eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegowo › Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78451 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Strzegowo: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 52531-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zakład Komunalny w Strzegowie; Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo; REGON 13095457500000. Osoba do kontaktów: Jerzy Brzeziński tel. 23 6794004 wew. 20, Gmina Strzegowo; Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo; REGON 13037844000000, osoba do kontaktów: Katarzyna Krajewska tel. 23 6794004 wew. 20

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania o udzielnie zamówienie publicznego w trybie przetargu nieograniczonego z wyłonionym Wykonawcą zostały zawarte dwie umowy: jedna z Zakładem Komunalnym w Strzegowie na sukcesywne dostawy oleju napędowego w ilości maksymalnej 35m3 i oleju opałowego w ilości maksymalnej 7 m3, druga z Gminą Strzegowo na sukcesywne dostawy oleju opałowego w ilości 3m3. Odpowiedzialnym za przeprowadzenie postepowania jest Zakład Komunalny w Strzegowie.

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Strzegowie, krajowy numer identyfikacyjny 13095457500000, ul. plac Wolności  32, 06445   Strzegowo, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-23 679-40-60, 679-40-04, faks 0-23 679-40-47, e-mail strzegowo@bazagmin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.strzegowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe w ramach wspólnego zamówienia przeprowadzonego w trybie art. 16 ust. 4 Prawo zamówień publicznych. Zakład Komunalny w Strzegowie jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu własnym oraz w imieniu Gminy Strzegowo, której jest jednostką organizacyjną. Po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania o udzielnie zamówienie publicznego w trybie przetargu nieograniczonego z wyłonionym Wykonawcą zostały zawarte dwie umowy: jedna z Zakładem Komunalnym w Strzegowie na sukcesywne dostawy oleju napędowego w ilości maksymalnej 35m3 i oleju opałowego w ilości maksymalnej 7 m3, druga z Gminą Strzegowo na sukcesywne dostawy oleju opałowego w ilości 3m3. Odpowiedzialnym za przeprowadzenie postepowania jest Zakład Komunalny w Strzegowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego i oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w okresie: dla oleju napędowego od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r., dla oleju opałowego od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r. 2. Ilości z uwzględnieniem prawa opcji: 1) olej napędowy - maksymalnie 35 m3, 2) olej opałowy lekki do celów grzewczych - 10 m3, z czego: Zakład Komunalny w Strzegowie 1) olej napędowy - maksymalnie 35 m3, 2) olej opałowy lekki do celów grzewczych - 7 m3, Urząd Gminy w Strzegowie 1) olej opałowy lekki do celów grzewczych - 3 m3, 3. W oparciu o art. 34 ust 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w ramach niniejszego zamówienia zastosowane zostanie prawo opcji w zakresie dostawy oleju napędowego i oleju opałowego. Z szacunkowej ilości 35 m3 oleju napędowego gwarantowany zakup wyniesie 20 m3, natomiast pozostałą ilość tj. do 15 m3 Zamawiający zakupi w zależności od bieżących potrzeb wynikających ze zużycia oleju napędowego. Z szacunkowej ilości 7m3 oleju opałowego gwarantowany zakup dla Zakładu Komunalnego w Strzegowie wyniesie 3,5 m3, natomiast pozostałą ilość tj. 3,5 m3 Zakład Komunalny w Strzegowie zakupi w zależności od bieżących potrzeb wynikających ze zużycia oleju opałowego. Z szacunkowej ilości 3m3 oleju opałowego gwarantowany zakup dla Urzędu Gminy w Strzegowie wyniesie 1,5m3, natomiast pozostałą ilość tj. 1,5 m3 Urząd Gminy w Strzegowie zakupi w zależności od bieżących potrzeb wynikających ze zużycia oleju opałowego. 4. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5. Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiającego w Strzegowie w godz. 8:00 - 16:00. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowane urządzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierzącym ilość wydanego oleju. Zamawiający dysponuje zbiornikiem na olej napędowy o pojemności 4 tys. litrów oraz zbiornikiem na olej opałowy o pojemności 5 tys. litrów (wspólny zbiornik Zakładu Komunalnego w Strzegowie i Urzędu Gminy w Strzegowie). Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 6. Jednostkowe dostawy oleju odbywać się będą w ilości szacunkowej około 3000 litrów, 1 do 2 razy w miesiącu, z zastrzeżeniem, że dla oleju opałowego dostarczona ilość będzie proporcjonalnie dzielona pomiędzy Zakład Komunalny w Strzegowie i Urząd Gminy w Strzegowie. 7. Wykonawca zrealizuje jednostkową dostawę w terminie 2 (dwóch) dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania do godz. 16:00 zamówienia nadanego telefonicznie, faksem lub emailem przez Zamawiającego, przy założeniu, że zamówienie zostało złożone w dniu roboczym. 8. Do każdej jednostkowej dostawy Wykonawca dołączy aktualny atest jakościowy producenta paliwa lub poświadczoną przez niego kopię atestu dotyczącą dostarczonej partii paliwa. 9. Do dostaw oleju napędowego stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680 ze zm.) oraz wymagania normy PN-EN 590 + A1: 2011. 10. Do dostaw oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych stosuje się wymagania jakościowe określone w normie PN-C 96024 + A1:2011. 11. Dostawy do Zamawiającego będą rozliczane i fakturowane w ilościach mierzonych w temperaturze rzeczywistej - ilość oleju określona na fakturze musi być zgodna ze wskazaniem licznika urządzenia napełniającego zamontowanego przy autocysternie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT140115.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tankpal Sp. z o.o.,  tankpal@onet.pl,  ul. Płocka 24,  09-472,  Cekanowo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159 896.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159896,31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161015,61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.