eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie na wyznaczonych drogach publicznych miasta Bytomia w okresie od dnia zawarcia umowy do 15.10.2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Bytom: Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie na wyznaczonych drogach publicznych miasta Bytomia w okresie od dnia zawarcia umowy do 15.10.2008r.
Numer ogłoszenia: 78259 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, fax 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie na wyznaczonych drogach publicznych miasta Bytomia w okresie od dnia zawarcia umowy do 15.10.2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na wyznaczonych drogach publicznych miasta Bytomia w okresie od dnia zawarcia umowy do 15.10.2008r, w imieniu zamawiającego. Opłaty pobierane będą przez inkasentów (parkingowych), przy czym wykonawca musi zapewnić nie mniej niż 30 inkasentów (parkingowych). 2. Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania zakupu niezbędnego wyposażenia inkasentów (parkingowych) tj. ubioru (kamizelek i kurtek), telefonów komórkowych oraz bileterek w ilości 30 sztuk, oraz do zapewnienia stałego nadzoru w trakcie realizacji zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz wzór umowy. 4. Obszar wykonywania zamówienia obejmuje około 900 miejsc parkingowych zlokalizowanych na n/w ulicach (placach): pl. gen. Władysława Sikorskiego, pl. Grunwaldzki, pl. Klasztorny, pl. Kazimierza Kruczkowskiego, ul. Antoniego Józefczaka, ul. dra Józefa Rostka (od ul. Katowickiej do ul. Józefczaka), ul. Jagiellońska, ul. Jana Matejki (od ul. Piłsudskiego do ul. Szkolonej), ul. Józefa Jainty (od ul. Webera do ul. Piekarskiej), ul. Karola Szymanowskiego, ul. Katowicka (od pl. Kościuszki do ul. Korfantego), ul. Kościelna, ul. Krakowska (od Rynku do ul. Matejki), ul. ks. Karola Koziołka, ul. Mariacka, ul. Murarska, ul. Parkowa, ul. Piastów Bytomskich, ul. Piekarska (od ul. Piłsudskiego do ul. Sądowej), ul. Podgórna, ul. Powstańców Warszawskich (od ul. Strzelców Bytomskich do ul. Piłsudskiego), ul. Rycerska, ul. Rzeźnicza, ul. Sądowa, ul. Stanisława Moniuszki, ul. Stanisława Webera, ul. Strażacka, ul. Wałowa, ul. Wojciecha Korfantego (od ul. Piłsudskiego do ul. Katowickiej). Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego zapoznania się z obszarem strefy płatnego parkowania. 5. Stawki opłat za parkowanie określa Uchwała Nr XX/283/04 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 28 stycznia 2004r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, wysokości stawek opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych oraz określenia sposobu pobierania opłat (wraz ze zmianą) - załącznik nr 6 do SIWZ 6. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.22.40.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł. 2. Wadium winno być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655), tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: a. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze systemu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych, o ilości miejsc parkingowych nie mniej niż 450 i o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto, oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. b. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 30 parkingowymi (inkasentami), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III.2) pkt 2 lit. a ogłoszenia - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usług poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III.2) pkt 2 lit. b ogłoszenia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pokój nr 14).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (pokój nr 4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.