Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Radomsko: Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Numer ogłoszenia: 78596 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Radomsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu technicznego aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Powiatowego w Radomsku wymienionego w Zestawie Pakietów. Zestaw Pakietów od 1 - 33 z podziałem na poszczególne pakiety (33 pakiety): PAKIET 1 - Przegląd myjni i sterylizatorów, PAKIET 2 - Przegląd czteroletni respiratorów, z modułem tlenowym i zestawem naprawczym, PAKIET 3 - Przegląd strzykawki automatycznej, PAKIET 4 - Przegląd myjni-dezynfektorów * (2 razy w roku), PAKIET 5 - Przegląd stołów operacyjnych, PAKIET 6 - Przegląd stymulatora nerwów obwodowych PAKIET 7 - Przegląd aparatu do krioterapii, PAKIET 8 - Przegląd kriokomory, PAKIET 9 - Przegląd laserów chirurgicznych, PAKIET 10 - Przegląd laparoskopu i artroskopu wraz z instrumentarium, PAKIET 11 -Przegląd endoskopów (2 razy w roku) oraz myjni (raz w roku) PAKIET 12 - Przegląd kolposkopu, PAKIET 13 - Przegląd polifizjografu, PAKIET 14 - Przegląd urządzenia do hipotermii, PAKIET 15 - Przegląd urządzenia do badania słuchu noworodków, PAKIET 16 - Przeglądy nagrywarki, PAKIET 17 - Przegląd mikroskopu operacyjnego, PAKIET 18 - Przeglądy tomografu komputerowego, PAKIET 19 - Przegląd mammografu, PAKIET 20 - Przegląd aparatu RTG cyfrowego, PAKIET 21 - Przegląd aparatu RTG jezdnego, PAKIET 22 - Przegląd aparatu RTG przejezdnego, PAKIET 23 - Aparat RTG przejezdny typu ramię C, PAKIET 24 - Przegląd ucyfrowienia aparatu RTG oraz drukarki, PAKIET 25 - Przegląd drukarek do klisz, PAKIET 26 - Przegląd z walidacją zestawu do badań mikrometodą kolumnową z żelem, PAKIET 27 - Przegląd audiometrów (pozycja 3 i 1 ze wzorcowaniem), PAKIET 28 - Przegląd i legalizacja wag, PAKIET 29 - Przegląd, wzorcowanie piet i termometrów, PAKIET30 - Przegląd, wzorcowanie luksomierza, PAKIET 31 - Przegląd i kalibracja miernika dawki, PAKIET 32 - Przegląd koncentratorów tlenu (2 razy w roku) z wymianą filtrów przeciwbakteryjnych i filcowych, PAKIET 33 - Przegląd loży laminarnej. Szczegółowy wykaz sprzętu i aparatury medycznej, zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Zaakceptowany/e Projekt/y umowy/ów - Załącznik Nr 2, 2.1, 2.2, 2.Załącznik nr 2 - Projekt umowy do Zestawu Pakietów (bez Pakietu 18, 19 i 20), 3.Załącznik nr 2.2 - Projekt umowy do Pakietu 18 (Tomograf), 4.Załącznik nr 2.3 - Projekt umowy do Pakietu 19, 20 (Mammograf, Aparat RTG cyfrowy) 5.Formularz ofertowy - Załącznik Nr 3 6.Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w aktualnym dokumencie rejestrowym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), b) zmniejszenie kwoty wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1, spowodowanego wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia, c) zmiana stawki podatku VAT, d) zmiana harmonogramu. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy
97-500 Radomsko
ul. Jagielońska 36
Zamówienia Publiczne pok.1099.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy 97-500 Radomsko ul. Jagielońska 36 Sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Grzebień" realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych i melioracyjnych oraz cieku naturalnego rzeka Radomka w roku 2024
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 wraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Gen W. Sikorskiego w Sieradzu
- Termomodernizacja dachu budynku warsztatów szkolnych ZSDiOŚ w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-38-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych: iBLOW
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.