eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Kontynuacja rozbudowy kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska w zakresie ul. Degi, Kremera, Pewińskich, Wolniewicza, Zaremby, Orzeszkowej, Estkowskiego, Kruczkowskiego, Rzemieślniczej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Środa Wielkopolska: Kontynuacja rozbudowy kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska w zakresie ul. Degi, Kremera, Pewińskich, Wolniewicza, Zaremby, Orzeszkowej, Estkowskiego, Kruczkowskiego, Rzemieślniczej
Numer ogłoszenia: 78549 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp. , ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja rozbudowy kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska w zakresie ul. Degi, Kremera, Pewińskich, Wolniewicza, Zaremby, Orzeszkowej, Estkowskiego, Kruczkowskiego, Rzemieślniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontynuacja rozbudowy kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska w zakresie ul. Degi, Kremera, Pewińskich, Wolniewicza, Zaremby, Orzeszkowej, Estkowskiego, Kruczkowskiego, Rzemieślniczej 1.ul. Degi: kanalizacja sanitarna na odcinku KS93 - KS102 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 108,32 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 9 szt. o dł. łącznej ok. 57,06 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 8 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Degi odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odtworzeniem jezdni na całej szerokości z tłucznia gr. 15cm - tłuczeń 15 cm- 585m2 (tłuczeń kamienny granitowy z uwałowaniem) 2. ul. Degi / Kremera: kanalizacja sanitarna na odcinku KS122 - KS87 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 232,55 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 12 szt. o dł. łącznej ok. 85,13 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 10 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Degi / Kremera odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odtworzeniem jezdni na całej szerokości z tłucznia gr. 15cm - tłuczeń 15 cm- 1200m2 (tłuczeń kamienny granitowy z uwałowaniem) 3. ul. Pewińskich: kanalizacja sanitarna na odcinku KS112 - KS90 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 94,79 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 9 szt. o dł. łącznej ok. 57,56 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 10 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Pewińskich odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odtworzeniem jezdni na całej szerokości z tłucznia gr. 15cm - tłuczeń 15 cm- 535m2 (tłuczeń kamienny granitowy z uwałowaniem) 4. ul. Wolniewicza: kanalizacja sanitarna na odcinku KS33 - KS39 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 104,47 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 7 szt. o dł. łącznej ok. 45,29 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 6 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Wolniewicza odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odtworzeniem jezdni na całej szerokości z tłucznia gr. 15cm - tłuczeń 15 cm- 495m2 (tłuczeń kamienny granitowy z uwałowaniem) 5. ul. Zaremby: kanalizacja sanitarna na odcinku KS40 - KS45 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 72,0 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 5 szt. o dł. łącznej ok. 27,78 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 6 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Zaremby odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odtworzeniem jezdni na całej szerokości z tłucznia gr. 15cm - tłuczeń 15 cm- 450m2 (tłuczeń kamienny granitowy z uwałowaniem) 6. ul. Orzeszkowej: kanalizacja sanitarna na odcinku KS24 - KS31 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 102,75 m kanalizacja sanitarna na odcinku KS29 - KS32 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 8,55 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 11 szt. o dł. łącznej ok. 64,03 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 8 sztuk Przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 1 szt. o dł. łącznej ok. 7,0 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji deszczowej z logo zamawiającego 1 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Orzeszkowej odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni (gr. 5cm) na istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z okrawężnikowaniem i ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej oraz odtworzenie nawierzchni chodników i wjazdów po robotach kanalizacyjnych wraz z regulacją elementów drogi - nakładka asfaltowa 5 cm- 530 m2 - krawężniki - 410 mb - chodnik- 295 m2 6. ul. Estkowskiego: kanalizacja sanitarna na odcinku KS53 - KS94 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 382,67 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 24 szt. o dł. łącznej ok. 179,32m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 22 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Estkowskiego odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni (gr. 5cm) wraz z okrawężnikowaniem i ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej, odtworzenie nawierzchni chodników i wjazdów po robotach kanalizacyjnych oraz wykonanie odcinka nowego chodnika z opornikiem betonowym oraz w przypadku gruntowej części ul. Estkowskiego odtworzeniem jezdni na całej szerokości z tłucznia gr. 15cm wraz z regulacją elementów drogi - nakładka asfaltowa 5 cm- 510 m2 - krawężniki - 218 mb - chodnik- 42 m2 - opornik- 70 mb - tłuczeń 15 cm- 1495m2 (tłuczeń kamienny granitowy z uwałowaniem) 7. ul. Kruczkowskiego: kanalizacja sanitarna na odcinku KS46 - KS51 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 109,0 m kanalizacja sanitarna na odcinku P2 - KS53 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 3,38 m kanalizacja sanitarna tłoczna na odcinku P2-KS51 z rur PE 110x6,6mm dł. ok. 30,94 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 8 szt. o dł. łącznej ok. 96,39 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 6 sztuk Przepompownia P2 szt. 1 kanalizacja deszczowa na odcinku KD54 - KD55 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 10,0 m Przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 5 szt. o dł. łącznej ok. 37,0 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji deszczowej z logo zamawiającego 4 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Kruczkowskiego odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni (gr. 5cm) wraz z okrawężnikowaniem i ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej oraz odtworzenie nawierzchni chodników i wjazdów po robotach kanalizacyjnych wraz z regulacją elementów drogi - nakładka asfaltowa 5 cm- 1279m2 - krawężniki - 355mb 8. ul. Rzemieślnicza: kanalizacja sanitarna na odcinku KS58 - KS71 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 171,93 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 17 szt. o dł. łącznej ok. 120,59 m przyłącze z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 44,0 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji sanitarnej z logo zamawiającego 15 sztuk kanalizacja deszczowa na odcinku KD58 - KD57 z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm dł. ok. 20,0 m Przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 1 szt. o dł. łącznej ok. 11,0 m studzienki kanalizacyjne na sieci kanalizacji deszczowej z logo zamawiającego 2 sztuk Odbudowa nawierzchni ul. Rzemieślnicza odbudowa nawierzchni drogowej w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni (gr. 5cm) wraz z okrawężnikowaniem i ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej oraz odtworzenie nawierzchni chodników i wjazdów po robotach kanalizacyjnych oraz w przypadku gruntowej części ul. Rzemieślniczej odtworzeniem jezdni na całej szerokości z tłucznia gr. 15cm - nakładka asfaltowa 5 cm- 990m2 - krawężniki - 396 mb - tłuczeń 15 cm- 370m2 (tłuczeń kamienny granitowy z uwałowaniem) Zamawiający informuje, że Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Opis Techniczny obejmują cały zakres planowanego zamierzenia. Niemniej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są wyłącznie ulice wyszczególnione w pkt. 3.2 SIWZ Zakres Zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gmina Środa Wielkopolska Spółdzielczy Bank Ludowy 93 9084 0003 2211 0000 5975 0008 z adnotacją:Wadium - przetarg: Kontynuacja rozbudowy kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska w zakresie ul. Degi, Kremera, Pewińskich, Wolniewicza, Zaremby, Orzeszkowej, Estkowskiego, Kruczkowskiego, Rzemieślniczej 4.Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 220 w siedzibie zamawiającego, a kopię zaleca się dołączyć do oferty. UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp (art. 46. ust. 5 pkt 2 stosuje się odpowiednio). Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 13.W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca w wykazie robót budowlanych musi wykazać że wykonał należycie minimum 1 zrealizowane zadanie, polegające na wybudowaniu kanalizacji o łącznej długości min.600 m wraz z przepompownią ścieków, 1 zrealizowane zadanie, polegające na wykonaniu nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej min 1.000 m2. Zamawiający dopuszcza sytuacje, że jedna robota budowlana spełnia warunki zarówno w zakresie długości sieci oraz powierzchni drogi. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym). W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane przedstawione w walutach obcych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w dziale 6 SIWZ w myśl zasady spełnia/nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - gwarancja i rękojmia - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany. Warunki takich zmian określono następująco: 1.1 Zmiana terminu realizacji umowy: a)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b)Zmiany spowodowane nadzwyczajnymi warunkami tj. niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; c)zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy wykonawcy i zamawiającego. d)działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami e)wystąpienia konieczności robót dodatkowych których realizacja ma wpływ na termin wykonania zamówienia, f)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, g)z powodu aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów i urządzeń), h)z powodu zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego i)wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, 1.2. Pozostałe zmiany: a)z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą kwota brutto wynagrodzenia zostanie zmieniona poprzez wprowadzenie odpowiedniej zmiany do umowy; b)Zmiana osób, podwykonawców przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane były przez Zamawiającego. Zmiany te będą dokonywane na podstawie zatwierdzonych wniosków przez strony; 2. Zmiany określone w punkcie 1.1 i 1.2 nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z wyłączeniem punktu 1.2. lit. a). Okoliczności wymienione w punkcie 1.1 i 1.2 z wyłączeniem punktu 1.2 lit a) stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany do umowy może zainicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Powyższe zmiany zostaną dokonane w taki sposób, aby dodatkowy czas był uzasadniony okresem trwania przeszkody. W przypadku gdy strony w drodze negocjacji dojdą do porozumienia odnośnie zakresu i treści wprowadzonych zmian, podpisana zostanie zmiana do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5 pokój nr 220.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5 pokój nr 214 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie dofinansowywane w formie pożyczki ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na wsparcie realizacji przedsięwzięć w zakresie gospodarki wodno-ściekowej , gospodarki odpadami i ochrony powierzchni ziemi, ochrony powietrza wraz z odnawialnymi źródłami energii oraz ochrony przed hałasem- zgodnie z listą przedsięwzięć priorytetowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.