eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Wrocław: dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 78191 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338389 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem, według wymienionych niżej części: Zadanie 1 -Zestawy komputerowe, Zadanie 2 - Switch, Zadanie 3 - Drukarki, Zadanie 4 - Oprogramowanie antywirusowe, Zadanie 5 - Oprogramowanie systemowe, Zadanie 6 - Program informacji prawnej, Zadanie 7 - Materiały do napraw i konserwacji sprzętu komputerowego. Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część IWZ. 1.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ul. Traugutta 116 we Wrocławiu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.71.20 - Porty komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 30.24.10.00 - 30.24.10.00 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.72.52 - Odpylacze powietrza pod ciśnieniem 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.10 - Ekrany antyodblaskowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.72.60 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 - Drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Complan Spółka Jawna Tomasz Głuszko, Dariusz Pacyna, ul. Ołbińska 19-2, 50-233 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6128,99

  • Oferta z najniższą ceną: 6128,99 / Oferta z najwyższą ceną: 8315,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 - Oprogramowanie antywirusowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Acom Spółka Jawna Wanda Drzewiecka, Artur Drzewiecki, ul. Okólna 103, 42-218 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5 - Oprogramowanie systemowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIR-BET P.H.U. Mirosław Burda, ul. H. Dąbrowskiego 42, 50-457 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10421,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.