Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Łódź: usługi serwisowe urządzeń laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 783 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyujnanieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi serwisowe urządzeń laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi, przeglądów, serwisowania, kalibracji i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego wyszczególnionego poniżej: Zadanie nr 1 - przegląd komór laminarnych JOUAN typu MSC 12 - 1 szt. i MSC 9 - 1 szt. Zadanie nr 2 - przegląd i konserwacja sekwenatora ABI Prism 3100 firmy Applied Biosystems - 1 szt. i termocyklerów GeneAmp PCR System 9700 firmy Applied Biosystems - 5 szt. Zadanie nr 3 - przegląd i konserwacja pehametru CP 501 firmy Elmetron- szt. 1 Zadanie nr 4 - wzorcowanie i legalizacja wag laboratoryjnych typu: - waga WPS2100/c/2; d =10 mg, max obciążenie 2100g - 1 szt. - waga CP-224S-OCE; d=0,1mg, max obciążenie 0,1 mg - 2 szt. - waga XA 60/220; d=0,01/0,1mg, max 60/220g - 1 szt. - waga WPA 60; d=0,1mg, max 60g - 1 szt. - waga WLT 3/6/X/L; d=0,05/0,1g max 3kg/6kg - 1 szt. - waga WXD 200/2000; d=0,001/0,01g, max 200/2000g - 2 szt. Zadanie nr 5 - kalibracja i konserwacja pipet automatycznych o zmiennej objętości - pipety automatyczne o zmiennej objętości firmy Eppendorf - 26 szt. - pipety automatyczne o zmiennej objętości firmy Finnpipette - 25 szt. Zadanie nr 6 - przegląd i konserwacja systemu uzdatniania wody Elga składającego się z: systemu Prima, zbiornika 75l, systemu Maxima - 1 szt. Zadanie nr 7 - przegląd i konserwacja chromatografów gazowych i spektrofotometru SHIMADZU - chromatograf gazowy GC - 17A z wyposażeniem - 2 szt. - chromatograf gazowy z detektorem mas (GC/MS-QP 2010 PLUS) z wyposażeniem - 1 szt. - spektrofotometr FTIR - 8400 z wyposażeniem - 1 szt. Powyższe urządzenia są specjalistycznymi aparatami, wykorzystywanymi do prowadzenia badań w laboratorium w ramach ekspertyz kryminalistycznych. Należą do grupy urządzeń badawczych, mających bezpośredni wpływ na jakość wyników badań. Z powyższego powodu oraz z uwagi na unikatowe rozwiązania konstrukcyjne oraz określone dla tych aparatów parametry techniczne, usługa będąca przedmiotem zamówienia wymaga posiadania specjalistycznego oprzyrządowania, specjalistycznego testowego oprogramowania, oryginalnych drobnych części zużywających sie w trakcie eksploatacji oraz specjalistycznej wiedzy technicznej o aparatach objętych przedmiotem zamówienia. Należy zatem uwzględnić,że profesjonalne wykonanie przedmiotowej usługi może być powierzone wyłącznie autoryzowanemu serwisowi producenta sprzętu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy: wykonali minimum 2 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu (odpowiednio do zadania),dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Minimalna wartość usług brutto /odpowiednio dla zadania/ Zadanie nr 1 - 4 000,00 zł Zadanie nr 2 - 30 000,00 zł Zadanie nr 3 - 1 000,00 zł Zadanie nr 4 - 500,00 zł Zadanie nr 5 - 3 000,00 zł Zadanie nr 6 - 10 000,00 zł Zadanie nr 7 - 20 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dla zadań 4 i 5 - Wymagane jest aby wykonawcą usługi było laboratorium pomiarowe posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji potwierdzającą jego kompetencje oraz zgodność wdrożonego systemu jakości z wymogami normy międzynarodowej PN-EN ISO/IEC 17025. - dla zadań 1-3 oraz 6-7 - Wykonawca musi posiadać certyfikat wystawiony przez producenta, poświadczający ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie obsługi serwisowej aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia lub inny dokument wystawiony przez producenta uprawniający go do dokonywania przeglądów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają następujące zmiany w treści umowy w zakresie ceny przedmiotu umowy (usług): 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego. 2) w przypadku obniżenia cen Wykonawcy 3) w przypadku promocji i upustów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Kopernika 29/31, 90-545 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Kopernika 29/31, 90-545 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd komór laminarnych JOUAN typu MSC 12 - 1 szt., MSC 9 - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd komór laminarnych JOUAN typu MSC 12 - 1 szt., MSC 9 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd i konserwacja sekwenatora ABI Prism 3100 firmy Applied Biosystems - 1 szt. i termocyklera GeneAmp PCR System 9700 firmy Applied Biosystems - 5 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja sekwenatora ABI Prism 3100 firmy Applied Biosystems - 1 szt. i termocyklera GeneAmp PCR System 9700 firmy Applied Biosystems - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd i wzorcowanie pehametru CP- 501 - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i wzorcowanie pehametru CP- 501 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wzorcowanie i legalizacja wag laboratoryjnych typu: - Waga WPS2100/c/2; d =10 mg, max obciążenie 2100g - 1 szt. - Waga CP-224S-OCE; d=0,1mg, max obciążenie 0,1 mg - 2 szt. - Waga XA 60/220; d=0,01/0,1mg, max 60/220g - 1 szt. - Waga WPA 60; d=0,1mg, max 60g - 1 szt. - Waga WLT 3/6/X/L; d=0,05/0,1g max 3kg/6kg - 1 szt. - Waga WXD 200/2000; d=0,001/0,01g, max 200/2000g - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowanie i legalizacja wag laboratoryjnych typu: - Waga WPS2100/c/2; d =10 mg, max obciążenie 2100g - 1 szt. - Waga CP-224S-OCE; d=0,1mg, max obciążenie 0,1 mg - 2 szt. - Waga XA 60/220; d=0,01/0,1mg, max 60/220g - 1 szt. - Waga WPA 60; d=0,1mg, max 60g - 1 szt. - Waga WLT 3/6/X/L; d=0,05/0,1g max 3kg/6kg - 1 szt. - Waga WXD 200/2000; d=0,001/0,01g, max 200/2000g - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kalibracja i konserwacja pipet automatycznych o zmiennej objętości - Pipety automatyczne o zmiennej objętości firmy Eppendorf - 26 szt. - Pipety automatyczne o zmiennej objętości firmy Finnpipette - 25 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalibracja i konserwacja pipet automatycznych o zmiennej objętości - Pipety automatyczne o zmiennej objętości firmy Eppendorf - 26 szt. - Pipety automatyczne o zmiennej objętości firmy Finnpipette - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przegląd i konserwacja systemu uzdatniania wody Elga składającego się z: systemu Prima, zbiornika 75l, systemu Maxima - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja systemu uzdatniania wody Elga składającego się z: systemu Prima, zbiornika 75l, systemu Maxima - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przegląd i konserwacja chromatografów gazowych i spektrofotometru SHIMADZU - chromatograf gazowy GC - 17A z wyposażeniem - 2 szt. - chromatograf gazowy z detektorem mas (GC/MS-QP 2010 PLUS) z wyposażeniem - 1 szt. - spektofotometr FTIR - 8400 z wyposażeniem - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja chromatografów gazowych i spektrofotometru SHIMADZU - chromatograf gazowy GC - 17A z wyposażeniem - 2 szt. - chromatograf gazowy z detektorem mas (GC/MS-QP 2010 PLUS) z wyposażeniem - 1 szt. - spektofotometr FTIR - 8400 z wyposażeniem - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.