eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup energii elektrycznej dla nieruchomości przy pl. Niepodległości 1 w Chełmie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Lublin: Zakup energii elektrycznej dla nieruchomości przy pl. Niepodległości 1 w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 78568 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424412, faks 081 7424489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze państwowej jednostki budżetwej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla nieruchomości przy pl. Niepodległości 1 w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej w okresie od dnia podpisania umowy ( nie wcześniej jednak niż od dnia 01.05.2009 r.) do 31.12.2009 r. dla nieruchomości zlokalizowanej w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1 według niżej podanych zasad oraz zasad wynikających z załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Energia elektryczna dostarczana będzie do następującego punktu poboru: Chełm, Plac Niepodległości 1 2. Moc umowna : a) moc umowna przyłącza podstawowego: - 380 kW b) moc umowna przyłącza rezerwowego: - 380 kW 3.Dostawa energii elektrycznej będzie realizowana na podstawie jednakowej stawki za jedną kilowatogodzinę w każdym dniu tygodnia i w każdej godzinie doby(grupa taryfowa C21). 4.Napięcie zasilania - 0,4 kV 5.Grupa przyłączeniowa - IV 6.Do rozliczania energii elektrycznej są dwa układy pomiarowo- rozliczeniowe. 7.Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006r. , Nr 89, poz.625, z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623, z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.0 - Elektryczność .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają łącznie warunki : 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz.1655, z późn. zm.), 2)posiadają uprawnienia do wykonania działalności objętej niniejszym zamówieniem, 3)posiadają zawartą z PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, 4) wykonali co najmniej jedną dostawę energii elektrycznej na podstawie jednej umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania w ilości co najmniej 600 000 kWh, 5)osiągnęli w jednym z ostatnich dwóch swoich (lub ostatnim) okresów sprawozdawczych tj. lat obrotowych obrót netto co najmniej 150 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową według kryteriów banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym(której) posiadają rachunek. W przypadku prowadzenia rachunkowości w innej walucie niż PLN, obrót przelicza się na PLN według kursu średniego PLN w stosunku do waluty, w której jest sporządzana dokumentacja księgowa, w Narodowym Banku Polskim na dzień 26.03.2009 r . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywać na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczeń wymaganych i złożonych przez wykonawców a określonych w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty w jednym egzemplarzu : a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia b)oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt VII 1, pkt VII 2, pkt VII 3, pkt VII 4 i pkt VII 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia ) - w oryginale; c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z tym że muszą zostać zachowane odpowiednie terminy wystawienia tego dokumentu wymagane zgodnie z pkt c).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 99
  • 2 - termin płatności - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zo.lublin.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok 006.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.