eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.Przebudowa ul. Zdrojowej w celu poprawy funkcji uzdrowiskowej miasta Świeradów-Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Świeradów-Zdrój: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ul. Zdrojowej w celu poprawy funkcji uzdrowiskowej miasta Świeradów-Zdrój
Numer ogłoszenia: 78416 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32089 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ul. Zdrojowej w celu poprawy funkcji uzdrowiskowej miasta Świeradów-Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ul. Zdrojowej w celu poprawy funkcji uzdrowiskowej miasta Świeradów-Zdrój. Do obowiązków Wykonawcy należy świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z wymogami : a)ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. b)ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz.U.03.162.1568, Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987). 2.Przedmiot zamówienia usługi nadzoru inwestorskiego obejmuje: a)pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie, oraz koordynatora nadzoru inwestorskiego, b)pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie, c)pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w ograniczonym zakresie, d)pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie, 3. W przypadku niejasności w zakresie praw i obowiązków Wykonawcy ustala się, iż celem niniejszej usługi jest stworzenie kompleksowego efektywnego systemu nadzoru inwestorskiego procesu inwestycyjnego realizowanego w ramach projektu pn.: Przebudowa ul. Zdrojowej w celu poprawy funkcji uzdrowiskowej miasta Świeradów-Zdrój. Wykonawca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować inwestycje tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowego zakończenia realizacji inwestycji, w szczególności poprzez: 3.1. kompleksowe zapoznanie się z : a) umową o dofinansowanie projektu ..................nazwa, w szczególności z wnioskiem o dofinansowanie stanowiącym załącznik do w/w umowy, b) dokumentacją projektową dotyczącą inwestycji wraz ze wszystkim uzgodnieniami, decyzjami, postanowieniami, warunkami technicznymi, kosztorysami inwestorskimi, c) ofertą Wykonawcy, umowami o roboty budowlane/dostawy/usługi, SIWZ, STWiORB, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. 3.2. weryfikacja i zatwierdzenie Arkuszu podziału kwoty ryczałtowej wraz z podziałem na płatności , kosztorysu ofertowego w ciągu 3 dni roboczych od przedłożenia przez Wykonawcę robót budowlanych co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy o zgodności z dokumentacją projektową i SIWZ, 3.3.weryfikacja i zatwierdzenie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy złożonym Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od przedłożenia go przez Wykonawcę robót budowlanych, 3.4.przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową i przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności/niezgodności z dokumentacją projektową w terminie przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 3.5. przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o uzyskaniu/nie uzyskaniu od Wykonawcy robót budowlanych zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na drogach gminnych zgodnego z wytycznymi Zamawiającego, w terminach wynikających z umowy o roboty budowlane, w ciągu 3 dni roboczych od przedłożenia/nie przedłożenia przez Wykonawcę robót budowlanych, 3.6. przedłożenie Zamawiającemu oświadczenie o uzyskaniu/nie uzyskaniu od Wykonawcy robót budowlanych pisemnych oświadczeń właścicieli/ użytkowników urządzeń podziemnych na terenie inwestycji o przyjęciu nadzoru nad realizowanymi robotami w terminach wynikających z umów o roboty budowlane, w ciągu 3 dni roboczych od przedłożenia/nie przedłożenia przez Wykonawcę robót budowlanych, 3.7. ustalenie z Wykonawcą robót budowlanych rodzajów i wzorów dokumentów dotyczących realizacji umowy oraz sposób ich obiegu, z uwzględnieniem wzorów dokumentów obowiązujących dla Projektu współfinansowanego z RPO WD na lata 2007-2013. 3.8. wykonywanie pełnego zakresu czynności jaki dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz. U.03.162.1568, rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych Dz.U.Nr165,poz.987, w szczególności poprzez: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych; b) zorganizowanie przekazania placu budowy i dziennika budowy Wykonawcy robót budowlanych w obecności przedstawiciela Zamawiającego i sporządzenie protokołu z tej czynności i przekazanie niezwłocznie Zamawiającemu, c) pisemne akceptowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania w terminie 3 dni od przedłożenia przez Wykonawcę robót budowlanych celem zapobiegania stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; wszelkie zastosowane materiały budowlane na zadaniu inwestycyjnym muszą być nowe, nieużywane, oraz winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U., Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej. d) sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego, z obowiązującymi przepisami i polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pozwoleniem na budowę, decyzją środowiskową, umową o dofinansowanie zawartą między Zamawiającym a Województwem Dolnośląskim, umowami o wykonanie robót budowlanych, dotyczącymi realizacji zadań inwestycyjnych, zawartymi pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zastosowanych materiałów/wyrobów , a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych, niepełnowartościowych; inicjowanie na żądanie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy prób, badań, oględzin, f) kontrolę prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, h) stwierdzanie wystąpienia wady w toku realizacji inwestycji,potwierdzanie usunięcia wad występującej w toku realizacji inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, w terminie 3 dni od zawiadomienia o usunięciu wady, i) sprawdzania właściwego oznakowania pracowników Wykonawcy robót budowlanych i podwykonawców i kolejnych podwykonawców oraz obowiązek ujawniania Zamawiającemu podwykonawców i kolejnych podwykonawców wykonawcy robót budowlanych, celem zagwarantowania właściwego rozliczenia finansowego przyjętego przez Zamawiającego w umowach na roboty budowlane nadzorowanych inwestycji ;potwierdzanie i rozliczenie zakresu robót wykonanych przez podwykonawców i kolejnych podwykonawców wykonawcy robót budowlanych, j) inicjowanie na żądanie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy narad koordynacyjno-technicznych związanych z realizacją inwestycji;organizowanie i uczestniczenie minimum dwa razy w miesiącu w naradach odbywających się w siedzibie Zamawiającego - obecność obowiązkowa koordynatora nadzoru inwestorskiego i inspektorów branżowych realizujących aktualnie realizowane zadania, jednak nie rzadziej niż to wynika z charakteru zawartej między stronami umowy i obowiązujących przepisów. k) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących : k1) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, k2) wykonywania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, k3)sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu opinii dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych, l) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót/usług/dostaw, usunięcia wad, ł) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót : ł1) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwe wykonanych robót budowlanych, ł2) wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła stwarzać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z umową, projektem lub pozwoleniem na budowę, m) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego w formie protokołu konieczności wraz z uzasadnieniem, jeżeli w okresie realizacji robót : m1)zajdzie konieczność wykonywania robót dodatkowych /zamiennych; bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest uprawniony do wydawania wiążących poleceń wykonawcy robót budowlanych w zakresie wykonania robót dodatkowych /zamiennych, m2) jeżeli pojawi się alternatywa dla przyjętych rozwiązań projektowych będących podstawą wykonania robót budowlanych; bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących zmian w projekcie, m3) jeżeli zajdzie konieczność wykonywania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji podjąć niezbędne kroki w celu zażegnania niebezpieczeństwa lub awarii, jednak bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących zmian w projekcie, nie jest uprawniony do wydawania wiążących poleceń wykonawcy robót budowlanych w zakresie wykonania robót dodatkowych /zamiennych, n) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby, wprowadzanie ich do realizacji (rysunki zamienne lub wpis do Dziennika Budowy); kompletowanie dokumentacji z naniesionymi poprawkami projektanta na dokumentacji projektowej, prób technicznych, itp. wynikających z prawa budowlanego i norm branżowych, o) koordynacja robót budowlanych poszczególnych branż, p) stwierdzanie gotowości do odbiorów robót zanikowych, odbiorów częściowych i końcowych wpisem do Dziennika Budowy oraz pisemne poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego; W ramach odbiorów o których mowa w zdaniu poprzednim dokonywane będą odbiory robót podwykonawcy i dalszych podwykonawców, których przedmiotem będzie potwierdzenie zakresu wykonanych robót przez podwykonawców i dalszych podwykonawców. r) dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikowi poprzez: r1) sprawdzanie, potwierdzanie robót ulegających zakryciu lub zanikowi i sporządzenie na tą okoliczność protokołu odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikowi, w terminie 48 godzin od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych; r2) W przypadku nie stawienia się Wykonawcy w terminie o którym mowa w punkcie r1) Wykonawca robót budowlanych może kontynuować prace, a koszty przeprowadzenia ewentualnych prób i robót związanych z usunięciem ujawnionych nieprawidłowości, które powstały na skutek zaniechania Wykonawcy obciążają Wykonawcę, r3) W przypadku zakrycia robót podlegających odbiorowi i nie powiadomienia Wykonawcy przez wykonawcę robót budowlanych, Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. s) dokonywanie odbiorów robót częściowych poprzez organizowanie prac Komisji Odbiorowej Zamawiającego i sporządzanie wszystkich dokumentów tym związanych: - sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i w terminie 5 dni złożenie Komisji Odbiorowej Zamawiającego i Wykonawcy oświadczenia o kompletności dokumentacji odbiorowej i wyznaczenie terminu rozpoczęcia odbioru lub oświadczenia o braku kompletności dokumentacji odbiorowej, jeżeli stwierdzi brak niezbędnych dokumentów do dokonania odbioru, odmawia dokonania odbioru do czasu uzupełnienia dokumentów i wyznacza termin uzupełnienia dokumentów, - Komisja Odbiorowa Zamawiającego zobowiązana jest do dokonania odbioru lub odmowy dokonania odbioru w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia odbioru lub uzupełnienia dokumentów. - sporządzenie protokołów odbioru częściowego dla Komisji Odbiorowej Zamawiającego, który będzie zawierał wszystkie ustalenia i zalecenia poczynione w trakcie odbioru, wraz z uzyskaniem podpisów członków komisji. t) dokonywanie odbiorów końcowych robót poprzez organizowanie prac Komisji Odbiorowej Zamawiającego i sporządzanie wszystkich dokumentów z tym związanych: t1) sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i w terminie 5 dni złożenie Komisji Odbiorowej Zamawiającego i Wykonawcy oświadczenia o kompletności dokumentacji odbiorowej i wyznaczenie terminu rozpoczęcia odbioru lub oświadczenia o braku kompletności dokumentacji odbiorowej, jeżeli stwierdzi brak niezbędnych dokumentów do dokonania odbioru, odmawia dokonania odbioru do czasu uzupełnienia dokumentów i wyznacza termin uzupełnienia dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania lub odmowy dokonania czynności, o których mowa w zdaniu poprzednim w terminie do 5 dni od otrzymania zgłoszenia Wykonawcy do odbioru końcowego lub w terminie 5 dni od otrzymania od Wykonawcy uzupełnionych dokumentów nie dłużej jednak niż do dnia określonego w umowie o roboty budowlane, t2) Komisja Odbiorowa Zamawiającego z czynności odbioru sporządzi w terminie 5 dni protokół końcowy,nie dłużej jednak niż do dnia określonego w umowie o roboty budowlane ostatecznego odbioru końcowego lub odmowy dokonania odbioru końcowego, który zawierać będzie wszystkie ustalenia i zalecenia poczynione w trakcie odbioru, u) obowiązek przygotowywania i składania Zamawiającemu comiesięcznych pisemnych sprawozdań o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia realizacji inwestycji, które Wykonawca powinien przewidywać, kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, z przebiegu oraz z realizacji inwestycji - obowiązek przekazania sprawozdania do 5-go każdego miesiąca w zakresie m.in.: u1) wskazania wszelkich zagrożeń, problemów, kolizji dotyczących inwestycji (min. w zakresie dotrzymania terminu wykonania, sprawnej realizacji inwestycji), u2) wskazania wszelkich niezgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, u3) wskazania wszelkich czynników mogących prowadzić do konieczności wprowadzenia zmian w umowie. w) sporządzanie przedmiotowych sprawozdań nie wyklucza pozostałych obowiązków bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji nadzorowanej inwestycji (jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przypadku gdyby w opinii Wykonawcy dana inwestycja nie była w żaden sposób zagrożona, jest on również zobowiązany do przygotowania sprawozdania, w którym powinien zawrzeć swoją opinię), 3.9. Obowiązki o których mowa powyżej wykonywane będą poprzez pobyt personelu Wykonawcy, o którym mowa w § 5 odpowiednio do potrzeb wynikających z toku budowy jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, w tym raz w godzinach pracy Urzędu. Pobyt musi być udokumentowany wpisem na listę obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego. W razie potrzeby Koordynator będzie wzywał inspektora danej branży w trybie pilnym na plac budowy w celu rozwiązania problemów pojawiających się pomiędzy radami budowy, na których obecny będzie pełen skład inspektorów. O fakcie wezwania Inspektora Nadzoru Koordynator będzie informował Zamawiającego. 3.10. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w przeglądach rocznych i awaryjnych wynikłych z rękojmi i gwarancji w terminach od dnia rozpoczęcia okresów gwarancji i rękojmi oraz wynikających z konieczności złożenia wyjaśnień w związku ze złożeniem przez Zamawiającego wniosków o płatność oraz udzielenie wyjaśnień, w tym w ramach prowadzonych kontroli i audytów , w okresie trwałości projektu. 3.11. wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych sporządzenia karty gwarancyjnej i instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu. 3.12. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu harmonogramu przeglądów wynikających z: uzyskanej od wykonawcy robót budowlanych karty gwarancyjnej i instrukcji użytkowania i eksploatacji wybudowanych obiektów, udzielonych przez producentów gwarancji na zabudowane materiały i urządzenia, rękojmi na wybudowane obiekty. 3.13.Wykonawca dokona podziału do celów rozliczeniowych ceny ryczałtowej podanej w przyjętej ofercie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, który polegać będzie na podziale ceny ryczałtowej na ceny odnoszące się do nadzorowanych poszczególnych zadań inwestycyjnych nr 1,2,3,4,5,6,7,8 - wprost proporcjonalnie do podziału jakiego dokonał Wykonawca robót budowlanych w Arkuszu podziału kwoty ryczałtowej wraz z podziałem na płatności. 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przedmiotowym zadaniem polegać będzie na objęciu nadzorem przebudowy drogi stanowiącej ul. Zdrojową (dł. 393 mb, pow. ok. 6000 m2), zlokalizowanej na nieruchomościach oznaczonych geodezyjnie jako działki nr: 1, 15, 18, 19, 39, 40, 45, am. 6, Obr. IV; 44, 46/1, 51, 70, 71/2, am. 9, Obr. IV. Przedmiot zamówienia zawiera następujące zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa jezdni, chodników i pozostałych elementów architektonicznych ul. Zdrojowej Zadanie nr 2 - Budowa fontanny wraz z przyłączami Zadanie nr 3 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zdrojowej Zadanie nr 4 - Budowa oświetlenia drogowego wraz z iluminacjami w ul. Zdrojowej Zadanie nr 5 - Budowa poidełek z wodą mineralną wraz z przyłączami: Zadanie nr 6 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Zdrojowej Zadanie nr 7 - Wymiana sieci wodociągowej w ul. Zdrojowej wraz z przyłączami: Zadanie nr 8 - Budowa instalacji monitoringu w ul. Zdrojowej Szczegółowo zakres zadań opisany jest w SIWZ. Przy wycenie oferty należy uwzględnić że: a) zmiany w zakresie wykonywania nadzorowanych robót budowlanych wprowadzone przez Zamawiającego w UWAGACH DLA WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH i wszystkie zmiany i odpowiedzi na pytania umieszczone w przetargu na roboty budowlane objęte nadzorem, umieszczone na stronie bip.umswieradowzdroj.nv.pl , b) wszystkie obowiązki uczestników procesu budowlanego wynikające z prawomocnej decyzji określającej środowiskowe uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia dotyczącego poprawy zagospodarowania centrum Uzdrowiska Świeradów-Zdrój, obejmującej swym zakresem także przebudowę ul. Zdrojowej (skan decyzji w załączeniu), c) Ulica Zdrojowa stanowi centrum miejscowości (strefa ochrony uzdrowiskowej A), tworząc oś, wokół której zlokalizowane są najważniejsze atrakcje turystyczne miasta (Dom Zdrojowy z Halą Spacerową, parki zdrojowe) oraz obiekty związane z lecznictwem uzdrowiskowym (Zakład Radonowy, Łazienki Leopolda - obecnie Szpital Uzdrowiskowy Goplana, Łazienki Marii - obecnie Zakład Kuracji Borowinowej). Miejscowość jako założenie urbanistyczne jest wpisana do rejestru zabytków. Należy również wziąć pod uwagę fakt, iż przy ul. Zdrojowej: - zamieszkuje na stałe około 200 mieszkańców, - w sposób ciągły, swoją działalność prowadzi ok. 75 podmiotów gospodarczych z branż: hotelarskiej, spożywczej, gastronomicznej, opieki zdrowotnej, handlowej, usługowej itp. W związku z całkowitym wyłączeniem z ruchu kołowego ulicy Zdrojowej ww. użytkownikom Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest zapewnić bezpieczne pod względem technicznym (np. poprzez zamontowanie kładek pieszych typu U-28) dojście do budynków mieszkalnych i lokali o których mowa w zdaniu poprzednim oraz zapewnić możliwość świadczenia usług w sposób ciągły. Dostarczenie towarów będzie się odbywało z ulic przyległych i krzyżujących się z ulicą Zdrojową. 5. Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5 - Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu nr 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura ),Działania 6.1 Turystyka uzdrowiskowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Zadanie nr 7 - Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 6. Cel zamówienia/projektu: Miasto Świeradów-Zdrój jest miejscowością uzdrowiskową położoną w Górach Izerskich, którą co roku odwiedza około 30 tys. turystów i kuracjuszy. Ze względu na położenie geograficzne i posiadane bogactwa naturalne rozwój całej gminy ściśle powiązany jest z rozwojem branży uzdrowiskowo - turystycznej (generuje ona większość dochodów podatkowych gminy, jak również zatrudniona jest w niej dominująca część mieszkańców gminy Świeradów-Zdrój i innych gmin ościennych). Strategicznym przedsięwzięciem z punktu widzenia dalszego rozwoju miasta jest przekształcenie ulicy Zdrojowej w deptak uzdrowiskowy. Ulica Zdrojowa stanowi centrum miejscowości (strefa ochrony uzdrowiskowej A), tworząc oś, wokół której zlokalizowane są najważniejsze atrakcje turystyczne miasta (Dom Zdrojowy z Halą Spacerową, parki zdrojowe) oraz obiekty związane z lecznictwem uzdrowiskowym (Zakład Radonowy, Łazienki Leopolda - obecnie Szpital Uzdrowiskowy Goplana, Łazienki Marii - obecnie Zakład Kuracji Borowinowej). Realizacja projektu przebudowy ulicy Zdrojowej mający na celu poprawę funkcji uzdrowiskowej miasta Świeradów-Zdrój. Ponadto będzie miała bezpośredni wpływ na wzrost atrakcyjności turystyczno-uzdrowiskowej Świeradowa-Zdroju wśród innych miejscowości o podobnym charakterze, przyczyni się do wzrostu jego konkurencyjności, czego oznaką będzie zwiększenie się liczby turystów oraz kuracjuszy krajowych i zagranicznych odwiedzających uzdrowisko. Inwestycja powyższa umożliwi dalsze pozyskiwanie inwestorów, rozwój istniejących struktur przedsiębiorczości, utrzymanie istniejących oraz tworzenie nowych miejsc pracy. 7. Wykonawca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować zamówienie tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowego zakończenia realizacji zamówienia. 8. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia, nie wykluczają obowiązku wykonywania w ramach zakresu umowy wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi RPO WD. Czynności i zadania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym realizowane będą z własnej inicjatywy Wykonawcy lub na zlecenie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. 9.W przypadku niejasności w zakresie praw i obowiązków Wykonawcy ustala się, iż celem niniejszej umowy jest osiągnięcie celu projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi RPO WD, a w przypadku uzyskania przez Zamawiającego dofinansowania również PROW. 10. Przedmiot umowy będzie wykonywany zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, współczesną wiedzą techniczną, pozwoleniem na budowę, decyzją środowiskową, umową o dofinansowanie zawartą między Zamawiającym a Zarządem Województwa Dolnośląskiego, przekazanymi w 1 egzemplarzu przez Zamawiającego. 11.Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru wykonane zostaną z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych. Wszelkie zastosowane materiały budowlane muszą być nowe, nieużywane, oraz odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. , Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości 20% zamówienia podstawowego, obejmujących nadzór inwestorski nad przewidywanymi do udzielania robotami uzupełniajacymi w zakresie: 1) dostawa i montaż dodatkowej pijałki, w tym: postument z piaskowca z figurką z brązu, misa z granitu i miniławeczki kamienne z piaskowca oraz instalacji wodnej i kanalizacyjnej w obrębie pijałki, z armaturą , wylewką i syfonem (wzór figurki - glina szamotowa wypalona na biskwit - stanowiąca podstawę do wykonania odlewów z brązu zostanie dostarczona przez Zamawiającego), 2) wymiany istniejącego kanału sieci kanalizacji deszczowej o 1000 - dł. ok. 12 m 3) rozbiórki murków kamiennych do poziomu planowanego chodnika o wymiarach 2,1 m3, 4,3 m3, 4,4m3 i wykonanie czapy kamiennej murku o dł. 33 mb - granit (płyty cięte, polerowane - wym 0,4m x 0,1m) oraz dostawa i montaż balustrady kutej o łącznej długości 13mb+21mb = 33 mb 4) budowa kanału kolektora sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC (o 200) - 20 mb oraz montaż dodatkowo 1 szt. studni z tworzyw sztucznych (PVC) - o 600 wraz z zagęszczeniem trasy przekopu oraz odtworzeniem nawierzchni po przekopie (nawierzchnia z kostki granitowej oraz schody terenowe - trójstopnicowe - stopnice z bloków granitowych - cięte, płomieniowane) - połączenie budowanego kolektora z istniejącą siecią. 5) wykonanie 2 dodatkowych przyłączy wraz z niezbędną armaturą ( o 40) o dł. ok. 5,50 mb (budynek Zdrojowa 4) oraz dł. ok. 8,0 mb (budynek Zdrojowa 1).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5 - Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu nr 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura ),Działania 6.1 Turystyka uzdrowiskowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.B.H.U. AMB Arkadiusz Marcinkowski, ul. Willowa 4, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113124,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.