eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla podmiotów leczniczych województwa podkarpackiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-05

Ogłoszenie nr 78636 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.

Rzeszów: Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla podmiotów leczniczych województwa podkarpackiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63692-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Obwód Lecznictwa Kolejowego w Rzeszowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Plac Dworcowy 2, 35-201 Rzeszów, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Rzeszowie pod numerem KRS: 0000011323, reprezentowany przez Andrzeja Trzeciaka - dyrektora

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Obwód Lecznictwa Kolejowego w Rzeszowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Plac Dworcowy 2, 35-201 Rzeszów, R: 010647679, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 2) Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, R: 690724114, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 3) Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, R: 000308620, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 4) Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, R: 000312573, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 5) Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. Prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, R: 000667655, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 6) Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnienia Od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli, ul. Dąbrowskiego 7, 37-464 Stalowa Wola, R: 830407294, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 7) Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, R: 690697529, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 8) Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, R: 000314684, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 9) Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, ul. Warzywna 3, 35-310 Rzeszów, R: 690561132, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681;, 10) Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4, 35-026 Rzeszów, R: 690271233, Osoba do kontaktów: Jacek Maternia; Tel.: +48 178528900; E-mail: biuro@cuw-olk.pl; Faks: +48 178533681.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Rzeszowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 010647679, ul. Plac Dworcowy  2, 35-201  Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 8528950, faks 17 8533681, e-mail zygmuntglogowski@olkrzeszow.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.olkrzeszow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania jest: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Rzeszowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. Odpowiedzialność pozostałych zamawiających oparta jest na zasadach określonych w art. 16 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających, o których mowa w sekcji I ogłoszenia, indywidualnie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla podmiotów leczniczych województwa podkarpackiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2/ZP/SZ/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru biurowego (do drukarek, ksero, recept) do podmiotów leczniczych województwa podkarpackiego. Wielkość zamówienia (1 ryza - jednostka ilości arkuszy papieru, równa 500 sztukom): * Papier A3: 893 ryz; * Papier A4: 28 005 ryz; * Papier A5: 4 565 ryz; * Papier do wydruku recept: 775 ryz. Specyfikacja przedmiotu zamówienia: Papier biurowy (do drukarek, ksero) posiadający następujące parametry: Białość - minimum 157 CIE; Gramatura - w przedziale od 76,8g/ m2 do 83,2g/ m2; Wilgotność - w przedziale od 3,5% do 5,0%; Grubość - w przedziale od 102mm do 113mm. Papier do wydruku recept: Papier na recepty do drukarek laserowych i atramentowych, kolor biały, offsetowy, gr. 80 g/m2, wym. 1/3 A4 (210x99 mm).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 11.04.2017 r. Termin składania i otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 21.04.2017 r. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 350 000,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert złożono dwie oferty: * nr 1, RESGRAPH Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów - cena oferty: 366 810,26 zł; * nr 2, "HURT-PAPIER" Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów - cena oferty: 353 456,56 zł. Mając na uwadze fakt, że oferta z najniższą ceną (353 456,56 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (350 000,00 zł) oraz wobec braku możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną, zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania. Uzasadnienie prawne: Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), zgodnie z którym to przepisem zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.