eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Skanowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Kępnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78546 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Kępno: Skanowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Kępnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Usługa jest finansowana ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Os. Priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Poddziałanie 2.1.2. Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37576 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42367 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 25085772900000, ul. ul. Kościuszki  5, 63-600   Kępno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 782 89 00, faks 62 782 89 01, e-mail sekretariat@powiatkepno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatkepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Skanowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Kępnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AB.272.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie metodą skanowania cyfrowych zbiorów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych i innych materiałów zasobu powiatowego, zgromadzonych i przechowywanych w powiatowym ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kępnie, wraz z umieszczeniem tych dokumentów w bazie systemu PZGiK (system GEO-INFO v. 7, firmy SYSTHERM INFO Sp. z o.o. z Poznania). Tak sporządzone kopie dokumentów w dalszej części nazywane będą dokumentami elektronicznymi. Dokumentacja przeznaczona do cyfryzacji obejmuje operaty techniczne i inne materiały zasobu: - matrykuły i księgi parcel związane z katastrem pruskim; - pierworysy, matryce i mapy: mapy katastralne, zarysy, pierworysy katastralne i parcelacyjne, mapy przeglądowych osnów katastralnych, pierworysy map ewidencyjnych, planów parcelacyjnych, mapy uzupełniające, mapy dochodzeniowe, mapy glebowe i klasyfikacyjne; mapy leśne - pierwsze operaty z opracowania dokumentacji na potrzeby postępowań sądowych, administracyjnych , cywilno-prawnych dotyczących nieruchomości: podziały, scalenia i podziały, rozgraniczenia, scalenia i wymiany, regulacja stanów prawnych, wznawiania lub wyznaczania punktów granicznych, dokumentacji wchodzącej w skład tzw. "operatów leśnych" związanych z przebiegiem granic nieruchomości, których zarządcami są poszczególne nadleśnictwa, dokumentów wchodzących w skład operatów z założenia lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz opracowania dokumentacji zawierającej wyniki gleboznawczej klasyfikacji gruntów, a także innych dokumentów wynikających z realizacji zapisów art. 43 ust. 4 ustawy Prawo budowlane (opracowań map do celów planistycznych, map do celów projektowych, geodezyjnych inwentaryzacji powykonawczych budowli i sieci uzbrojenia terenu); - roczniki szkiców powstałych w wyniku tworzenia, weryfikacji lub aktualizacji baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 (szkice z pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, inwentaryzacji powykonawczych i aktualizacji) oraz szkice katastralne, wykazy współrzędnych osnów katastralnych; - skanowanie innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego miedzy innymi papierowe rejestry ewidencji gruntów z lat około 1965 do 1993. Dokumentacja zgromadzona w zasobie wymagać będzie wykonania procesu cyfryzacji oraz inicjalnego wprowadzenia do bazy danych, wraz z informacjami o lokalizacji oraz zasięgach obszarowych i działkowych. 2.Lokalizację przedmiotu zamówienia Zamawiający określa jako cały obszar powiatu kępińskiego o powierzchni ok. 60 830 m2 liczący 70 obrębów ewidencyjnych, ilość działek w powiecie kępińskim wynosi 57604 szt. Zamówienie obejmuje skanowanie materiałów formatu od A4 do A1. Liczbę stron szacuje się na 450 000, dokumenty formatów większych niż A4 będą przeliczane na ilość kartek A4 zgodnie ze wzorem: A3 = 2xA4 A2 = 4xA4 A1 = 8xA4 Wykonawcy z tytułu przekroczenia liczby stron, nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. Kolejność realizacji zamówienia ustalana będzie podczas jej wykonywania. Zadanie skanowania dokumentów będzie wykonywane poza budynkiem Starostwa Powiatowego w Kępnie. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za usługi, które wykonuje przy pomocy Podwykonawców. 2. OBOWIĄZUJĄCE NORMY PRAWNE I PRZEPISY TECHNICZNE Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami), Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwaliach (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 1446 z późn. zm.), Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.), Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1114 z późn. zm.), Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010 Nr 76 poz. 489 z późn. zm.), Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2010 Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 2 lipca 2001 r. w sprawie klasyfikowania, kwalifikowania i porządkowania materiałów wyłączonych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. 2001 Nr 74 poz. 796), Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67, sprostowanie Dz.U. 2011 Nr 27 poz. 140), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej, oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 113), Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2013 poz. 1183). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie zmiany przepisów prawa dotyczące przedmiotu zamówienia, które wejdą w życie w ciągu pięciu miesięcy od daty podpisania umowy. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określą załączone Warunki techniczne (załącznik nr 10 do SIWZ ), Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Wymagania stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p.- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących prace związanie ze skanowaniem zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Kępnie. 3) W okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych w wykonywaniem usługi . 4) Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od podpisania umowy zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w usługi oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. 5) Nieprzedłożenie wykazu pracowników oraz oświadczenia o których mowa powyżej, lub przedstawienie oświadczeń niekompletnych w wyznaczonym terminie (pracowników wykonujących wskazane czynności), na umowę o pracę może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79999100-4
Dodatkowe kody CPV: 72312000-5, 72252000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT365853.66
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
O&S Computer-Soft Sp. z o.o., ,  ,  ul. Żwirki i Wigury 8-12,  58-301,  Wałbrzych ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 718935.00
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.