eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Serwis stacji uzdatniania wody kotłowej, aparatury kontrolno - pomiarowej oraz kotłów grzewczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Łask: Serwis stacji uzdatniania wody kotłowej, aparatury kontrolno - pomiarowej oraz kotłów grzewczych
Numer ogłoszenia: 78688 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56036 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158, ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis stacji uzdatniania wody kotłowej, aparatury kontrolno - pomiarowej oraz kotłów grzewczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu stacji uzdatniania wody kotłowej, aparatury kontrolno - pomiarowej oraz kotłów grzewczych w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1. Ilość i typ urządzeń podlegających serwisowaniu zawiera Wykaz urządzeń - załącznik nr 7 do SIWZ; 3.2. Szczegółowy zakres serwisowania zawiera Zakres czynności - załącznik nr 8 do SIWZ; 3.3. Terminy serwisu zgodnie Harmonogramem prac - załącznik nr 9 do SIWZ. 4. W zakresie prac konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się: 4.1. dokonywać okresowych przeglądów konserwacyjnych w terminach i zakresie, określonych w harmonogramie prac; 4.2. odnotowywać z podaniem daty i potwierdzać podpisem w książce eksploatacji, wyniki przeglądów i wykonywanych czynności konserwacyjnych; 4.3. utrzymywać urządzenia w stałej sprawności technicznej (aby zapobiegać awariom), zapewnić ich działanie zgodnie z zasadami techniki i przepisami bhp; 4.4. zgłaszać Zamawiającemu nieprawidłowości działania i potrzeby napraw urządzeń instalacji, w celu zapobiegania awariom oraz sporządzać kosztorysy ofertowe w zakresie niezbędnych robót; 4.5. dotrzeć w przypadku awarii do obiektów znajdujących się w kompleksach, o których mowa w pkt. 3.1. w ciągu max. 24 godzin od powiadomienia Wykonawcy o awarii (telefonicznie lub faxem) i wykonania naprawy na odrębne zlecenie zgodnie z pkt 3.7 - 3.9. SIWZ; Milczenie Wykonawcy traktowane będzie jako przyjęcie zawiadomienie; 4.6. usuwać zgłoszone usterki w ciągu do 36 godzin od otrzymania powiadomienia; 4.7. dokonywać doraźnego działania skutecznie zabezpieczającego urządzenia (do czasu usunięcia usterki) przed powstaniem strat (z powodu awarii) w mieniu wojskowym. W takiej sytuacji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym termin, zakres robót oraz koszt ostatecznego usunięcia awarii; 4.8. pozostawiać urządzenia po każdorazowym przeglądzie konserwacyjnym lub naprawie instalacji w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla użytkownika; 4.9. uzgadniać z Zamawiającym każdorazowo minimum z siedmiodniowym wyprzedzeniem daty przeglądów. 5. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 6. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji systemów, wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Serwis stacji uzdatniania wody kotłowej (JW 1158 Łask i JW 1551 Sieradz)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WATERTECH Dorota Grzelak-Kowalczyk, ul. Świtezianki 16, 91-496 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20400,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Serwis aparatury kontrolno - pomiarowej (JW 1158 Łask)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMAR Sp. z o. o., ul. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Serwis kotłów Viessmann (JW 1158 Łask)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMAR Sp. z o.o., ul. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Serwis kotłów De Dietrych (JW 1158 Łask)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMAR Sp. z o.o., ul. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.