eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Choroszcz: zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 7831 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy , ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7132200, faks 085 7191839.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choroszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2008/2009 w zakresie obejmującym: 1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-iej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania: a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz; 2. Zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg: a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający łącznie niżej określone warunki: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655); - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o jego udzielenie na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655); - prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; - wykażą się zrealizowaniem zamówień o podobnym charakterze i zakresie; - wykażą się dysponowaniem do realizacji zamówienia odpowiednim sprzętem i pracownikami, ewentualnie przedstawią zawarte stosowne umowy z podwykonawcami; Zamawiający wymaga udokumentowania faktu dysponowania co najmniej 2 piaskarkami oraz 3 pługami lekkimi lub średnimi; - akceptują warunki zawarte w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projekcie umowy oraz Szczegółowych Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót. 1. Ceną oferty będą ceny jednostkowe usług, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 10 do SIWZ. Łączna cena oferty winna zostać obliczona w oparciu analizę własną dokonaną przez Oferenta, po uprzednim dokonaniu przez Oferenta wizytacji terenu prowadzenia przyszłych prac. 2. Wszelkie podatki, cła i pozostałe koszty, które będą ponoszone przez Wykonawcę w ramach umowy, winny zostać wliczone w stawki, ceny i ostateczną cenę oferty złożonej przez Oferenta. 3. Stawki i ceny określone przez Oferenta pozostaną stałe w całym okresie obowiązywania umowy i w żadnym przypadku nie mogą być przedmiotem zmian..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty według wzoru zamieszczonego w załączniku Nr 10; - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655); - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655); - dokumenty potwierdzające dysponowaniem do realizacji zamówienia wymaganym sprzętem (własnym lub podwykonawcy) oraz pracownikami (własnymi lub podwykonawcy) (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy); - oświadczenie potwierdzające fakt realizacji zamówień o podobnym charakterze i zakresie (co najmniej jedno) wraz ze wskazaniem zamawiającego i okresie jego realizacji, złożone przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy; - oświadczenie o akceptacji warunków zawartych w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projekcie umowy oraz Szczegółowych Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót, złożone przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.choroszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, powiat białostocki, województwo podlaskie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski, ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, powiat białostocki, województwo podlaskie- Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.