To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 78648 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Ożarów Mazowiecki: Wykonanie prac projektowych rozbudowy/przebudowy dróg powiatowych w Powiecie Warszawskim Zachodnim, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46102 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny
1490097400000, ul.
ul. Poznańska
300,
05850
Ożarów Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 221 380, faks
227 221 380, e-mail
sekretariat@zdp.pwz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.pwz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac projektowych rozbudowy/przebudowy dróg powiatowych w Powiecie Warszawskim Zachodnim, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim w 2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac projektowych rozbudowy/przebudowy dróg powiatowych w Powiecie Warszawskim Zachodnim, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim w 2017r. Przedmiot zamówienia podzielono na jedenaście następujących Części zamówienia: 1) Część I zamówienia - dotyczy Wykonania dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 4115W (ul. Północnej) na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 92 na dł. ok. 390 mb gm. Błonie. 2) Część II zamówienia - dotyczy Wykonania dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 4101W (ul. Faszczyckiej) na odcinku o długości około 800 mb od istniejącego chodnika do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4102W Gm. Błonie. 3) Część III zamówienia - dotyczy Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy odcinka ul. Strażackiej w Dębówce do granicy Powiatu na dł. około 1100 mb Gm. Błonie. 4) Część IV zamówienia - dotyczy Wykonania dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 3805W w m. Wola Pasikońska, wykonanie nakładki bitumicznej wraz z modernizacją chodnika dł. ok. 1100 mb Gm. Kampinos. 5) Część V zamówienia - Wykonanie projektu chodnika w m. Zawady na drodze powiatowej nr 4131W dł. ok.1020mb gm. Kampinos 6) Część VI zamówienia - Wykonanie projektu przebudowy jezdni drogi powiatowej nr 4115W wraz z budową chodnika na odcinku Czarnów - Gawartowa dł. ok. 2300 gm. Leszno7). 7) Część VII zamówienia - dotyczy Wykonania dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 4119W (ul. Sochaczewskiej) na odcinku długości około 3 080 mb od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 718 w m. Umiastów do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4122W w m. Strzykuły wraz ze skrzyżowaniem z drogą gminną ul. Poniatowskiego, Gm. Ożarów Mazowiecki. 8) Część VIII zamówienia - dotyczy Wykonania dokumentacji projektowej budowy chodnika w Mariewie dł. około 800 mb (przy drodze powiatowej nr 4141W ul. Kwiatowa). 9) Część IX zamówienia - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy chodnika od drogi krajowej nr 92 na odcinku około 650 mb w Broniszach, Gm. Ożarów Mazowiecki. 2. Każda część stanowi oddzielną część zamówienia odpowiednio Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V, Część VI, Część VII, Część VIII, Część IX. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne Części zamówienia określa Wykaz prac projektowych przebudowy/rozbudowy dróg powiatowych w Powiecie Warszawskim Zachodnim w 2017r. - załącznik nr 1, 4. Przedmiot zamówienia należy przekazać w następującej formie: 4.1 koncepcja funkcjonalno-przestrzenna i analiza wybranych rozwiązań projektowych (zgodnie z § 1 ust. 2.1 i 2.2 umowy) - w 2 egzemplarzach dla wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na CD, 4.2 wielobranżowy projekt budowlany, (zgodnie z § 1 ust. 2.4 umowy) - w 5 egzemplarzach dla wersji papierowej (w tym 2 egzemplarze oryginalne z pieczątkami Wydziału Architektury) oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na CD, 4.3 projekt wykonawczy, dokumentacja przetargowa (zgodnie z § 1 ust. 2.5 i 2.6 umowy) - w 5 egzemplarzach dla wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na CD, 4.4 mapa dla celów projektowych (zgodnie z § 1 ust. 2.7 umowy) - w 1 egzemplarzu dla wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na CD, 4.5 pozostałe opracowania wchodzące w skład dokumentacji (zgodnie z § 1 ust. 2.8 - 2.12 umowy) - w 3 egzemplarzach dla wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na CD, 4.6 wersję elektroniczną dokumentacji należy wykonać w formacie umożliwiającym odczyt plików i ich wydruk: a) pliki tekstowe: rozszerzenie .doc i .pdf, b) pliki graficzne: rozszerzenie: .dwg i .pdf, c) arkusze kalkulacyjne: rozszerzenie: .xls i .pdf, d) kosztorysy i przedmiary: rozszerzenie: .xls, .ath i .pdf. 5. ,Dokumentacja projektowa musi zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia, niezbędne do uzyskania dokumentu uprawniającego do prowadzenia robót (decyzja pozwolenia na budowę, (decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej ZRID, zgłoszenia) i realizacji robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
71221000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40650.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 47724.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie wpłynęła żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48780.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65041.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 78000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT70000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67158 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT70000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67158 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113821.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 138800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część 7 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113821.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 138800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Część 8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożóno ofert. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24390.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Część 9 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40650.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 47724.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej Ożarów Mazowiecki
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na budowie ulicy Stołecznej w Płochocinie
- Remonty cząstkowe dróg i chodników o nawierzchni z kostki i płyt betonowych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.