eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Odbudowa i modernizacja ul. Majowej (od ul. Kościelnej do lasu) - etap II, w km 0+000 - 0+940

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Bieruń: Odbudowa i modernizacja ul. Majowej (od ul. Kościelnej do lasu) - etap II, w km 0+000 - 0+940
Numer ogłoszenia: 78119 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47385 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa i modernizacja ul. Majowej (od ul. Kościelnej do lasu) - etap II, w km 0+000 - 0+940.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu robót związanych z odbudową i modernizacją ul. Majowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościelną do lasu , długości 940 m. Etap I robót został zakończony w grudniu 2012 roku. A. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) i obejmuje m.in. : 1.Roboty ziemne związane z odwodnieniem oraz wymianą gruntu - 427,2 m3; 2.Przebudowę krawężników drogowych -104,0 mb ; 3.Zabudowę drenażu francuskiego (od strony pól) - 561 m; 4.Wykonanie tłuczniowych zjazdów do pól - 762,5 m2 ; 5.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 4202,1 m2 ; 6.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem - 5212,0 m2 ; 7.Zabudowę oporników wtopionych na ławie betonowej - 844 m i obrzeży - 505 m ; 8.Wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej - 1055,59 m2 ; 9.Wykonanie podbudowy zasadniczej z BA grub. 4 cm- 2651,25 m2 ; 10.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w dwóch warstwach 4+4 cm - 4202,10 m2 ; 11.Uzupełnienie poboczy tłuczniem - 342,0 m2 , plantowanie - 927,0 m2 ; 12.Regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych - 41 szt. ; 13.Zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej za pomocą rury ochronnej O 150 - 120 m; 14.Przebudowę kolidującej w chodniku sieci nN w ilości : 4 słupy nN, sieć napowietrzna nn 2 tory na długości 2x120 m; siec oświetlenia ulicznego na długości 120 m; 15.Umocnienie skarp płytami ażurowymi - 70,5 m2 ; 16.Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz z odtworzeniem ok. 30 kamieni granicznych. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233140-2 Roboty drogowe, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45232451-9 Roboty odwadniające i nawierzchniowe. B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1)Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń w/w projektu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). 2)Prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg w/w projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na drodze , w czasie jej odbudowy. 3)Czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 4)Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5)Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 6)Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 7)Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 8) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 9) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 10)Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z przebudowywaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 11) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę. 12) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze STWiOR, nie ujętych w przedmiarze robót. C.Informacje uzupełniające 1.W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) . Jeżeli w STWiOR oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w STWiOR . Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. 2. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający nie przewiduje: zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 5.Powyższe roboty objęte są VAT w wysokości 23%.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.24.51-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DROGOPOL-ZW Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 52d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 579521,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 568772,38

  • Oferta z najniższą ceną: 568772,38 / Oferta z najwyższą ceną: 856045,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.