eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Ostróda, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Miejskiej Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Ostróda: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Ostróda, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Miejskiej Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 78377 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58825 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Ostróda, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Miejskiej Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: a) sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego (zał. nr 1), zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 4); b) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru, c) bilansowania handlowego w zakresie sprzedaży energii elektrycznej; d) zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zapotrzebowanie: Strefa całodobowa- 196.041 kWh; Strefa dzienna- 69.694 kWh; Strefa nocna- 127.855 kWh II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKP Energetyka S.A., ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135815,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98397,50

  • Oferta z najniższą ceną: 98397,50 / Oferta z najwyższą ceną: 98397,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 11 marca 2013r. wpłynęło pismo od dotychczasowego dostawcy energii elektrycznej, wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego, dotyczące braku możliwości zapewnienia prawidłowego wykonania zawartej umowy. W dniu 12.03.2013r. Gmina, zgodnie z § 8 ust. 3 zawartej umowy wezwała wykonawcę do dalszego świadczenia dostawy. W dniu 03.04.2013r. dotychczasowy wykonawca opublikował komunikat o złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości z możliwością zawarcia układu, następnie (11.04.2013r.) telefonicznie poinformował, iż nie może świadczyć dostawy będącej przedmiotem zamówienia i drogą elektroniczną przekazał propozycję porozumienia rozwiązującego zawartą umowę. Wobec powyższego do czasu wyboru, w trybie przetargu nieograniczonego, kolejnego wykonawcy, Gmina zamierza zawrzeć umowę w trybie zamówienia z wolnej ręki z PKP ENERGETYKA S.A.- Pion Sprzedaży Biuro Obsługi w Białymstoku ul. Hetmańska 103 15-757 Białystok. Zaistniała sytuacja wynika z przyczyn za które wyłączną odpowiedzialność ponosi dotychczasowy wykonawca, których Gmina nie mogła wcześniej przewidzieć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.