Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-09
Parczew: Dostawa i wymiana lampy wraz z układem chłodzenia do tomografu komputerowego SOMATON Emotion 16 wraz z uruchomieniem oraz wykonaniem testów jakościowych. SPZOZ.V.ZP-3520/11/2016
Numer ogłoszenia: 78401 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552113, faks 83 3552113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana lampy wraz z układem chłodzenia do tomografu komputerowego SOMATON Emotion 16 wraz z uruchomieniem oraz wykonaniem testów jakościowych. SPZOZ.V.ZP-3520/11/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana lampy wraz z układem chłodzenia do posiadanego przez Zamawiającego tomografu komputerowego SOMATON Emotion 16 (2007), nr seryjny 78479, producent SIEMENS wraz z uruchomieniem oraz wykonaniem testów jakościowych oraz wymiana prawego przedniego panelu gantry tomografu . Przedmiot zamówienie obejmuje: - dostawę lampy typu DURA 422-MV, lub równoważnej, zgodnej z parametrami wskazanymi dla lampy w załączniku nr 4 Parametry techniczne, kompatybilnej z tomografem Zamawiającego - szt. 1, - dostawę układu chłodzenia do w/w lampy - szt. 1, - demontaż uszkodzonych elementów, - montaż i uruchomienie lampy oraz układu chłodzenia do tomografu komputerowego, - wyskalowanie generatora, - ustawienie automatyki zaczernień, - wykonanie pomiarów parametrów jakości zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r., poz. 1015, z późń. zm.), - dostawę i wymianę uszkodzonego prawego przedniego panelu gantry tomografu. 2. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać parametry techniczne określone w Zestawieniach parametrów technicznych stanowiących (załącznik nr 4 do siwz) i warunkach gwarancji (załącznik nr 6 do siwz). 3. Wymagany okres gwarancji dla lampy: minimum 12 miesięcy lub do 100 000 scanosekund, w zależności co nastąpi wcześniej, od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a jeżeli w protokole tym zostały stwierdzone wady, od daty ich usunięcia. 4. Wymagany okres gwarancji dla systemu chłodzenia lampy i panelu gantry: 6 miesięcy, od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a jeżeli w protokole tym zostały stwierdzone wady, od daty ich usunięcia. 5. Wymagany okres rękojmi za wady urządzeń - 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a jeżeli w protokole tym zostały stwierdzone wady, od daty ich usunięcia. 6. Oferowany przedmiot zamówienia wymieniony w Zestawieniach parametrów technicznych musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z pełną gwarancją producenta, kompatybilny z tomografem komputerowym Zamawiającego, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015r., dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczany wyrób medyczny musi spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (t. j. Dz.U. 2015r., poz. 876 z późn. zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE. 7. Zamawiający nie posiada kodów dostępu oprogramowania tomografu komputerowego. 8. Termin realizacji zamówienia: 14 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od daty zawarcia umowy. 9. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu starych, uszkodzonych części (lampa, układ chłodzenia, panel gantry) o czytelnym numerze seryjnym, w dniu zainstalowania nowej lampy, układu chłodzenia i panelu gantry. 10. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy przedmiotu umowy wynosi 30 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.50.00 - 33.10.50.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Parametry techniczne zgodnie z załącznikami nr 4 do SIWZ. 3. Warunki gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji na lampę tomografu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Administracja pokój Nr 11 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Administracja pokój Nr 1 Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.