eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna › Dostosowanie istniejących pomieszczeń kuchni do obowiązujących przepisów w Szkole Podstawowej w Pleśnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Pleśna: Dostosowanie istniejących pomieszczeń kuchni do obowiązujących przepisów w Szkole Podstawowej w Pleśnej
Numer ogłoszenia: 78480 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Pleśnej , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie istniejących pomieszczeń kuchni do obowiązujących przepisów w Szkole Podstawowej w Pleśnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonaniu wewnętrznej instalacji wod-kan 2.Montaż przyborów sanitarnych 3.Wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej 4.Wykonanie wewnętrznej instalacji co 5.Wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni 6.Wykonanie instalacji ciepła technologicznego 7.Wykonanie instalacji gazowej 8.Wykonanie instalacji elektrycznej kuchni 9.Roboty ogólnobudowlane: - rozbiórki ścianek z cegieł - wykucie istniejących ościeżnic - wykonanie posadzek cementowych - ułożenie posadzek płytkowych z kamieni sztucznych układanych na klej metodą zwykła ( płytki o wym. 30 x 30) - wykonanie ścianek działowych z cegieł - wykonanie nowych tynków na ścianach i słupach - uzupełnianie istniejących tynków - dostawa i montaż stolarki drzwiowej - roboty wykończeniowe , okładziny i malowanie ścian - izolacje zewnętrzne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy zł) 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, na konto Zamawiającego nr 49 1130 1150 0012 1203 4520 0005. (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego), b. poręczeniach bankowych, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono wymagane zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c. po unieważnieniu przetargu, jeżeli protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 5. Z zastrzeżeniem pkt. 7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu, c. który został wykluczony z postępowania 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmującym swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.dysponują potencjałem technicznym i następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1.kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej; 1.2.2.kierownikami robót branżowych w następujących specjalnościach: a.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Osoba-y wymieniona-e w pkt. 1.2.2. a, b, muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym branżom wskazanym odpowiednio w pkt. 1.2.2 a,b,c. W odniesieniu do wszystkich wymienionych w niniejszym punkcie (1.2.2) wymagań właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414) (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 106 poz. 1126) (tekst jednolity: Dz. U. 2003 r. Nr 207 poz. 2016) (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118) lub odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących wcześniej właściwych przepisów; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.1.1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się: wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat: 1.1.1.1. co najmniej 2 robót budowlanych takich jak budowa, remont, modernizacja obiektów kubaturowych, spełniających łącznie następujące wymagania: a. sumaryczna wartość wszystkich robót przedstawionych do oceny nie może być mniejsza niż 800 000 PLN brutto, b. każda z przedstawionych do oceny robót nie może być mniejszej wartości niż 200 000 PLN brutto; oraz 1.1.1.2. wykonanie robót instalacyjnych o wartości min. 200 000 PLN Roboty wymienione w pkt. 1.1.1.2 mogą być zrealizowane w ramach robót określonych w pkt. 1.1.1.1 lub osobno. Całość wykonania wszystkich przedstawionych do oceny robót musi mieścić się w ostatnich 5 latach licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia rozumianej jako dysponowanie środkami lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 600 000 PLN 1.4. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Przy ocenie spełnienia warunków udziału w przetargu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt VIII siwz /.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: -wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 SIWZ, wraz z załączonym do niego wycenionym kosztorysem ofertowym, -informacja o zakresie robót powierzonych podwykonawcom, o której mowa w sekcji I pkt. 3 SIWZ, w przypadku wykonywania zamówienia przy pomocy podwykonawców; oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz; 1.2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik 3 SIWZ; 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6.oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7.oryginały lub poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, o których mowa w pkt. 1.8, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa budowlanego uprawnień prawa uprawnienia. Należy także załączyć dokumenty potwierdzający przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 1.8.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wskazujący: 1.8.1.kierownika budowy; 1.8.2.kierowników robót branżowych w specjalnościach wymienionych w sekcji II pkt. 1.2.2 niniejszej siwz. 1.9.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.10.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 2.1.w sekcji IV pkt. 1.2, 1.3 oraz pkt.1.5 niniejszej siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.2.w sekcji IV pkt. 1.4 siwz - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 p.z.p. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 lit. a oraz c oraz w pkt. 2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku, dyspozycje co do terminu wystawienia dokumentu, o których mowa w pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 5.Oferta wraz z pozostałymi załącznikami, musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być do niej dołączone, chyba że wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 6.W przypadku, składania wraz z ofertą kopii jakiegoś dokumentu, wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem przez złożenie własnoręcznego podpisu z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plesna.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pok nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pok nr 9 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.