eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › Dostawa samochodu ciężarowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78173 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Bolesław: Dostawa samochodu ciężarowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 53936


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 57772


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27266164700000, ul. ul. Osadowa  1, 32329   Bolesław, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 326 461 148, faks 326 461 148, e-mail wadas@zgkboleslaw.com
Adres strony internetowej (URL): www.zgkboleslaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa samochodu ciężarowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

4/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego. II. Gwarancja Wykonawca zapewni gwarancję na okres min. 12 miesięcy począwszy od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego, która będzie obejmować całość zabudowy oraz podwozie w zakresie układu napędowego (skrzynia biegów, wał napędowy, most napędowy); silnika, układu pneumatycznego (sprężarki powietrza) III. Opis pojazdu: Dostawa samochodu ciężarowego wyprodukowanego nie wcześniej niż 01.01.2015 roku przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów komunalnych. Wymagania ogólne: Dane techniczne podwozia 1. Podwozie wyprodukowane nie wcześniej niż 01.01. 2015r 2. Rozstaw osi między pierwszą, a drugą 3800-4000mm 3. Silnik: - przebieg samochodu nie większy niż 50 000 km, - wysokoprężny nie mniejszy niż 280 KM Common-Rail, - silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6, - dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody, 4. Oś przednia: - przednie zawieszenie resory paraboliczne, - stabilizator osi przedniej, 5. Osie tylne: - oś ostatnia wleczona kierowana i podnoszona, - tylne zawieszenie pneumatyczne, - stabilizator osi tylnej, - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, 6. Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, spełniająca wymagania zabudowy śmieciarki 7. Układ hamulcowy: - hamulce osi przedniej i tylnej - tarczowe, - układ hamulcowy z systemem ABS, - system ASR i ESP, - hamulec silnikowy, - osuszacz powietrza podgrzewany, 8. Zbiornik paliwa min. 300 litrów z zamykanym korkiem. 9. Koła 22,5 z oponami 315/80R, tarcze kół 10 - otworowe + koło zapasowe zamocowane z boku podwozia. 10. Kabina: - kabina dzienna trzymiejscowa, - klimatyzacja, - siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, - ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka, - elektrycznie sterowane szyby, - radio. Nadwozie śmieciarki 1. Nadwozie śmieciarki z urządzeniem zasypowym tylnym automatycznym, wyprodukowane nie wcześniej niż 01.01.2015r (praca w cyklu automatycznym polega na zamocowaniu pojemnika na grzebieniu, pozostałe czynności wykonywane są automatycznie przez urządzenie zasypowe). 2. Skrzynia ładunkowa nie mniejsza niż 21 m3. 3. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z pełnych arkuszy blachy. 4. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy o grubości min. 5 mm. 5. Dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy o gr. min.8 mm, elementy boczne odwłoka posiadające styczność z odpadami wykonane z blachy o grubości min. 6 mm. 6. Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy. 7. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie, ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy. 8. Dwa stopnie dla ładowaczy, każdy wyposażony w czujniki zajętości. 9. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa po jednym z prawej i lewej strony odwłoka. 10. Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego. 11. Sterowanie ręczne cyklem pracy prasy. 12. Uchwyt grzebieniowy dzielony umożliwiający niezależne opróżnianie dwóch pojemników o pojemnościach od 80l do 240l oraz okrągłych metalowych 110 l. 13. Ramiona boczne umożliwiające opróżnianie pojemników czterokołowych. 14. Urządzenie zasypowe wyposażone w jeden centralny punkt smarny. 15. Urządzenie zasypowe z zintegrowanym oświetleniem drogowym w technologii LED lub niezintegrowane światła halogenowe. 16. Regulacja siły zgniotu w zależność od rodzaju zbieranych odpadów. 17. Siłowniki prasy umieszczone po bokach skrzyni ładunkowej. 18. Funkcja otrzepywania pojemników. 19. Wszystkie spawy wykonane spoiną ciągłą. 20. Automatyczne załączanie i wyłączanie pompy hydraulicznej. 21. Reflektor roboczy na odwłoku. 22. Dwa reflektory zamontowane z prawej i lewej strony zasypu (odwłoka) 23. Światło ostrzegawcze z przodu i tyłu pojazdu (kogut) wykonane w technologii LED lub światła halogenowe, 24. Błotniki kół tylnych z chlapaczami. 25. Zabudowa musi spełniać aktualne wymagania w zakresie BHP. Pozostałe wymagania dotyczące samochodu 1. Zabudowa musi posiadać złącza aplikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości dla firmy montującej system GPS do monitorowania pojazdu. 2. Wykonawca składający ofertę wyraża zgodę, na zamontowanie przez Zamawiającego we własnym zakresie dowolnego systemu GPS bez utraty gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. Dokumenty niezbędne przy odbiorze pojazdu: 1. Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego. 2. Instrukcje obsługi dla podwozia, nadwozia i komponentów w języku polskim. 3. Świadectwo CE. 4. Książki gwarancyjne dla podwozia i nadwozia. 5. Katalog części zamiennych dla nadwozia w języku polskim ze wskazaniem ich dostawcy/ów (zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dostarczoną na płycie lub pendrive). IV. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, 2) Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych nie objętych gwarancją na podstawie odrębnych zamówień, 3) Czas reakcji serwisu Wykonawcy - 24 godzin od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (faksem lub e-mail). 4) Wykonawca przeszkoli osoby w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu w dniu jego dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV: 34144511-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT576000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługoa Dariusz Lewandowski,  lewandowskislawek@wp.pl,  Sikórz 4,  87-602,  Chrostkowo,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 708480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 708480.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 708480.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.