eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika na drodze powiatowej nr 0307T na odcinku od ul.Piaskowej do końca zabudowań Osiedla Wrzosy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Zagnańsk: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika na drodze powiatowej nr 0307T na odcinku od ul.Piaskowej do końca zabudowań Osiedla Wrzosy
Numer ogłoszenia: 78620 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001322, faks 041 3001373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika na drodze powiatowej nr 0307T na odcinku od ul.Piaskowej do końca zabudowań Osiedla Wrzosy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika na drodze powiatowej nr 0307T na odcinku od ul. Piaskowej do końca zabudowy na Osiedlu Wrzosy 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje trzy odcinki: 1.odcinek od ulicy Piaskowej do pomnika pamięci - remont chodnika przyjezdniowego szerokości 1,0 m na betonową kostkę brukową wraz z wymianą krawężnika 2.odcinek od skrzyżowania z drogą gminną do końca zabudowy przy drodze powiatowej nr 0307T - remont chodnika wraz z poszerzeniem do1,5m, remont zjazdów na posesję, wymiana krawężnika przyjezdniowego i przebudowa podmurówki ogrodzenia na odcinku od skrzyżowania do posesji nr 6 (związane z poszerzeniem chodnika na tym odcinku). Od posesji nr 6 do końca zabudowy (posesja nr 19a) remont chodnika oddzielonego od jezdni pasem zieleni oraz plantowanie i humusowanie powierzchni między jezdnią i chodnikiem oraz między chodnikiem i ogrodzeniami. Na zjazdach i chodniku betonowa kostka brukowa. Wzdłuż jezdni ustawiony krawężnik 15x30-wystający 3.odcinek po lewej stronie drogi powiatowej od zjazdu do młyna do końca chodnika z płyt betonowych 50x50x7cm - rozbiórka krawężnika przyjezdniowego i chodnika oraz ustawienie krawężnika 15x30 i utwardzenie pobocza materiałem kamiennym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 t.j.); f)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z adnotacją: remont drogi powiatowej nr 0307T od ul. Piaskowej do końca Osiedla Wrzosy. 4.Zamawiający zwróci wadium, jeżeli: a)upłynie termin związania ofertą; b)zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c)postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia; 5.Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy w przypadku: a)wycofania przez wykonawcę oferty przed upływem terminu składania ofert, b)wykluczenia wykonawcy z postępowania, c)odrzucenia oferty wykonawcy. 6.Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 7.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a)odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiot zamówienia polegający na budowie lub przebudowie dróg . c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b) i c) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 3.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 4.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia lub nie spełnia; b) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a)Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ), b)w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a) i d): I.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; IV.referencje; c)w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. b): I.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada; II.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; III.wykaz wykonanych robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; d) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. c) I. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zagnańsk Ul.Spacerowa 8 26-050 Zagnańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 19 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.