eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Remonty budynków w 2008 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Wieluń: Remonty budynków w 2008 r
Numer ogłoszenia: 78647 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wieluń, ul. Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8438191, fax 043 8438191.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL.Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wieluń.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków w 2008 r.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na remoncie budynków Nadleśnictwa tj, Leśniczówka Marki-budynek mieszkalny, leśniczówka Cisowa- garaż, obora , Osada podleśniczego Niżankowice- budynek mieszkalny i gospodarczy, Osada Strojec- budynek mieszkalny-ogrodzenie, położonych na terenie pow Wieluń i Olesno gmina Pątnów , Działoszyn, Praszka, Rudniki których zakres rzeczowy określają kosztorysy ofertowe

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie działania firmy co najmniej 2 kontrakty o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia oraz zapewnią kierowanie robotami przez osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełnienia ww warunków wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: oświadczenie sporządzone zgodnie z wzorem Nr 1 zamieszczonym w Część III SIWZ. podpisane przez: Wykonawcę, działające wspólnie osoby fizyczne, partnerów Konsorcjum lub ich pełnomocnika Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub stare wypisy z rejestru sądowego - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotacje organu wystawiającego dokonane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające aktualność zawartych w nim danych. Z dokumentu powinno wynikać kto jest uprawniony do podpisywania ofert. dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego tylko w przypadku złożenia oferty przez działające wspólnie: osoby fizyczne, spółkę cywilną, Konsorcjum , dokument określony w pkt. b odrębne dla każdego uczestnika postępowania działającego wspólnie Oświadczenie dot. gwarancji kartę gwarancyjną której wzór stanowi część nr 4 do SIWZ. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ Przedmiarów robót i kosztorysów nakładczych Wykaz wykonanych kontraktów Część - Wzór nr 7 z załączonymi referencjami, lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robot. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/wielun

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wieluń Ul.Żeromskiego 5 98-300 Wieluń.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Wieluń w Wieluniu ul.Żeromskiego 5 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśniczówka Cisowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynków gospodarczych: obora , garaż.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.42.10.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lesniczówka Marki budynek mieszkalny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja ścian drewnianych drewnochronem, malowanie tynków zewnętrznych farba emulsyjną, wymiana odeskowania szczytów.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.44.21.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Osada podleśniczego Niżankowice budynek mieszkalny i gospodarczy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana pokrycia dachowego z eternitu, naprawa tynków zewnętrznych wymiana rynien i rur spustowych. Izolacja ścian styropianem wraz z wykonaniem tynków akrylowych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-9, 45.42.10.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Osada Strojec.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ogrodzenia z siatki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.