eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Zakup i dostawa pojazdów do transportu biomasy na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni opalanej biomasą w Lęborku

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Numer ogłoszenia: 78754 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 63056 - 2016 data 21.03.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów fabrycznie nowych przeznaczonych do transportu biomasy na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni opalanej biomasą w Lęborku, o parametrach technicznych zgodnych ze specyfikacją określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Dostarczone pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów prawa obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia tego typu pojazdów do ruchu drogowego oraz odpowiadać wymaganiom zawartym w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.) oraz ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 3.Wykonawca wraz z dostarczonymi pojazdami ma obowiązek dostarczyć całą dokumentację w języku polskim obejmującą: 3.1. dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną pojazdów; 3.2. Instrukcje obsługi i konserwacji pojazdów i urządzeń towarzyszących oraz katalog części zamiennych; 3.3. Książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu. W okresie gwarancyjnym podjęcie czynności naprawczych pojazdów w czasie do 48 h od momentu zgłoszenia uszkodzenia. 3.4. Książki przeglądów serwisowych z harmonogramami przeglądów okresowych wymaganych przez Wykonawcę. 3.5. Katalog standardowych czasów napraw; 3.6. Świadectwo homologacji (jeżeli jest wymagane) lub odpowiadający dokument dopuszczający do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 3.7. Deklarację zgodności WE (oznakowanie CE), 3.8. Komplet dokumentów umożliwiających dokonanie rejestracji pierwszemu właścicielowi; 3.9. Decyzję Urzędu Dozoru Technicznego, zwanego dalej UDT o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji wraz z księgą rewizyjną z UDT, uzyskaną na podstawie stosownego upoważnienia Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia: 4.1. w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Lęborka na swój koszt i odpowiedzialność (ryzyko); 4.2. ubezpieczyć przedmiotu umowy w pełnym zakresie, na czas konieczny do przetransportowania pojazdów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Lębork. Ubezpieczenie na czas transportu i odbioru zapewni Wykonawca na koszt własny. 5.Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu zamówienia wykonać naklejki informacyjne o Szwajcarsko Polskim Programie Współpracy i okleić pojazdy zgodnie z wytycznymi Programu, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów dot. informacji i promocji zamieszczonymi na stronie: https://www.programszwajcarski.gov.pl/media/3302/Informacja_promocja_wytyczne.pdf 6.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: a) co najmniej 36 miesięcy dla ładowarki przegubowej b) oraz na przyczepę do przewozu kontenerów co najmniej 24 miesiące licząc od dnia dostawy pojazdu Zamawiającemu. 7.Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia szkolenia dla 3 osób z zakresu obsługi technicznej i eksploatacji oraz konserwacji dostarczonych pojazdów na terenie miasta Lęborka, z osobami wskazanymi przez Zamawiającego. 8.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazdy fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2015 lub 2016. 9.Zapłata należności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT, w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 10.Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.: Budowy elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów fabrycznie nowych przeznaczonych do transportu biomasy na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni opalanej biomasą w Lęborku, o parametrach technicznych zgodnych ze specyfikacją określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1a Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne części. 1a.1. Część I: dostawa ładowarki przegubowej zgodnej ze specyfikacją opisaną w Załączniku nr 1 do SIWZ L.p. 1 1a.2. Część II: dostawa przyczepy do przewozu kontenerów zgodnej ze specyfikacją opisaną w Załączniku nr 1 do SIWZ L.p. 2 1a.3. Punkty 3 - 10 niniejszego Działu są wiążące dla każdej z części zamówienia 2.Dostarczone pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów prawa obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia tego typu pojazdów do ruchu drogowego oraz odpowiadać wymaganiom zawartym w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.) oraz ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 3.Wykonawca wraz z dostarczonymi pojazdami ma obowiązek dostarczyć całą dokumentację w języku polskim obejmującą: 3.1. dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną pojazdów; 3.2. Instrukcje obsługi i konserwacji pojazdów i urządzeń towarzyszących oraz katalog części zamiennych (Zamawiający dopuszcza przekazania katalogu części zamiennych w języku angielskim); 3.3. Książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu. W okresie gwarancyjnym podjęcie czynności naprawczych pojazdów w czasie do 48 h od momentu zgłoszenia uszkodzenia. 3.4. Książki przeglądów serwisowych z harmonogramami przeglądów okresowych wymaganych przez Wykonawcę. 3.5. Katalog standardowych czasów napraw; 3.6. Świadectwo homologacji (jeżeli jest wymagane) lub odpowiadający dokument dopuszczający do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 3.7. Deklarację zgodności WE (oznakowanie CE), 3.8. Komplet dokumentów umożliwiających dokonanie rejestracji pierwszemu właścicielowi; 3.9. Decyzję Urzędu Dozoru Technicznego, zwanego dalej UDT o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji wraz z księgą rewizyjną z UDT, uzyskaną na podstawie stosownego upoważnienia Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia: 4.1. w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Lęborka na swój koszt i odpowiedzialność (ryzyko); 4.2. ubezpieczyć przedmiotu umowy w pełnym zakresie, na czas konieczny do przetransportowania pojazdów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Lębork. Ubezpieczenie na czas transportu i odbioru zapewni Wykonawca na koszt własny. 5.Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu zamówienia wykonać naklejki informacyjne o Szwajcarsko Polskim Programie Współpracy i okleić pojazdy zgodnie z wytycznymi Programu, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów dot. informacji i promocji zamieszczonymi na stronie: https://www.programszwajcarski.gov.pl/media/3302/Informacja_promocja_wytyczne.pdf 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: a) dla części I zamówienia tj. dla ładowarki przegubowej z wagą - co najmniej 36 miesięcy b)dla części II zamówienia, tj. na przyczepę do przewozu kontenerów co najmniej 24 miesiące licząc od dnia dostawy pojazdu Zamawiającemu 7.Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia szkolenia dla 3 osób z zakresu obsługi technicznej i eksploatacji oraz konserwacji dostarczonych pojazdów na terenie miasta Lęborka, z osobami wskazanymi przez Zamawiającego. 8.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazdy fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2015 lub 2016. 9.Zapłata należności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT, w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 10.Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.: Budowy elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Zakup i dostawę pojazdów do transportu biomasy na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni opalanej biomasą w Lęborku. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 08.04.2016 r. do godziny 11:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.Zamawiający zwróci wadium: 6.1.wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 6.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3.niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę..
  • W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla oferty dot. części I - Zakup ładowarki przegubowej - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł), b) dla oferty dot. części II - Zakup przyczepy - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Zakup i dostawa pojazdów do transportu biomasy na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni opalanej biomasą w Lęborku-część _ (wpisać numer części zamówienia, której dotyczy wadium). 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 15.04.2016 r. do godziny 11:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.Zamawiający zwróci wadium: 6.1.wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 6.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3.niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2.1. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia obejmującego dostawę ładowarki kołowej o masie całkowitej pow. 9 tys. kg. 2.2.Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Załącznika nr 4 - Wykaz dostaw. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • W ogłoszeniu powinno być: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie: Dla części I: wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia obejmującego dostawę ładowarki kołowej o masie całkowitej pow. 9 tys. kg. Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Załącznika nr 4 - Wykaz dostaw. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Dla części II: nie dotyczy Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1).
  • W ogłoszeniu jest: II.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie dotyczy jednej dostawy ładowarki kołowej o masie całkowitej pow. 9 tys. kg;.
  • W ogłoszeniu powinno być: II.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: Dla części I: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie dotyczy jednej dostawy ładowarki kołowej o masie całkowitej pow. 9 tys. kg;.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.7).
  • W ogłoszeniu jest: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
  • W ogłoszeniu powinno być: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.2.1).
  • W ogłoszeniu jest: Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 90 2 - Długość okresu gwarancji dla ładowarki kołowej - 5 3 - Długość okresu gwarancji dla przyczepy do przewozu kontenerów - 5.
  • W ogłoszeniu powinno być: Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: Dla części I: 1 - Cena - 90 2 - Długość okresu gwarancji dla ładowarki z wagą (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy) - 10 Dla części II: 1 - Cena - 90 2 - Długość okresu gwarancji dla przyczepy do przewozu kontenerów (nie mniej niż 24 miesiące, nie więcej niż 60 miesięcy) - 10.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX Nr 1, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX Nr 1, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.