eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Łódź: Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM
Numer ogłoszenia: 78434 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Projektów Europejskich w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Opis zamówienia : Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć jedną ofertę obejmującą dowolnie wybraną przez siebie część lub wybrane części zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: CZĘŚĆ 1 - dostawa gadżetów: CZĘŚĆ 2 - dostawa spinaczy do dokumentacji z nadrukiem obustronnym: CZĘŚĆ 3 - dostawa toreb bawełnianych z nadrukiem: Wykonawca jest zobowiązany udzielić min. 12 miesięcy gwarancji na dostarczone w ramach przedmiotowego zamówienia materiały reklamowo - promocyjne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości z zachowaniem terminu, tj. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
  • 3 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorach umów stanowiących odpowiednio: Załącznik nr 6a do SIWZ, Załącznik nr 6b do SIWZ oraz Załącznik nr 6c do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź pokój 8 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM. 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 22 maja 2015 r.* Szczegółowo rozpisane terminy realizacji zamówienia znajdują się w Załączniku nr 6 - wzór umowy. *Powyższe uzależnione jest od podania przez Wykonawcę w ofercie terminu wykonania zamówienia w kryterium Termin. 3. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - składania ofert wariantowych, - rozliczania w walutach obcych, - aukcji elektronicznej, - dynamicznego systemu zakupów, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - udzielenie zamówień uzupełniających - prawa opcji, -wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zakres i warunki zmian postanowień zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone w projektach umów, stanowiących odpowiednio: załącznik nr 6a do SIWZ, załącznik nr 6b do SIWZ oraz załącznik nr 6c do SIWZ. 5. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę punktową: Cena brutto : 80 % - 80 punktów Okres udzielonej gwarancji : 10 % - 10 punktów Termin wykonania zamówienia: 10 % - 10 punktów. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LP = C + G + T, gdzie: LP całkowita liczba punktów przyznanych ofercie C liczba punktów przyznanych za kryterium (1) - Cena G liczba punktów przyznanych za kryterium (2) - Gwarancja T liczba punktów przyznanych za kryterium (3) - Termin W przypadku kryterium Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi(C) = Cmin / Ci x 80% (C) x 100 pkt gdzie: Pi(C) Ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium Cena Cmin Cena oferty z najniższą ceną Ci Cena oferty rozpatrywanej C Znaczenie kryterium Cena W przypadku kryterium Gwarancja oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi(G) = Gbad / Gmax x 10% (G) x 100 pkt gdzie: Pi(G) Ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium Gwarancja Gbad Okres gwarancji rozpatrywanej oferty Gmax Najdłuższy okres gwarancji G Znaczenie kryterium Gwarancja Przy czym Zamawiający zastrzega, iż zaoferowany przez Wykonawcę okres 12 miesięcy gwarancji, nie będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w ramach kryterium Gwarancja. Natomiast w przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy, Wykonawca uzyska ilość punktów w kryterium Gwarancja równoważną dla okresu gwarancji obejmującego 36 miesięcy. W przypadku kryterium Termin oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z zapisu poniżej: Wykonawca otrzyma 10 pkt. w przypadku , gdy zobowiąże się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 11 maja 2015 r. Wykonawca otrzyma 5 pkt. w przypadku , gdy zobowiąże się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 18 maja 2015 r. Wykonawca otrzyma 0 pkt. w przypadku , gdy zobowiąże się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 22 maja 2015 r. W tym celu wykonawca wypełnia pkt 7 - Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca zaznacza jeden z kwadratów poprzez wstawienie znaku X, który wskazuje na termin będący zobowiązaniem Wykonawcy, tj. termin zrealizowania przedmiotu zamówienia. W przypadku niezaznaczenia żadnego kwadratu, lub w przypadku kiedy Wykonawca zaznaczy więcej niż jeden kwadrat Zamawiający przyzna Wykonawcy - 0 pkt za kryterium TERMIN przyjmując, że Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 22 maja 2015 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. CZĘŚĆ 1 - dostawa gadżetów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
    • 3. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. CZĘŚĆ 2 - dostawa spinaczy do dokumentacji z nadrukiem obustronnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
    • 3. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla projektu ŁÓDZKIE PRZYJAZNE FILMOWCOM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. CZĘŚĆ 3 - dostawa toreb bawełnianych z nadrukiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
    • 3. Termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.