eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, BIUROWYCH i PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Głogów: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, BIUROWYCH i PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2010 r.
Numer ogłoszenia: 78527 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12717 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, BIUROWYCH i PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, biurowych i papierniczych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Głogowie w 2010 r. 2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 3 części : 3. Część I - Materiały eksploatacyjne - załącznik nr 2 (CPV: 30.12.51.00-2) Wymagania dot. przedmiotu zamówienia Część I - materiały eksploatacyjne 3.1.Opakowanie materiału eksploatacyjnego musi być opatrzone znakiem firmowym producenta i datą ważności ( minimum 12 miesięcy od dnia dostawy). 3.2. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać minimum 12 miesięcy termin gwarancji liczony od dnia dostawy. 3.3.Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać parametry określone szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.4.Zamawiający preferuje, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne były oryginalne i pochodziły od producentów urządzeń, które posiada Zamawiający z uwagi na fakt, iż są one objęte gwarancją. 3.5. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. - w przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. - produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie ) w całości ani w części w skład innych materiałów. 3.6. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe a ich jakość i parametry techniczne, w tym wydajność (w przypadku monochromatycznych kaset z tonerem mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752, wydajność kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19798, wydajność nabojów do drukarek atramentowych mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 234711 oraz 24712) muszą być takie, jak oryginalnych materiałów producentów urządzeń, do których są przeznaczone, potwierdzone odpowiednim raportem. 3.7. Zamawiający nie dopuszcza materiałów regenerowanych, refabrykowanych, poddanych procesowi ponownego napełniania, w których żaden z podzespołów mógł być wcześniej używany: wałki, listwy, obudowy, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego; dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji na sprzęt, do którego są przeznaczone i muszą być honorowane przez producentów tego sprzętu oraz jego sieć serwisową. 3.8. Jeżeli w trakcie trwania umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów drukujących odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub toneru, zamawiający może żądać od Wykonawcy wymiany dostarczonego materiału na materiał oryginalny, bez zmiany ceny określonej w umowie. 3.9. W przypadku odmowy, Zamawiający zakupi materiały ze środków zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.10.Wkłady do drukarek: a) muszą spełniać wymagania stawiane przez producenta drukarki i zapewnić gwarancję producenta co do poprawności działania urządzenia. b) muszą zagwarantować wykazane przez producenta drukarki minimalne ryzyko wystąpienia uszkodzenia drukarki, c) muszą być nowo wytworzonymi produktami w oparciu o najnowocześniejsze technologie zgodnie z normami dotyczącymi procesu produkcji ISO 14001 i 9001 3.11.Wszelkie uszkodzenia drukarek wynikłe z faktu używania wkładu muszą być wykonane w ramach gwarancji. 3.12.Wykonawca musi zapewnić bezpłatny odbiór i recycling wkładów przekazanych przez zamawiającego i potwierdzić to odpowiednim certyfikatem dla każdej partii przekazanych wkładów po telefonicznym uzgodnieniu terminu. 3.13.W przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych nie pochodzących od producentów urządzeń, do oferty należy dołączyć aprobaty techniczne lub inne certyfikaty, potwierdzające odpowiednia jakość oferowanego przez Wykonawcę produktu, z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. 3.14. Materiały muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt określony w złożonej ofercie), nowe i nieregenerowane (tzn. zarówno pojemnik na toner jak i tusz nie mogą pochodzić z recyklingu i nie mogą być poddane procesowi regeneracji), dostarczone w ilościach określonych pisemnie przez Zamawiającego. 3.15. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 3.16. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne sa równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 4.Część II - Materiały biurowe - załącznik nr 3 (CPV:30.19.20.00-1) 4.1. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, oraz dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej, spełniający wymagania polskich norm. 4.2. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (Ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). 4.3. Marki niektórych artykułów zostały podane w celu sprecyzowania parametrów przedmiotu zamówienia i mają one charakter orientacyjny, tzn. wykonawcy mogą zaoferować asortymenty innych marek ale przy zachowaniu nie niższych parametrów technicznych i jakościowych. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że zaoferowane produkty są niskiej jakości odrzuci ofertę. 5.Część III- Materiały papiernicze - załącznik nr 4 (CPV: 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2) 5.1.Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, oraz dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej, spełniający wymagania polskich norm. 5.2. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (Ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). 5.3. Marki niektórych artykułów zostały podane w celu sprecyzowania parametrów przedmiotu zamówienia i mają one charakter orientacyjny, tzn. wykonawcy mogą zaoferować asortymenty innych marek ale przy zachowaniu nie niższych parametrów technicznych i jakościowych. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że zaoferowane produkty są niskiej jakości odrzuci ofertę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2010 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp.z.o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5737705,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5182100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4108443,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6239830,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2010 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alegra M.J. Usiatycka Hurtownia art. biurowych i papierniczych, ul. Gen. Andersa 31, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3277949,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2345227,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2345227,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2662407,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH, DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2010 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alegra M.J. Usiatycka Hurtownia art. biurowych i papierniczych, ul. Gen. Andersa 31, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1885240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1909325,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1839952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1981286,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.