Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-06
Opole: 5/CZ-SAM/2016
Numer ogłoszenia: 78644 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Brygada Logistyczna w Opolu , ul. Domańskiego 68, 45-820 Opole, woj. opolskie, tel. 261625977, faks 261625911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://10blog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 5/CZ-SAM/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń, narzędzi i innego sprzętu warsztatowego w podziale na 10 zadań..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokości: 4 500,00 zł, w tym: część nr 1 - ----- część nr 2 - ----- część nr 3 - 2 000,00zł część nr 4 - ----- część nr 5 - 2 500,00 zł część nr 6 - ----- część nr 7 - ----- część nr 8 - ----- część nr 9 - ----- część nr 10 - -----
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 i 22 ust. 1 ustawy na druku stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 i 22 ust. 1 ustawy na druku stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 i 22 ust. 1 ustawy na druku stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 i 22 ust. 1 ustawy na druku stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 i 22 ust. 1 ustawy na druku stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 76
- 2 - Warunki gwarancji - 24
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://10blog.wp.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10 BRYGADA LOGISTYCZNA
45 - 820 Opole,
ul. Domańskiego 68.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelarja jawna Sztabu 10 BRYGADA LOGISTYCZNA 45 - 820 Opole, ul. Domańskiego 68.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup spawarki i półautomatu spawalniczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup myjki ultradźwiękowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup agregatu do ładowania butli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzenia diagnostycznego do pojazdów samochodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń i sprzętu do wyposażenia warsztatu naprawy butli ppoż.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akup sprawdzianów gwintowych stożkowych trzpieniowych do gwintów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup elektronarzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu warsztatowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 5/CZ-SAM/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia warsztatowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Warunki gwarancji - 24
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.