eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY IMPLANTÓW SŁUCHOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Kraków: DOSTAWY IMPLANTÓW SŁUCHOWYCH
Numer ogłoszenia: 78726 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY IMPLANTÓW SŁUCHOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw Systemu Implantu Słuchowego przesyłające drogą kostną impulsy dżwiękowe, zakotwiczony w kości czaszki . System skałdający się z implantu tytanowego oraz generatora przekształcającego falę dżwiękową na mechaniczną.W zestawie jednorazowe niezbędne instrumentarium umożliwiające implantacje systemu. Wymagania możliwość regulacji na 10 lub więcej częstotliwościach.Kolor i strona aparatu w zależności od zapotrzebowania do wyboru przy zamówieniu. 33183200-8 Kpl. 3 1 Zestaw Systemu Implantu Słuchowego przesyłające drogą kostną impulsy dżwiękowe, zakotwiczony w kości czaszki . System skałdający się z implantu tytanowego ,samogwintujący się nie wymagający wczesniejszego nagwintowania otworu w czaszce.Długość implantu w dwóch rozmiarach : min 3mm lub min. 4mm pełna dostępność w zależności od zapotrzebowania.Możliwość odkręcenia wspornika procesora od implantu podczes implantacji. Jednorazowy osprzęt wymagany do implantacji : ostrze dermatomu kompatybilne z modelem WS-75 ,Ossora lub równoważnym, wiertło /naprowadzające/ umożliwiające wykonanie w czaszce wstępnego otworu(pod implant) o min. dwóch głębokościach 3mm i 4mm lub innych w zależności od oferowanych długości implantu., przyrząd do wykonania w skórze otworu pod wspornik (zaczep procesora). Procesor dżwięku : zauszny procesor dżwięku wykorzystujący standardowe ,ogólnie dostępne baterie zasilające, zakres wzmocnienia procesora od min 30 do 45 dBHL lub powyżej, możliwość protezoweania pacjenta na elastycznmej opasce do momentuobciążenia implantu z wykorzystaniem oferowanego procesora dżwięku a nie dodatkowego aparatu słuchowego, w pełni automatyczny wielokanałowy mikrofon kierunkowy z funkcją kompensacji pozycji w celu eliminacji cienia małżowiny usznej. 33183200-8 Kpl. 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, a wykaże to stosownym oświadczeniem w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie proporcjonalne do przedmiotu zamówienia, a wykaże to stosownym oświadczeniem w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, a wykaże to stosownym oświadczeniem w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a wykaże to stosownym oświadczeniem w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, a wykaże to stosownym oświadczeniem w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2) Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy. 6) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 6. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w FORMULARZU CENOWYM - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z dnia 6 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 maja 2010 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 9) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 15 stosuje się odpowiednio.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: - zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, - wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, - zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. - w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7, 9, 10 i § 10 ust.1 niniejszej umowy

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://5wszk.com.pl/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek nr 45 w Kancelaria Sekcji Zamówień Publicznych 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek Komendy). 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw Systemu Implantu Słuchowego przesyłające drogą kostną impulsy dżwiękowe, zakotwiczony w kości czaszki . System skałdający się z implantu tytanowego oraz generatora przekształcającego falę dżwiękową na mechaniczną.W zestawie jednorazowe niezbędne instrumentarium umożliwiające implantacje systemu. Wymagania możliwość regulacji na 10 lub więcej częstotliwościach.Kolor i strona aparatu w zależności od zapotrzebowania do wyboru przy zamówieniu. 33183200-8 Kpl. 3.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw Systemu Implantu Słuchowego przesyłające drogą kostną impulsy dżwiękowe, zakotwiczony w kości czaszki . System skałdający się z implantu tytanowego ,samogwintujący się nie wymagający wczesniejszego nagwintowania otworu w czaszce.Długość implantu w dwóch rozmiarach : min 3mm lub min. 4mm pełna dostępność w zależności od zapotrzebowania.Możliwość odkręcenia wspornika procesora od implantu podczes implantacji. Jednorazowy osprzęt wymagany do implantacji : ostrze dermatomu kompatybilne z modelem WS-75 ,Ossora lub równoważnym, wiertło /naprowadzające/umożliwiające wykonanie w czaszce wstępnego otworu(pod implant) o min. dwóch głębokościach 3mm i 4mm lub innych w zależności od oferowanych długości implantu., przyrząd do wykonania w skórze otworu pod wspornik (zaczep procesora). Procesor dżwięku : zauszny procesor dżwięku wykorzystujący standardowe ,ogólnie dostępne baterie zasilające, zakres wzmocnienia procesora od min 30 do 45 dBHL lub powyżej, możliwość protezoweania pacjenta na elastycznmej opasce do momentuobciążenia implantu z wykorzystaniem oferowanego procesora dżwięku a nie dodatkowego aparatu słuchowego, w pełni automatyczny wielokanałowy mikrofon kierunkowy z funkcją kompensacji pozycji w celu eliminacji cienia małżowiny usznej. 33183200-8 Kpl. 1.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.