eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie oraz dostawa 100 tablic informacyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym ich montaż.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Warszawa: Wykonanie oraz dostawa 100 tablic informacyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym ich montaż.
Numer ogłoszenia: 78767 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna , ul. Nowy Świat 27, 00-029 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 877 20 10, faks 22 877 22 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Regionalna Organizacja Turystyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa 100 tablic informacyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym ich montaż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa 100 tablic informacyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym ich montaż na trzech szlakach turystycznych na terenie województwa mazowieckiego - Szlaku Chopinowskim, Szlaku Książąt Mazowieckich i Szlaku Bitwy Warszawskiej 1920, w tym: 1) 46 szt. tablic modułowych na betonowym cokole z możliwością posadowienia w gruncie; 2) 48 szt. tablic do posadowienia w gruncie bez betonowego cokołu; 3) 3 szt. tablic na płycie metalowej; 4) 3 szt. tablic do przytwierdzenia do istniejących obiektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ostatecznej ilości tablic zamówionych u wykonawcy nie więcej jednak niż o 10% oraz prawo do zmiany ilości zamówionych u wykonawcy poszczególnych rodzajów tablic (przesunięcia w ilości pomiędzy poszczególnymi rodzajami tablic) nie więcej jednak niż o 10%. O ostatecznej liczbie zamówionych do wykonania tablic oraz ilości ich poszczególnych rodzajów Zamawiający zawiadomi wykonawcę przed zawarciem umowy. Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w dwóch etapach: 1) w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy - wykonawca wykona konstrukcje tablic zgodnie z Projektem wykonawczym konstrukcji tablic informacyjnych, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2) w terminie do 30 dni od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego opisów i zdjęć przeznaczonych do umieszczenia na poszczególnych tablicach - wykonawca opracuje graficznie treść poszczególnych tablic, umieści wykonane grafiki na tablicach w sposób trwały oraz dostarczy gotowe tablice informacyjne, wyposażone we wszystkie elementy potrzebne do ich montażu w miejsce wskazane przez Zamawiającego położone na terenie województwa mazowieckiego. Wykonawca opracuje graficznie treść informacji przeznaczonych do umieszczenia na wykonanych konstrukcjach tablic na podstawie trzech layoutów dla poszczególnych szlaków znajdujących się w Projekcie wykonawczym konstrukcji tablic informacyjnych, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wyciągu z Katalogu Identyfikacji Wizualnej dla Szlaków Turystycznych Dziedzictwa Kulturalnego Mazowsza, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - Wyciąg z Katalog Identyfikacji Wizualnej dla Szlaków Turystycznych Dziedzictwa Kulturalnego Mazowsza, oraz załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt wykonawczy konstrukcji wykonania tablic informacyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 22 1240 6003 1111 0000 4941 2073, umieszczając na przelewie dopisek w brzmieniu: Wadium - przetarg na tablice. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 należy złożyć wraz z ofertą, w formie stosownych dokumentów w oryginale, umieszczonych w osobnej kopercie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować co najmniej 2 osobami, posiadającymi kwalifikacje do projektowania grafiki komputerowej; Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, które zajmują się zawodowo projektowaniem grafiki komputerowej przez okres co najmniej dwóch lat;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mrot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://mrot.pl lub osobiście odebrać w siedzibie Zamawiającego w (00-029) Warszawie przy ul. Nowy Świat 27/2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (00-029) Warszawa ul. Nowy Świat 27/2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest częścią projektu pod nazwą - Szlaki turystyczne dziedzictwa kulturalnego Mazowsza - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.