eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Dostawa pojazdu do przewozu padłych zwierząt

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78383 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Mszczonów: Dostawa pojazdu do przewozu padłych zwierząt
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41529 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45808 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Mazowsze Zachodnie", krajowy numer identyfikacyjny 1543358100000, ul. ul. Grójecka  45, 96320   Mszczonów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8582840, faks 0-46 8582843, e-mail artur.jankowski@mszczonow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.zmmz.mszczonow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Związek Międzygminny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pojazdu do przewozu padłych zwierząt

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZMG.271.01.2017.JJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu do załadunku, przewozu i wyładunku padłych zwierząt w miejscu ich gromadzenia, tj. Zbiornicy Sanitarnej Padłych Zwierząt w Mszczonowie. 2. Wymagania ogólne dotyczące pojazdu: - rok produkcji: 2016 lub 2017, - dopuszczalna masa całkowita - 3,5 t, - ładowność - min. 700 kg, - silnik Diesel o mocy min. 115 KM i pojemności min. 2500 cm3, norma spalin min. EURO 6, - kabina 3-miejscowa, w kolorze białym, - siedziska w kolorze ciemnym, materiał łatwy do czyszczenia, odporny na zabrudzenia, - wspomaganie układu kierowniczego, - czujniki cofania, - klimatyzacja, - elektrycznie podgrzewane lusterka boczne, - radioodtwarzacz, - koła bliźniacze na osi tylnej, koło zapasowe w koszu. 3. Wymagania ogólne dotyczące nadbudowy: - rok produkcji nadbudowy: 2017, - nadbudowa usztywniona wykonana ze stali kwasoodpornej, - kontener (skrzynia ładunkowa) o poj. min. 7,5 m3, - skrzynia ładunkowa szczelna, - otwierana hydraulicznie do góry tylna klapa (pochylnia) odciążana sprężynami gazowymi, przeznaczona do wciągania przy pomocy liny i wciągarki martwych, dużych zwierząt, - wciągarka o uciągu min. 2.200 kg, z liną ze stali kwasoodpornej o długości min. 24 m, sterowana z pilota bezprzewodowego o zasięgu min. 24 m, - mechaniczny wypychacz ulokowany wewnątrz kontenera umożliwiający mechaniczne opróżnienie kontenera z zebranych padlin, - najazdy chowane pod skrzynię ładunkową, - dwie skrzynki z polietylenu na środki czystości oraz odzież ochronną operatora, - urządzenie do dezynfekcji i odkażania, - boczne skrzynki na osprzęt dodatkowy, - wąż spustowy do opróżniania skrzyni z odcieków, zapobiegający rozbryzgom i zanieczyszczeniom środowiska przy otwieraniu pokrywy, - dwie żółte ostrzegawcze lampy błyskowe, sygnalizujące pracę na jezdni, - lampa oświetlająca miejsca pracy, - dwa, do czterech otworów na bokach skrzyni ładunkowej, zamykane klapami, odciążanymi sprężynami gazowymi, umożliwiające szybki załadunek drobnej padliny (np. ptactwa) bez potrzeby otwierania klapy tylnej, - pojemnik na wodę, wyposażony w kranik. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby zamawiającego w terminie określonym przez wykonawcę w ofercie. Dostawa musi być uprzednio uzgodniona z zamawiającym. 5. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa termin minimalny i maksymalny. Termin realizacji zamówienia będzie wiążący dla stron przyszłej umowy i nie będzie podlegał zmianom, z zastrzeżeniem szczegółowych warunków zamiany umowy. Niedotrzymanie zobowiązań ofertowych w zakresie terminu realizacji zamówienia, przy braku przesłanek do jego zmiany, będzie skutkowało naliczeniem kar umownych. 6. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia w zakresie obsługi pojazdu i nadbudowy osoby wskazanej przez zamawiającego. Szkolenie ma się odbyć w siedzibie zamawiającego po przekazaniu przedmiotu zamówienia a przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia w momencie przekazania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie rękojmi i gwarancji jakości zapewnić pełny serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia na swój koszt. 8. Okres rękojmi i gwarancji jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa okres minimalny i maksymalny. Zadeklarowany przez wykonawcę okres rękojmi i gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia będzie wiążący dla stron przyszłej umowy i nie będzie podlegał zmianom. 9. W ramach serwisu gwarancyjnego wykonawca zobowiązany będzie do odebrania z siedziby zamawiającego uszkodzonego przedmiotu zamówienia (pojazdu z nadbudową) i jego naprawy w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadzie lub usterce za pośrednictwem poczty elektronicznej. 10. W ramach serwisu gwarancyjnego wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania corocznego przeglądu gwarancyjnego oraz wykonania wszelkich niezbędnych czynności związanych z serwisem gwarancyjnym. Ostatni przegląd gwarancyjny zostanie dokonany przez wykonawcę na zakończenie okresu gwarancyjnego. 11. Dostarczony pojazd musi spełniać wszelkie wymagania i warunki wynikające z przepisów sanitarno-weterynaryjnych oraz wymogów określonych przepisami ochrony środowiska. 12. Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów specjalnych (przeznaczonych do załadunku, przewozu i wyładunku padłych zwierząt), musi posiadać świadectwo homologacji oraz spełniać wszelkie normy i aktualnie obowiązujące przepisy w takim zakresie do jakich celów został wykonany. 13. Dokumenty wymagane wraz z pojazdem: a) Książka gwarancyjna; b) Instrukcje obsługi podwozia oraz zabudowy pojazdu; c) Świadectwo homologacji na pojazd kompletny; d) Katalog części w formie opisowej i rysunkowej; e) Dokumenty wymagane do rejestracji; f) Inne deklaracje i certyfikaty wymagane odrębnymi przepisami. 14. Dostarczony pojazd wraz z nadbudową ma być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy pełną odpowiedzialność ponosi wykonawca. 15. Pozostałe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34114000-9
Dodatkowe kody CPV: 34144510-6, 34144511-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważniono w dniu 28.03.2017r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT238000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.