eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Zakup środków niezbędnych do prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych Gminy Pyrzyce w ramach realizowanego Programu Indywidualizacja nauczania i wychowania w Gminie Pyrzyce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-14

Pyrzyce: Zakup środków niezbędnych do prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych Gminy Pyrzyce w ramach realizowanego Programu Indywidualizacja nauczania i wychowania w Gminie Pyrzyce.
Numer ogłoszenia: 78640 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36602 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 70 320, faks 91 39 70 314.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup środków niezbędnych do prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych Gminy Pyrzyce w ramach realizowanego Programu Indywidualizacja nauczania i wychowania w Gminie Pyrzyce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zapytania jest zakup środków niezbędnych do prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych Gminy Pyrzyce w ramach realizowanego Programu Indywidualizacja nauczania i wychowania w Gminie Pyrzyce - POKL.09.01.02-32-116/11. Projekt realizowany jest w okresie od 01 października 2011r. do 31 grudnia 2013r. w pięciu szkołach podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Pyrzyce tj. w: Szkole Podstawowej Nr 2 w Pyrzycach, Szkole Podstawowej w Żabowie, Szkole Podstawowej w Brzesku, Szkole Podstawowej w Mielęcinie, Szkole Podstawowej w Okunicy. Szczegółowe określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odpowiednio oznakowane (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL) niezbędne środki w ramach doposażenia szkół do prowadzenia następujących zajęć: a) zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji o charakterze zespołu korekcyjno - kompensacyjnego, b) zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji o charakterze specjalistycznego zespołu wyrównawczego, c) zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, d) zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, e) zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, f) zajęć rozwijających zainteresowania - koło matematyczne, g) indywidualnej pomocy psychologiczno-pedagogicznej. h) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zakresie tzw. motoryki dużej, i) zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu wspierające motorykę małą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacyjne Omnibus Małgorzaty Starzyńskiej, Oś. Zachód A5, 73-110 Stargard Szczecinski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210123,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 211702,18

  • Oferta z najniższą ceną: 211702,18 / Oferta z najwyższą ceną: 223411,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.