Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Łazy: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Łazy.
Numer ogłoszenia: 78590 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łazach , ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Łazy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi geodezyjne będą obejmowały: podziały na gruncie ze stabilizacją znakami granicznymi i opracowaniem projektu podziału nieruchomości - 13 wznowienie granic działek - 4 wykaz zmian gruntowych - 20 opis i mapa - 50 2. Powyższe prace powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawnych obowiązujących w tym zakresie. a)Ustawą o Gospodarce Nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. Nr 261 z 2004 r. poz. 2603 wraz z późn. zm.); b)Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663 ); c)Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. Nr 240 z 2005 r. poz. 2027 z późn. zm.); d)Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. Nr 124 z 2001 r. poz. 1361 z późn. zm.); e)Obowiązującymi instrukcjami i wytycznymi technicznymi GUGiK i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonanie zamówienia uzależnione będzie od potrzeb zamawiającego. W trakcie realizacji poniższe ilości mogą ulec zmianie. 3. Zamawiający w zależności od celu zlecanej pracy wymagał będzie następujących dokumentów: 1) Dokumentacja geodezyjna do podziału musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz synchronizacyjny, b) tytuł własności, c) wypis z rejestru gruntów, d) kopia mapy ewidencji gruntów, e) wstępny projekt podziału, f) protokół z przyjęcia granic nieruchomości, g) wykaz zmian gruntowych, h) mapę z projektem podziału. 2) Wznowienie granic działek i znaków granicznych wraz ze stabilizacją musi zawierać następujące dokumenty: a)protokół z przyjęcia granic. Szczegółowy zakres, sposób i termin wykonania określonych prac będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym i potwierdzony we właściwym zleceniu. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. W trakcie realizacji powyższe ilości mogą ulec zmianie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia geodezyjne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o przedstawione dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) , 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( wzór stanowi zał. nr 3 do siwz) 4. kopię uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87 , poz. 605) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łazach ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy woj.śląskie. powiat zawierciański pokój nr 309.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łazach ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy woj.śląskie. powiat zawierciański sekretariat Urzędu Miejskiego w Łazach..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyłonienie Agencji Pośrednictwa Nieruchomości do sprzedaży działek w Gminie Wińsko celem promowania ofert Zamawiającego i pozyskiwania klientów"
- "Wykonanie operatów szacunkowych"
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 106 na odcinku Stargard -Kicko polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów
- Usługa wycen nieruchomości
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.