eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty oraz remonty cząstkowe jezdni o nawierzchni bitumicznej i awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga-Południe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Warszawa: Remonty oraz remonty cząstkowe jezdni o nawierzchni bitumicznej i awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga-Południe
Numer ogłoszenia: 78552 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34056 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 35 509, faks 22 44 35 552.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty oraz remonty cząstkowe jezdni o nawierzchni bitumicznej i awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga-Południe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty oraz remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej i awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga-Południe w 2016 roku. Zakres prac ( naprawy bieżące nawierzchni asfaltowych ulic około 5 500 m2 ) ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Czas realizacji zlecenia: nie dłuższy niż dwa dni od powiadomienia. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Zlecenia zgłoszone przez Zamawiającego w dni robocze po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy zobowiązują Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie dwóch godzin) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy. Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót, Zakres i termin wykonania zleconych robót będzie określony każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub faksem. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót wyliczonych z kosztorysu ofertowego i ujętych w umowie, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR,KNNR), stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztu materiałów - według średnich cen publikowanych w materiałach Sekocenbud-u ( z kosztami zakupu) - 1 kwartał 2016 r. lub w oparciu o ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi środkami łączności zapewniającymi natychmiastowe przekazanie zleceń przez zamawiającego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie: - faks 1 numer, czynny całą dobę lub e-mail do przyjmowania zleceń Zamawiającego - telefon komórkowy czynny całą dobę 1 numer, - telefon komórkowy do łączności z brygadami remontowymi 2 numery Wykonawca musi również dysponować odpowiednim oznakowaniem umożliwiającym natychmiastowe zabezpieczenie miejsca awarii nawierzchni drogowych najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia i prowadzenia prac przez ekipy remontowe w warunkach odbywającego się ruchu pojazdów:.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOMBRUK Sp. z o. o.- Lider Konsorcjum , ul. Grodzieńska 20/12, 03-750 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
  • TOM-BRUK Krystyna Oleszczuk - Partner Konsorcjum, ul. Grodzieńska 20/12, 03-750 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120694810,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69564566,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69564566,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69564566,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.