eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakietyPakiet Nr I Środki opatrunkowe Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne Pakiet Nr III Sprzęt różny Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Aleksandrów Kujawski: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne Pakiet Nr III Sprzęt różny Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojone Pakiet Nr VI Klipsy tytanowe Pakiet Nr VII Torebki foliowo - papierowe Pakiet Nr VIII Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki
Numer ogłoszenia: 78263 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2828022, 2828081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne Pakiet Nr III Sprzęt różny Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojone Pakiet Nr VI Klipsy tytanowe Pakiet Nr VII Torebki foliowo - papierowe Pakiet Nr VIII Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne Pakiet Nr III Sprzęt różny Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojone Pakiet Nr VI Klipsy tytanowe Pakiet Nr VII Torebki foliowo - papierowe Pakiet Nr VIII Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 24.45.11.00 - 24.45.11.00 25.12.23.20 - 25.12.23.20 24.43.10.00 - 24.43.10.00 25.12.23.40 - 25.12.23.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe - 2.650,97 zł Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne - 1.127,78 zł Pakiet Nr III Sprzęt różny - 704,67 zł Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne - 124,50 zł Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojone - 73,13 zł Pakiet Nr VI Klipsy tytanowe - 212,55 zł Pakiet Nr VII Torebki foliowo - papierowe - 176,80 zł Pakiet Nr VIII Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki - 73,80 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SIWZ wraz z załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskanie wszystkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. 4.Oferowany produkt winien posiadać, wpis do rejestru wyrobów medycznych, certyfikat CE. 5. Oferowane produkty powinny spełniać odpowiednie warunki wprowadzenia go do obrotu medycznego iużywania określone w ustawie z dnia 20.04.2004 r. O warunkach medycznych (Dz.U. Nr 93 poz. 896)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stan prawny: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert; - Koncesja zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania Koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obiętym zamówieniem publicznym. - Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia tj: oświadczenie - Oświadczenie Oferenta w formie tabelarycznej zawierające m.in. następujące dane:. - Nr pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego o którym mowa w rozdziale 2 ustawy z 6 czerwca 2001 r. prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533) lub wyrobu medycznego, - Wpis do rejestru wyrobów medycznych (Ustawa z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych), jeżeli dotyczy danego wyrobu. - Oznaczenie znakiem CE. - Wyroby medyczne spełniają wymagania zasadnicze. Kserokopia w/w dokumentów. - Zdolność ekonomiczna i finansowa: - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - Informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zdolność techniczna: - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. - Referencje, potwierdzające, iż usługi przedstawione w wykazie o którym mowa wyżej wykonane zostały z należytą starannością od minimum 3 usługobiorców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kuj Pok. Nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kuj Sekretariat - Pok. Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe - 22 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 Rękawice chirurgiczne - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Sprzęt różny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 Sprzęt różny - 38 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-0, 25.12.23.20-0, 24.43.10.00-0, 25.12.23.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Sonda senstakena i worki stomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 Sonda senstakena i worki stomijne - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-0, 25.12.23.20-0, 24.43.10.00-0, 25.12.23.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Sprzęt różny - rurki zbrojone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 Sprzęt różny - rurki zbrojone - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-0, 25.12.23.20-0, 24.43.10.00-0, 25.12.23.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 Klipsy tytanowe - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Torebki foliowo - papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 Torebki foliowo- papierowe - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.