eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb realizowanych przez Wydział Nieruchomości zadań własnych powiatu i zleconych z zakresu administracji rządowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78334 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Cieszyn: Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb realizowanych przez Wydział Nieruchomości zadań własnych powiatu i zleconych z zakresu administracji rządowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44834-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45034-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 7218622400000, ul. ul. Bobrecka  29, 43400   Cieszyn, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 334 777 213, faks 334 777 133, e-mail wiz@powiat.cieszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb realizowanych przez Wydział Nieruchomości zadań własnych powiatu i zleconych z zakresu administracji rządowej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb realizowanych przez Wydział Nieruchomości zadań własnych powiatu i zleconych z zakresu administracji rządowej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części, 2.1 Część I - dotyczy realizacji zadań własnych powiatu, tj.: 2.1.1. Podziały działek: a)dokonanie podziału działek położonych w gminie Ustroń, obręb Ustroń, oznaczonych nr 3414, 4934/11, 4934/12, 5056/2, 3415/13, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej. Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. b)dokonanie podziału działki położonej w gminie Brenna, obręb Brenna, oznaczonej nr 4515, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. c)dokonanie podziału działki położonej w gminie Goleszów, obręb Dzięgielów, oznaczonej nr 1066/1, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej. Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. d)dokonanie podziału działki położonej w gminie Skoczów, obręb 2, oznaczonej nr 125/3, celem wydzielenia części gruntu, zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. e)dokonanie podziału działki w gminie Skoczów, obręb Kowale, oznaczonej nr 272/1, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej - wstępny projekt podziału - ostateczny podział Podstawa prawna podziału: ustawa z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami. f)dokonanie podziału działki w gminie Skoczów, obręb Bładnice Górne, oznaczonej nr 183/5, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. g)dokonanie podziału działki w gminie Wisła, obręb Wisła, oznaczonej nr 5581/4, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. h)dokonanie podziału działki w gminie Chybie, obręb Zaborze, oznaczonej nr 476/1, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. i)dokonanie podziału działki w gminie Chybie, obręb Zaborze, oznaczonej nr 427/1, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. j)dokonanie podziału gruntu na terenie Powiatu Cieszyńskiego, nie objętego pkt 1-9, celem wydzielenia części gruntu zajętej pod pas drogi powiatowej, bądź dla innych potrzeb np. zbycia. Podział działki o powierzchni do 1 ha Podział działki o powierzchni powyżej 1 ha Podstawa prawna: - ustawa z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami - ustawa z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Projekt podziału powinien obejmować kopię mapy zasadniczej z wrysowanymi granicami działek ewidencyjnych obrazując przebieg całej działki stanowiącej przedmiot podziału. 2.1.2. Aktualizacja mapy zasadniczej a)grunt położony na terenie Powiatu Cieszyńskiego, zajęty pod pas drogi powiatowej dla działki o powierzchni do 1 ha b)grunt położony na terenie Powiatu Cieszyńskiego, zajęty pod pas drogi powiatowej dla działki o powierzchni powyżej 1 ha 2.1.3 Inne prace, w tym: - wyznaczenie punktów granicznych - 10szt. - wrysowanie pasa służebności drogowej na kopii mapy zasadniczej z nakładką ewidencyjną -1 szt. 2.2. Część II dotyczy realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, tj.: 2.2.1. Podziały działek a)dokonanie podziału 4 działek dla potrzeb postępowania o zwrot nieruchomości. Zakłada się podział każdej z poszczególnych działek na dwie działki. b)dokonanie podziału 1 działki w postępowaniu mającym na celu zbycie wydzielonej części gruntu. Zakłada się podział na dwie działki. 2.2.2. Opracowania kameralne do celów prawnych (wykazy zmian gruntowych/wykazy synchronizacyjne. Zakłada się objęcie tego rodzaju opracowaniami 8 działek. 2.2.3. Wrysowanie pasa służebności gruntowej na mapę zasadniczą Zakłada się wystąpienie zlecenia dwóch opracowań dla pojedynczych działek. 2.2.4. Wznowienie granic działki Zakłada się wznowienie 8 punków granic jednej działki objętej postępowaniem o zwrot nieruchomości. 2.2.5. Wyznaczenie punktów granicznych Zakłada się wyznaczenie około 10 punktów granicznych (np. w wyniku uprzedniego podziału).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 70000000-1
Dodatkowe kody CPV: 71410000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I - dotyczy realizacji zadań własnych powiatu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT44100.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
E-GEO Edyta Farana,  geo@info-lab.pl,  ul. Ochabska 131,  43-430,  Skoczów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35200,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110105,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część II dotyczy realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18900.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
E-GEO Edyta Farana,  geo@info-lab.pl,  ul. Ochabska 131,  43-430,  Skoczów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22600,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22600,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33702,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.