eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH, TERENÓW ZIELONYCH I PARKÓW NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W ROKU 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78504 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Pruszcz Gdański: KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH, TERENÓW ZIELONYCH I PARKÓW NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W ROKU 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63329 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, krajowy numer identyfikacyjny 53713100000, ul. ul. Wojska Polskiego  30, 83000   Pruszcz Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14, e-mail zamowienia@pruszczgdanski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH, TERENÓW ZIELONYCH I PARKÓW NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W ROKU 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy dróg gminnych, terenów zielonych i parków na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2017 z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - koszenie poboczy dróg gminnych; Zadanie nr 2 - koszenie boisk, skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański; Zadanie nr 3 - koszenie parków gminnych. 2. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych zadań obejmuje: Zadanie Nr 1 - koszenie poboczy dróg gminnych Trzykrotne mechaniczne koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na poboczach dróg gminnych wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy dróg objętych zamówieniem. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie przekazanie tych odpadów do utylizacji do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla Zamawiającego jest RIPOK Szadółki prowadzony przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk Szadółki. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do RIPOK Eko Dolina, RIPOK Czarnówko, RIPOK Stary Las lub RIPOK Tczew. Wskazane jest aby oferent przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką dróg objetych zadaniem wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ (zakres rzeczowo ilościowy koszenia poboczy dróg gminnych), przy czym Zamawiający zaznacza, że zakes rzeczowo ilościowy ma charkter poglądowy. Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie większej niż 230 000m^2. Zamawiający wymaga, aby prace w ramach realizacji zamówienia były realizowane zgodnie ze Szcegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru róbót (koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na poboczach dróg), stanowiącą zał. nr 10 do SIWZ. Zadanie nr 2 - koszenie boisk, skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański Pięciokrotne ręczne i mechaniczne (w zależności od warunków terenowych) koszenie boisk, skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie przekazanie odpadów do utylizacji do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla Zamawiającego jest RIPOK Szadółki prowadzony przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk Szadółki. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do RIPOK Eko Dolina, RIPOK Czarnówko, RIPOK Stary Las lub RIPOK Tczew. Wskazane jest aby oferent przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką dróg objetych zadaniem wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ (zakres rzeczowo ilościowy koszenia terenów zielonych), przy czym Zamawiający zaznacza, że zakes rzeczowo ilościowy ma charkter poglądowy. Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie większej niż 150 000m^2. Zadanie nr 3 - koszenie parków gminnych. Trzykrotne ręczne i mechaniczne (w zależności od warunków terenowych) koszenie parków, na terenie gminy Pruszcz Gdański. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie przekazanie odpadów do utylizacji do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla Zamawiającego jest RIPOK Szadółki prowadzony przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk Szadółki. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do RIPOK Eko Dolina, RIPOK Czarnówko, RIPOK Stary Las lub RIPOK Tczew. Wskazane jest aby oferent przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką dróg objetych zadaniem wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ (zakres rzeczowo ilościowy koszenia parków) przy czym Zamawiający zaznacza, że zakes rzeczowo ilościowy ma charkter poglądowy. Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie większej niż 55 000m^2. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeprowadzienie prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawającego. 4. Potwierdzenia wykonania dokonywać będą po każdym koszeniu sołtysi miejscowości objętej koszeniem lub pracownik merytoryczny gminy na protokole zawierającym datę, lokalizacje wykonanych prac i poszczególne ilości dla danego sołectwa. 5. Po odbiorze robót Wykonawca wystawi fakturę częściową za jednokrotne wykonanie przedmiotu Zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury będzie zbiorcze zestawienie wykonanych prac sporządzone przez Wykonawcę na podstawie protokołów odbioru prac. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy spowodowanej koniecznością zmniejszenia częstotliwości wykonywania usługi (krotność koszenia) wskutek zmniejszonego zapotrzebowania. 7. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg oraz terenów zielonych i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Kody CPV: 77310000-6, 77314100-5. 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usług obejmujących: - dostarczenie sprzętu, - koszenie poboczy dróg i terenów zielonych, - uporządkowanie terenów objętych pracami, - zebranie i wywóz odpadów. jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. W projekcie umowy - załącznik do SIWZ zawarte zostały zasady dotyczące: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: koszenie poboczy dróg gminnych;
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63888.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Mechaniczny Mirosława Leman,  ,  Tokarskie Pnie ul. Przodkowska 23,  83-304,  Przodkowo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55200.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: koszenie boisk, skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT90277.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"OAZA" Usługi Ogrodnicze Dawid Grzywiński,  ,  ul. Koszarowa 1a,  82-550,  Prabuty,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: koszenie parków gminnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21388.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"OAZA" Usługi Ogrodnicze Dawid Grzywiński,  ,  ul. Koszarowa 1a,  82-550,  Prabuty,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19800.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24750.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.