eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wycinka 26 drzew,uporządkowanie terenu nieruchomości po wycince,wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych i dwuletnia pielęgnacja , wykonanie nasadzeń uzupełniających

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Poznań: Wycinka 26 drzew,uporządkowanie terenu nieruchomości po wycince,wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych i dwuletnia pielęgnacja , wykonanie nasadzeń uzupełniających
Numer ogłoszenia: 78143 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji , ul. Chwiałkowskiego 34A, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8357901, faks 61 8334651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka 26 drzew,uporządkowanie terenu nieruchomości po wycince,wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych i dwuletnia pielęgnacja , wykonanie nasadzeń uzupełniających.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I wycinka 26 drzew znajdujących się na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. ks. E. Nawrota 14, uporządkowanie terenu ww. nieruchomości po wycince. Część II wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych objęcie ww. nasadzeń dwuletnią pielęgnacją. Wymagana gwarancja na wykonane nasadzenia - nie mniej niż 12 miesięcy. Część III Wykonanie nasadzeń uzupełniających na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy zbiorniku Malta. Wymagana gwarancja na wykonane nasadzenia - nie mniej niż 3 miesiące..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających- dla każdej z części zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielone zostaną Wykonawcy zamówienia podstawowego w sytuacji wystąpienia konieczności wykonania usług tego samego rodzaju w innych Oddziałach POSiR.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.40.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wycince drzew, o wartości nie niższej niż 35 000,00 zł brutto. Część II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegająca na wykonaniu nasadzeń i prac pielęgnacyjnych o wartości nie niższej niż 35 000,00 zł brutto. Część III Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegająca na wykonaniu nasadzeń o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto. W przypadku usługi wykonywanej (tj. rozpoczętej, a nie zakończonej) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość tej części może być przez Wykonawcę wskazana na poczet wymaganej, dla celów wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, łącznej wartości usługi w zakresie wycinki drzew lub nasadzeń i prac pielęgnacyjnych nasadzeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Ponadto Zamawiający uzna wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, o wartości minimum 5 000,00 zł, której przedmiot obejmował usługi w zakresie wycinki drzew, nasadzeń lub prac pielęgnacyjnych nasadzeń, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie - art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy - iż oferowane usługi spełniają wymagania opisane w SIWZ przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja zostanie przeprowadzona na platformie aukcji elektronicznych prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania, pod adresem https://poznan.marketplanet.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, na usługi będące przedmiotem niniejszej umowy, jeśli zmiana nastąpi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zmiana stawek podatku VAT, spowoduje zmianę kwot podatku VAT i ceny brutto wynikającej z umowy, cena netto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.posir.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, I piętro, ul. Chwiałkowskiego 34A, 61-553 Poznań, pok. 106 i 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 11:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego, I piętro, ul. Chwiałkowskiego 34A, 61-553 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka 26 drzew znajdujących się na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. ks. E. Nawrota 14, uporządkowanie terenu ww. nieruchomości po wycince.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycinka 26 drzew znajdujących się na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. ks. E. Nawrota 14, uporządkowanie terenu ww. nieruchomości po wycince.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych - objęcie ww. nasadzeń dwuletnią pielęgnacją. Wymagana gwarancja na wykonane nasadzenia - nie mniej niż 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych - objęcie ww. nasadzeń dwuletnią pielęgnacją. Wymagana gwarancja na wykonane nasadzenia - nie mniej niż 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nasadzeń uzupełniających na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy zbiorniku Malta. Wymagana gwarancja na wykonane nasadzenia - nie mniej niż 3 miesiące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń uzupełniających na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy zbiorniku Malta. Wymagana gwarancja na wykonane nasadzenia - nie mniej niż 3 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.