eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłowa › Dostawa materiałów sypkich na bazę Zleceniodawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Jodłowa: Dostawa materiałów sypkich na bazę Zleceniodawcy
Numer ogłoszenia: 78305 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54849 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Jodłowej, Jodłowa, 39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie, tel. 014 6833053, faks 014 6833053.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów sypkich na bazę Zleceniodawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów sypkich na bazę Zleceniodawcy w ciągu 2014 roku w szacunkowych ilościach: Kruszywo: kruszywo kruszone 0-31,5 mm 100 ton; kruszywo naturalne 16 - 63 mm 200 ton; pospółka 0-31,5 mm 50 ton; piasek płukany 0 -2 mm 50 ton; kamień 2 -8 mm 25 ton; żwir 2 -8 mm 100 ton. Kruszywa z kamieniołomu: mieszanka kruszywa 0 -31,5 mm 200 ton; mieszanka kruszywa 0 - 63 mm 100 ton; mieszanka kruszywa 4 - 63 mm 50 ton; tłuczeń sortowany 31,5 - 63 mm 25 ton; kliniec sortowany 4 - 31,5 mm 50 ton; niesort mieszanka 0,31 -5 mm 25 ton; niesort mieszanka 0 -63 mm 25 ton. B. Wymagania i obowiązki: B.1. Odbiory materiałów odbywać się będą sukcesywnie w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego transportem Wykonawcy na bazę Zamawiającego. B.2. Czas realizacji dostawy - 2 dni robocze od zgłoszenia. B.3. Odbiory materiałów dokonywane będą w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pośredników. B.4. Do każdej faktury Wykonawca winien załączać dokumenty WZ i wydruk wagowy. B.5. Każdorazowa ilość pobranego materiału winna być udokumentowana dokumentem WZ i wydrukiem wagowym. B.6. Cena materiałów obejmuje koszty transportu i jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. B.7. Termin płatności: przelewem na konto Wykonawcy, 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. B.8. Sprzęt użyty do realizacji zamówienia powinien odpowiadać ogólnie przyjętym wymaganiom, co do ich jakości jak i wytrzymałość, powinien mieć ustalone parametry techniczne i być ustawiony zgodnie z wymaganiami producenta oraz stosowany zgodnie z ich przeznaczeniem. Określone ilości materiałów sypkich są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Transportowo - Usługowa BUDOTRANS Krzysztof Wrona, Rzepiennik Biskupi 84, 33-163 Rzepiennik Strzyżewski, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43730,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42077,07

  • Oferta z najniższą ceną: 42077,07 / Oferta z najwyższą ceną: 46275,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.