eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sukcesywna, roczna dostawa biletów lotniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-09

POZYCJA 7865

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: sukcesywna, roczna dostawa biletów lotniczych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, do kontaktów: Paweł Jaroszewicz, Robert Miętkiewicz, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3326698, 022 3326709, fax 022 3326666, e-mail: pawel.jaroszewicz@knf.gov.pl, robert.mietkiewicz@knf.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): knf.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna, roczna dostawa biletów lotniczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 20. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, ul. Niedźwiedzia 6E, ul. Bukowińska 22B. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, w okresie 12 miesięcy, rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych na trasach europejskich i reszty świata wraz z ich dostarczeniem do siedziby zamawiającego (lokalizacja: przy ul. Niedźwiedziej 6E lub pl. Powstańców 1 w Warszawie) w terminie uzgodnionym z zamawiającym. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: - rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w klasach zlecanych przez zamawiającego, m.in.: ekonomicznej i biznes na trasach europejskich i reszty świata, a także w tzw. Low Cost Airlines, - dostarczania (bez dodatkowych opłat) zamówionych biletów do siedziby zamawiającego w terminie uzgodnionym z zamawiającym, - przypominania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, - oferowania różnych wariantów połączenia z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe (o ile występują warunki ich przyznania), wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych, wszelkich promocji, długości trasy oraz czasu podróży, w tym także tzw. biletów wirtualnych (przewoźników "low cost airlines), - zorganizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat - np. lotniskowych, podatków itp.). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przekracza 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się złożenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) posiadanie co najmniej dwóch placówek na terenie Warszawy, realizujących sprzedaż biletów lotniczych. Placówki te muszą posiadać fizycznie niezależne od siebie podłączenia do Internetu, b) wyznaczenie dwóch osób odpowiedzialnych za stałą współpracę z zamawiającym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-15.30 [osoby te powinny posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia (dot. tylko sprzedaży biletów przewoźników stowarzyszonych w IATA)] - zastępstwo dopuszczalne jest tylko w czasie nieobecności spowodowanej przypadkami losowymi, np. chorobą lub urlopem), c) dysponowanie co najmniej 2 połączeniami telefonicznymi do osób wymienionych powyżej (tj. osób stale współpracujących). Kontakt telefoniczny musi być możliwy równocześnie w godz. 8.30-15.30), d) zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień o charakterze podobnym do zamówienia jak w niniejszym postępowaniu; przez które należy rozumieć: "zamówienie wykonane przez wykonawcę, udzielone przez jeden podmiot (jednego zamawiającego) na dostawę biletów lotniczych, o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto w ciągu 12 miesięcy", e) przynależność do IATA lub posiadanie ważnej autoryzacji IATA 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o przedstawione dokumenty i oświadczenia, z których w sposób jednoznaczny musi wynikać, że wykonawca ww. warunki spełnia, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie - wykaz placówek 4. oświadczenie - wskazanie osób współpracujących 5. oświadczenie - wykaz połączeń (numerów) telefonicznych 6. wykaz wykonanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie ich z należytą starannością 7. dokument potwierdzający przynależność do IATA lub posiadanie autoryzacji IATA 8. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin opłaty faktury (w dniach) 5 3. okres możliwości odwołania i zwrotu biletu (w godzinach) w stosunku do chwili jego realizacji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.01.2007, godzina 09:30, Siedziba UKNF, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, pok. 331.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.