3. Ścieki: 5,98 m3 x 7,07 zł = 42,28 zł netto 4. Energia elektryczna - ryczałt 5. Energia cieplna: 23,81 m2 x 5,28 zł= 125,72 zł 6. Wywóz odpadów komunalnych w ilości 2m3 cena za 1m3 wg stawki 66,14 zł netto Wykonawca będzie ponosił koszty za korzystanie z wyposażenia Wynajmującego w pomieszczeniach Szpitala w wysokości 200,zł miesięcznie. Wyposażenie pomieszczeń: 1. Aparat telefoniczny 3 szt. 2. Biurko 2 szt. 3. Fotel 3 szt. 4. Krzesła 7 szt. 5. Radio 2 szt. 6. Stolik 1 szt. 7. Szafka metalowa 1 szt. 8. Lada i szafka z 5 półkami 1 szt. 9. Szafa drewniana 3 szt. 10. Szafa koszarowa 3 szt. 11. Gaśnica 1 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania doraźnych kontroli, prawidłowości wykonywanych usług. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. Usługa stanowiąca podmiot zamówienia będzie wykonywana w czasie trwania umowy przez 7 dni w tygodniu przez pracowników Wykonawcy . Pracownicy dozoru muszą być jednakowo umundurowani oraz wyposażeni w identyfikatory, a strażnicy nocni wyposażeni dodatkowo w środek łączności umożliwiający niezakłóconą łączność pomiędzy strażnikiem a portiernią główną ( obukierunkowo). Wykonawca zapewni pracownika na każdej z portierni Zamawiającego wykonującego obowiązki zgodnie z zakresem czynności. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu grafiki służb pracowników oraz zapewnić stałość pracowników na poszczególnych portierniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do zaproszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A., ul. Ujastek 1, 30-969 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72766,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74333,86

  • Oferta z najniższą ceną: 74333,86 / Oferta z najwyższą ceną: 74333,86

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Z uwagi na konieczność unieważnienia, w marcu 2016 r., postępowania przetargowego m. in. na usługę całodobowego dozoru na terenie szpitala i kończącą się w kwietniu 2016 r. dotychczasową umowę na usługę całodobowego dozoru Zamawiający zmuszony był skorzystać z możliwości udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki celem zapewnienia ciągłości usługi. Zamówienie stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego: 145.533,00 zł; wartość zamówienia uzupełniającego: 72.766,50 zł - co stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego) i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe (w obu przypadkach jest to usługa całodobowego dozoru na terenie szpitala). Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienia podstawowego udzielono 4.10.2015 r., zamówienia uzupełniającego - 4.04.2016 r.) i jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usługi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.