eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Będzin: Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
Numer ogłoszenia: 78114 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax 032 2673617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, fabrycznie nowego (rok produkcji 2008) ciągnika rolniczego, do siedziby Zamawiającego tj. Będzin przy ul. Paryskiej 11. Transport ciągnika do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca. Ciągnik winien być przygotowany do rejestracji, dopuszczony do ruchu, gotowy do eksploatacji, posiadać homologację. Wykonawca udzieli na ciągnik minimum 24 miesięcy gwarancji. Wykonawca zapewni serwis stacjonarny (gwarancyjny i pogwarancyjny) maksymalnie do 35 km od siedziby Zamawiającego. PARAMETRY CIĄGNIKA: 1. Moc silnika /wg DIN/ minimum 60 kW, 2. Rodzaj silnika: turbodoładowany chłodzony cieczą, 3. Obroty nominalne: 2200 obr/min, 4. Ilość cylindrów : 4, 5. Moment obrotowy silnika: min. 350 Nm, 6. Norma emisji spalin: Euro I I I, 7. Sprzęgło dwustopniowe suche ceramiczne, 8. Skrzynia przekładniowa synchronizowana ilość przełożeń min. 10/2, 9. Napęd 4WD, 10. Wałek odbioru mocy - niezależny , obroty 540 obr/min 11. Hydraulika i podnośnik: a./ tylny trójpunktowy układ zawieszenia: dźwignie hakowe CMB kategorii II, b./ udźwig podnośnika min. 40 kN, c./ ciśnienie robocze min. 19 MPa, d./wydajność pompy min. 50 l/min, e./ szybkozłącza hydrauliki min: 2+1, f./ sterowanie hydrauliką: siłowa, mieszana i pozycyjna 12. Układ kierowniczy - hydrostatyczny, 13. Hamulce: tarczowe mokre sterowane hydraulicznie, 14. Hamulec postojowy - mechaniczny, 15. Przednia oś napędowa 4WD - regulowany rozstaw od 1500 do 1800 mm, mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem, załączanie elektro-automatycznie, przednie błotniki 16. Tylna oś napędowa rozstaw od 1500 do 1800 mm, blokada mechanizmu różnicowego, 17. Kabina: a./siedzenie pneumatyczne, b./ siedzenie pasażera, c./ ogrzewana z wentylacją, d./ przyciemniane szyby, wycieraczki przód i tył, szyberdach, 18. Oświetlenie: a./ 4 przednie główne światła, 2 reflektory robocze z przodu b./ lampa ostrzegawcza, 19. Kolorystyka: czerwony - zgodnie z barwami firmowymi Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości 2 500,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował trzy dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia, o zakresie i wartości przedmiotowego zamówienia każda wraz z referencjami. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać : 1. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 3. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji wraz z referencjami. 10. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej / osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 11. Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania umowy nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy. Pełnomocnictwo powinno być opłacone zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zmianami ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PTHU INTERPROMEX Sp. z o.o. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:00, miejsce: PTHU INTERPROMEX Sp. z o.o. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.